Zoe_rainbow schreef:Ik heb met open mond dit topic doorgelezen. Paar keer wat getypt en toch weer weggehaald, want tsja ik weet hoe bokt kan zijn...
Maar goed, ik heb jaren in Duitsland gewoond en heb daar nu nog veel vrienden en familie. Ze lijken daar steeds iets verder te zijn dan wij, steeds een stapje voor. En die stappen daar wordt ik echt niet blij van.
Binnenkort mogen mensen zonder 3G (geprikt, getest of genezen) daar dus niet eens meer boodschappen doen. Je móet een QR code laten zien dat je 1 van die dingen bezit. In Nederland gaat het ook die kant op. Vinden de mensen die hier zo pro vaccinatie zijn dit oké? Deze tweedeling terwijl er vorig jaar niks aan de hand was?
Hebben jullie niet door dat het niks meer met Corona te maken heeft maar juist met macht? En dat jullie van de mainstreammedia alleen maar zien wat ze willen dat jullie zien? Bronnen met tegengeluiden worden weggewuifd omdat het niet van de mainstream media komt. Nee dat klopt, want daar moeten alle neuzen 1 kant op wijzen!
Inmiddels is iedereen die het wil geprikt. Als het idd zo goed zou werken, dan zouden we nu toch wel weer los mogen? De geprikte zouden niet meer heel ziek kunnen worden (ook hier zie ik tegenberichten van maar goed) maar kunnen het nog wel over dragen naar de niet geprikten. Die zouden er zieker van kunnen worden, maar dat is dan toch hun eigen keus? Ik heb zelf ook Corona gehad en ben alleen verkouden geweest... Er zullen er zeker nog wel in het ziekenhuis belanden (geprikt of niet geprikt) maar het virus zal ook nooit meer verdwijnen. Dus ziekenhuisbedden opschalen en dat omstreden medicijn gebruiken wat nu verboden is omdat het t contract met Pfizer in de weg staat...
Ik zal nu waarschijnlijk half bokt over me heen krijgen, maar ik kan niet langer op mijn handen blijven zitten. Vraag me af of er mensen zijn die ook verder kijken dan de mainstream media en wat het kabinet ons allemaal voorliegt. Er komen steeds meer tegengeluiden, denken jullie echt dat dit alleen maar is om geld te verdienen? En dat die mensen het allemaal maar verzinnen, zo veel mensen en groeperingen?
Ok, kennis genomen van jouw mening(geen feit dus), en kan alleen maar zeggen: lariekoek, das mijn mening.