Ohhhh MAC Smoked Purple zie ik net weer voorbij komen, zo mooi
En geen idee, het geldt sowieso pas vanaf 30 euro dus je mag evt mijn code wel haha.
Djilna
Geplaatst: 07-08-14 16:39
Hm, de Anastasia Browwiz is via Sephora nog steeds goedkoper, zelfs met de 21%. Kom ik nl op 19 euro uit en in NL - 5 euro nog op 23 Toch maar in de US bestellen, tenzij het mega verzendkosten zijn idd. NARSblush erbij? Kat von D liner eruit gehaald, de nieuwe van de Hema schijnt praktisch even goed te zijn las ik gisteren.
Ohhh wow! ik ga even de boel doorlezen, ben net terug uit dierenpark Rhenen!
Djilna
Geplaatst: 07-08-14 16:42
Iemand een tip als musthave van Sephora? Heb nu een Tarte mascara en Anastasia Browwiz (ze hebben nu trouwens 9 kleuren, voor donkerblond blijft het lastig)
Welke tarte mascara heb je? Hoorde iedereen echt hypen of Lights, Camera, Lashes ofzo. Uuhhmm..... Een Hourglass blush?
NYC2B
Geplaatst: 07-08-14 16:44
Hey ik heb die mailtjes allemaal helemaal niet gehad van MAC en Douglas!
Ach jeetje, ik moest echt even niet weten dat MAC gratis verzendkosten heeft (normaal kom ik er toch wel overheen zodat ik geen verzendkosten heb, daar niet van )
Djilna
Geplaatst: 07-08-14 16:44
Emmaa_ schreef:
NARS verzendt ook sephora.com niet naar Nederland....
Oh? Handig om te weten Dat gaat dan dus via NarsCosmetics.eu
Geen idee, heeft volgens mij met de afspraken met die bedrijven te maken. Asos verzendt ook geen Nars naar Nederland, het lijkt wel alsof Nars een hekel heeft aan Nederland
Djilna
Geplaatst: 07-08-14 17:16
Hm, bij elkaar incl 26 euro verzenden + taxes toch alweer 90 euro. Voor Tart mascara, Anastasia Browwiz en dat Too Faced palette. Plus wat samples dan..
Ik wacht een maandje Ga zaterdag ook al de stad in..
Ja dat vind ik dus echt het belachelijke. 26 euro verzendkosten.. Hoe durven ze Weet wel dat het vanaf 75 euro maar een tientje is, dus als dat scheelt voor je?
Ah, ik zat nu op 63 euro dus dat is het nog waard ook. Wist ik niet, thanks! Want met 12 euro meer bestellen scheelt me dat dus best wat. Maar goed, dan wacht ik nog steeds maar even tot mijn volgende salaris