Jeetje, wat schrikken van die valpartij met je paard. Hoe voel je je intussen?
Leuk dat je haas bent bij de Amsterdam Marathon, Leonie. Kun jij zo langzaam lopen?

Holy oliebol, wat een zware training had je!

Fanatiek Samantha, 3 dagen achter elkaar lopen! Interessant, die uitslagen van je sportmedisch onderzoek! Mooi om die zones en de verschillende tempo’s te zien. Zo kun je heel specifiek gaan trainen.
Die groepstraining ziet er leuk uit!
Jij maakt ook heel wat kilometers, Ieris! Ik ben het even kwijt, was jij ook ergens voor aan het trainen?
Fijn dat het resultaat van je bezoek aan de sportmasseur zo goed was!
Je was maar weer vroeg op pad van de week, Sherivey. Mooie trainingen deze week. Het blijft maar warm, da’s wel minder.
Heerlijk dat je zo dicht bij je werk ook een mooi gebied hebt waar je kunt lopen, SV. Top dat het concert zo gaaf was.
Mooie foto’s! Lekker dat je even kon koelen in dat water.
Oh jemig, wat balen, Imay! Klinkt ook heel pijnlijk.
Je bent misschien dan minder snel dan voorheen maar het begin is er inderdaad weer!

Wat grappig dat je aangemoedigd bent door Tiggs, Muppetmayo!

Mooi piramidetraining, Tiggs. Respect met die warmte.
Mooie afstand en tempo, Goof!
Wat super van je halve marathon, Lisitano! Mooie tijd ook!

Oef, die route was niet voor herhaling vatbaar, zo te lezen Namiro.

Leuke foto’s, germie.
Vanochtend rond achten met buuf op pad gegaan. We zijn een paar dorpen verderop gestart, even een andere omgeving om te lopen. Vind ik altijd wel verfrissend. Het lopen viel me wat zwaar maar achteraf gezien wel lekker gelopen.
Vermoedelijk kwam het door gisteren. We hadden een bedrijfsuitje wat bestond uit 2,5 uur bootjevaren en daarna pizza eten dus ik heb flink lopen snaaien.