Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Is Thuisbezorgd eigenlijk nog moreel verantwoord?
Jorienn schreef:Shadow0 schreef:Is Thuisbezorgd eigenlijk nog moreel verantwoord?
Ik werk in deze industrie en weet dat zowel thuisbezorgd als domino aangepaste bezorgwijze hebben. De overige ketens (denk aan NYP, de beren, Sushipoint etc) hebben hier nog niets over aangegeven.
Ze draaien wel hele goede dagen de laatste dagen gaven ze aan... ik vrees en denk dat de meeste pas stoppen als het echt niet anders meer kan. Tot nu toe heeft vrijwel geen enkele klant er begrip voor dat wij later service uitvoeren dan normaal (wij leveren hun fietsen).
DubbelDun schreef:https://www.nu.nl/coronavirus/6037229/k ... korea.html
ÉINDÉLIJK !!
Doet me denken aan spreekwoorden over kalveren en putten...
Nikass schreef:sureido schreef:Bang dat supermarkt dichtgaat? Ik ga wel als het weer wat rustiger is hoor
Wanneer is dat?
Jorienn schreef:Shadow0 schreef:Is Thuisbezorgd eigenlijk nog moreel verantwoord?
Ik werk in deze industrie en weet dat zowel thuisbezorgd als domino aangepaste bezorgwijze hebben. De overige ketens (denk aan NYP, de beren, Sushipoint etc) hebben hier nog niets over aangegeven.
Ze draaien wel hele goede dagen de laatste dagen gaven ze aan... ik vrees en denk dat de meeste pas stoppen als het echt niet anders meer kan. Tot nu toe heeft vrijwel geen enkele klant er begrip voor dat wij later service uitvoeren dan normaal (wij leveren hun fietsen).
LadyMadonna schreef:Ik vraag me af in hoeverre die advertenties serieus zijn....
Telpeva schreef:AnnexUdith schreef:Ik snap niet dat mensen opeens paracetamol moeten hamsteren dat heb je toch meestal normaal ook al in huis? Althans mijn moeder zegt altijd je wordt altijd ziek in het weekend en dan heb je niks in huis.
Mijn moeder heeft überhaupt voordat het virus bekend was al veel pakjes ingeslagen ik denk dat wij paracetamol in overvloed hebben net als de ibuprofen en neusspray altijd zaken wat handig is om in huis te hebben.
Komt de EHBO kit van mijn moeder misschien toch een keer van pas.
En tevens een kleine voorraad eten in huis is ook nooit verkeerd om te hebben.
En ja ik blijf lekker binnen met mijn keelklachten iemand zei blijf binnen maar kan de reactie niet meer terugvinden. Stage ( zorg) gaat voorlopig met lichte klachten voor ons gewoon nog door. We proberen het voor de cliënten zo gewoon en rustig mogelijk te houden. School adviseert om dan wel weg te blijven van school. Maar ik denk eigenlijk dat ik wel weer morgen een stuk opgeknapt ben het wordt ook niet erger.
Sommige mensen met regelmatig terugkerende of chronische pijnklachten gaan (relatief) een stuk sneller door hun voorraad heen, zeker als ze aan de maximale hoeveelheid zitten.
-
Domme vraag misschien maar ik zie door het bos aan informatie de bomen niet meer:
Wat is de reden dat mensen nu zo spontaan hamsteren?
PSvanLot schreef:Jorienn schreef:En te laat en naar mijn idee nog veeeeeel te slap. Vier landen, nee dan komen we er wel vanaf....
Maar hoe denk je dat het werkt met het annuleren van alle vluchten?
Je kunt jezelf als land niet volledig afsluiten van de rest van de wereld.
rayoow schreef:Vraaje aan de belgen, kreeg ik van iemand:
Mogen wij nog met 2 a 3 mensen met ons paarden op buiten rit of is dit nu een verboden recreatieve/sportieve bijeenkomst