Idd we willen een foto

Ik heb vandaag niet meer gefietst...geen zin om alleen te gaan.
Ben weer rondje gaan hardlopen heel langzaam in een rustige hartslag goed voor de vetjes..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:culaccino schreef:Leuk, dames! Hebben jullie een tijd in gedachten?
Ik ben flexibel , moet wel een stukje met de auto rijden .
Dus startpunt met parkeerplek zou fijn zijn .
@Dayanara : Dat vraagt om een foto !!
En klets maar gezellig mee ...
De 6 september ook iets voor jou ? Easy ride ! Soort van
Bokt meeting .
culaccino schreef:Jullie nog gefietst vandaag? Ik had een rotdag vandaag en had nul zin, maar toch 50 km getrapt vandaag. Deed me echt goed en het was lekker rustig op de fietspaden.
Mijn fiets zit nog in de garantieperiode en ik twijfel of ik nog even terug moet. Soms hoor ik onregelmatig zacht getik ergens aan de voorkant, maar ik kan niet plaatsen waar het vandaan komt; of het nu de naaf is of dat de kabels in het frame (geïntegreerd) gewoon tegen het frame tikken
culaccino schreef:Ja, je hebt gelijk, Zebrastreep! Even laten nakijken kan geen kwaad. Succes met de schooldrukte!
@AnnevM, ja, was fijn! Behalve wanneer ik echt ziek of wat (over)vermoeid ben, weet ik eigenlijk wel dat ik me altijd beter voel na het sporten. Maar het moest wel even van ver komen, haha. Leuk dat je al wat fietsspullen bij elkaar aan het scharrelen bent! En knap hoor, 4e ritje en dan met gem. 30 km/u meekomen over 43 km. Nog uit stilstand omgevallen met de klikpedalen?![]()
Weet je al welke framemaat en afmontage (en evt budget) je zoekt? Ik kreeg via dit topic hele leuke tips en ben zo aan mijn racefiets gekomen
minikatje schreef:Hallo allemaal,
Zouden jullie het leuk vinden als ik meepraat? Beginnende noobfietser hier, misschien dat ik nog wat van jullie kan opsteken![]()
Mijn fiets heb ik letterlijk vorige week gekregen, een sn2 gazelle hybride.
Om te starten is het voor mij nu ook wel voldoende
Time2Tri schreef:Een beetje vroeger starten zondag zou mij toch beter uitkomen, zo eind van de ochtend?
Wat zegt onze tour gide?
@culaccino , zou toch leuk zijn al jet het gaat redden zondag.
Chrissie schreef:Hebben jullie ervaring met een indoor fietstrainer?
Ik ben aan het onderzoeken welke ik het beste kan kiezen, Wahoo Kickr Core of Tacx Flux S Smart
Ik neig naar de laatst genoemde alleen daar zit geen casette bij, is dat te doen? Een losse cassette er op monteren? Ik ben echt een noob met dit soort dingen.
Heb trouwens een Canyon fiets (nieuw, bevalt uitstekend dit seizoen)
Tips zijn welkom!
Chrissie schreef:Hebben jullie ervaring met een indoor fietstrainer?
Ik ben aan het onderzoeken welke ik het beste kan kiezen, Wahoo Kickr Core of Tacx Flux S Smart