Ik wilde vanavond een rondje wandelen. Mijn vriend en ik liepen spontaan bij mijn peetoom en -tante langs om naar hun nieuwe meubels te kijken. Meubels waren er nog niet en ons kleine rondje werd een ronde van 2 uur . Nog een klein sprint wedstrijdje gedaan onderweg met poes
Hier was ik net te laat om de paarden in prachtig licht te fotograferen
Jojoleinee mooie lucht met de paarden en de koeien. Lekker zo’n rondje!
Morgen gaan we misschien een grote wandeling doen in de bergen. Even zien of er geen onweer voorspeld is. Zo’n wolkbreuk als gisteren heb ik liever niet op mijn hoofd Het fijne is, dat het daarna aan één stuk door wat regende, dat is juist goed voor de natuur, die plensbuien daar heeft niemand wat aan.
Ik zag op Meteo dat er in Zuid-Limburg gisteren maar weinig regen was. Bij jullie ook?
Pien is het bij jou nog zo heet? Hier nu 20 graden en bewolkt, heerlijk
Wij hadden hier in het westen alleen gisteren in de ochtend wat spetters. Verder niets, vanmorgen even harder geregend, nu nog wat gespetter. Wel heerlijk afgekoeld buiten.
gaucho
Geplaatst: 21-07-22 10:07
Vannacht in Apeldoorn de hele nacht rustig doorgeregend. Nu op Schiphol ook al de hele ochtend een lekkere miezerregen. Ik heb avondeten mee, dus ik kan vanavond op weg naar huis lekker onderweg ergens een stuk wandelen.
Sure_lee
Geplaatst: 21-07-22 10:07
Wat een prachtige vakantie foto's.
Mooi rondje jojoleinee.
Hier is het nu regen regen en nog eens regen. Wel een rondje plas met Bo gedaan van 4,5 km.
Hopelijk kun je lekker de bergen in Bootsiebob! Veel plezier.
Lekker rondje Sure_lee, dat lijkt me toch een voordeel (en nadeel) aan een hond, je moet er toch hoe dan ook voor uit. Hier regent/miezert het sinds de ochtend, maar over een uur is het alweer droog. Gisteravond is er niks gevallen, maar was wel beloofd. Zet dus nog niet echt zoden aan de dijk
Heerlijk Lizard, geniet ervan. Je gaat weer weg toch? Ik vind Bo ook een leuk beest inderdaad. Jammer dat je in de regen moest wandelen. Leuke foto's Moonsparkle en Jojoleine.
Wij zijn tussen de buien door even een rondje met de honden geweest, maar dat was maar een kort rondje want het ging veel eerder regenen dan aangegeven. Pech.
Bootsiebobs het is warm maar gelukkig niet meer die verzengende knallende hitte.
Hier zeer zeer druk aan het poetsen en huis, tuin en zwembad netjes maken voor de toeristen (de allerlaatste) die zaterdag komen. Het valt me vies tegen want ik was vroeg begonnen, krijg gelukkig morgen weer goede hulp , maar omdat we hier wonen is het ook al onze spullen er uit halen. Pffff.
Zaterdag gaan we naar de Brenne en volgende week zaterdag naar een huisje in Monmorillon. Met name in de Brenne is geen wifi. De kans is groot, dat ik misschien nog mooie foto's op kan loaden, maar niet meer op iedereen kan reageren, daar ik als we ergens naar toe gaan wellicht nog bereik heb en internet op kan. Dan weten jullie hoe en wat.
Goof
Geplaatst: 21-07-22 17:28
Joh, maak je daar niet druk om. Lekker genieten!
En Lizard superveel plezier weer. Ik kijk uit naar je foto's.
Laatst bijgewerkt door Goof op 21-07-22 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt