Ik heb mijn haar ook geverfd! In het echt is het paarser dan op de foto. Ben er super blij mee!
Bambolina
Geplaatst: 21-05-15 10:31
@ssmarty Hmm, ik vind denk ik met pony leuker dan zonder. Niet omdat zonder pony niet leuk staat, maar gewoon puur persoonlijke smaak! Misschien zou je een ander soort pony kunnen proberen? bv recht inplaats van schuin? of juist wat langer laten groeien, dat je zo'n soort 'gordijntje' krijgt (weet zo snel geen naam daarvoor )
@Pien nice!!
Ssmarty
Geplaatst: 21-05-15 10:33
Ja stiekem vind ik dat ook wel . Ik heb zo'n hoog voorhoofd.. Maar ik heb dit al super lang en ik wil mijn haar ook weer eens in een middenscheiding kunnen dragen. Vandaar dat ik toch twijfelde haha.
En rechte pony heb ik een tijdje geleden nog gehad, maar dat was ik al heel snel weer zat. Dat ik zo lastig om te stylen en dan gaan er allemaal van die lange haren tussen zitten..
Ik heb 4 jaar terug een sidecut zelf geschoren, opzich was het leuk. Maar ik ben blij dat het toch weer terug is naar de lange lengte haha. Ben echt klaar met sidecuts.
Yinka: dankje! Heb net nog even de tondeuse erlangs gehaald. miss impulsief haha. Heb je een foto van hoe je het nu hebt? Dat filmpje vind ik echt super, het staat haar zó mooi!
Wow inderdaad, het kapsel van in dat filmpje staat super bij dat meisje! Echt prachtig. Jij hebt ook wel een erg mooi gezichtje, ik denk dat jij er ook goed mee zou staan