Ja ik kan binnen 3 kwartier rijden op elke dag van de week (M.u.v. Maandag) op springconcours.
En in het weekend heb ik ook voetbal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo'n weegschaal is vaak idd niet zo heel erg nauwkeurig, maar goed dat je dat zelf ook inziet.
Gefeliciteerd dat je door bent bij je sollicitatie! 
Josien_ schreef:Evony schreef:Valt mee Haha.
Van april tot en met oktober vooral cross wedstrijden. Nu wat meer spring wedstrijden. Maar niet heel vaak.
Leukk!! Welk niveau rijd je?
Ik wil dit jaar met mijn kleine crosspony een paar BB-wedstrijdjes mee pakken.
Wel voornamelijk wedstrijden in de zuidelijkere regio.
Hopelijk niets ernstigs.
Zelf rij ik niet meer, maar ik wil mijn pony dit voorjaar (laten) beleren voor de sulky en dan wil ik hem ook graag uitbrengen in de sport. Wat discipline betreft nog even kijken wat hem goed ligt. Ik heb zelf niet echt een voorkeur.
Ik merk wel dat ik veel gemotiveerder ben als het langer licht is buiten, pony uit zijn ijsbeervacht is en ik niet meer helemaal ingepakt naar buiten hoef..
helaas niet blijvend.
Frummels schreef:Leuk linoleum, die "projectjes"![]()
En het recept is heerlijk, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Zou het duizelig zijn niet iets met vegan eten te maken kunnen hebben? Ik roep maar wat maar denk dat je toch vrij snel tekorten op kunt lopen?
Mijn vriend is dus Brits maar hij heeft een keer een aanbod om professioneel in Nederland te komen spelen, stelt daar alleen niet zoveel voor helaas dus niet gedaan haha. Ik vind voetbal inderdaad ook heel saai om te kijken in vergelijking haha, rugby kijken vind ik stuk leuker en gelukkig nu Six Nations dus genoeg rugby momenteel 

(Kiwi die fanatiek rugby speelde, zijn neef zit zelfs bij de All Blacks!) Maar het is hier idd helemaal niet zo bekend. Zou wel moeten haha. Genoeg rotjochies hier die wel wat tackles kunnen gebruiken. Stukje opvoeding. 
fantastische sport. Ik kijk altijd met mijn vader Haha.
Maar goed ik kan ook niet altijd alles afzeggen.