Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:55

Nog nooit in Disney geweest! Ik ga er regelmatig heen, ben ook in Florida en Shanghai geweest. In Parijs een keer toen de run was. Zag er zo leuk uit!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:50

Ik heb ook getwijfeld maar vind dat teveel commercie is, Disney zelf doet niks.
Je betaald alles gewoon extra veel en de medaille hoef ik het niet voor te doen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:30

Ik wil heel graag naar Disney, ben er nog nooit geweest.
Aan een run hoef ik voorlopig niet te denken, eerst verder komen. ;)

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:30

Mij zegt het ook niet zo veel om daar te hardlopen, maar ik vind het wel heel jammer voor je SV! Hoop dat je je geld terugkrijgt en je een ander leuk uitstapje kan doen!!

Ik heb dit jaar al 1019 km gelopen!! Denk dat ik vorig jaar in november pas aan de 1000 zat.

Zondag gaan we in Spa trailrunnen. In Spa en omstreken zijn vaste routes, te vinden op https://extratrail.com/nl/. We doen de 22km in Spa.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:28

Ik heb ook even naar mijn jaartotaal gekeken, ik zit op 1220km tot nu toe. Ook dik tevreden mee, aangezien ik ook een tijd met een overbelast been zat.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:31

Haha ik ben nog lang niet waar jullie zijn :=

Wel gelopen vanmiddag met die hitte (althans, ik vond het best warm). Een route met veel schaduw. Eigenlijk ging het best prima :D . Wel gelet op meer vochtinname gedurende de dag.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:53

Ik heb mijn eerste 35 minuten aan een stuk gelopen. *\%/*

Morgen mijn allerlaatste 5km training met Evy en dan zit het erop. Nooit gedacht dat ik het zou volhouden! Zou graag willen uitbreiden naar de 10K maar denk dat het slimmer is om eerst mijn tempo te verbeteren. Mijn tempo ligt rond de 6:30.

Ik hoop dat ik ooit net zoveel km's maak als jullie... :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 23:25

Maakt niet uit wat je eerst doet toch, tempo of afstand? :)
Wwl supergoed dat je 35 minuten gelopen hebt! :D

Ik doe nu een 5k schema voor absolute beginners, voornamelijk met oog op mn voet. Daarna wil ik het andere 5k schema van Runnersworld doen. En als ik daar doorheen ben, een 10k schema. Tempo ligt momenteel tussen de 6:00 en 6:30. Vind ik prima :j

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 12:52

:wave: Hoi, ik wil ook graag meepraten hier! :D
Na een tijdje veel minder sporten omdat alles stil kwam te liggen door corona ben ik begonnen aan een 30 day challenge. Nu bij dag 28 daarvan en heb me nog nooit zo fit gevoeld. Hardlopen gaat ook steeds beter. Gisteren mijn eigen record verbroken (11,13 km in 1 uur en 6 minuten). Nu ik zo de smaak te pakken heb wil ik graag in september of oktober een halve marathon gaan lopen (als dat door zou kunnen gaan...). Dus daar nu voor gaan trainen :D

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:29

Neverland, proficiat met je 35 minuten! Ik heb geen idee wat slimmer is. Gewoon doen waar je het meest zin in hebt!

Welkom Nienke, veel plezier met trainen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:15

Ik ben net in Zoetermeer geweest bij de mudsweattrailsstore.
Heb echt godsgruwelijk lelijke trailschoenen gekocht.

En een salomon rugzak met waterzak van anderhalve liter..
Maar mijn vriend en ik zitten al een uur te kloten hoe die slang nou goed moet zitten.
Heb foto's gemaakt en naar salomon gestuurd en naar de mudsweattrails store. Niet te doen.
Als ik die slang niet goed krijg stuur ik hem terug.

Lelijke schoenen, pas op kan schokkend zijn.

Afbeelding

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:53

omg SV. Daar wil je toch niet in gezien worden :') Snel door de modder lopen dan valt 't niet meer zo op :+

Welkom Nienke, en wat een mooie prestatie zeg! Ben je 30 dagen geleden met hardlopen of liep je daarvoor ook al hard?

Ik heb gister weer zooooo lekker gelopen over de mooie kleine paadjes met de gouden avondzon door de bomen heen. Was lekker aan het rondstruinen en kwam uiteindelijk pas om half 11 's avonds thuis. Oepsie :)) Zo blij met onze mooie lange zomeravonden.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:00

Ok..ik heb het gevonden, moet een stuk van de slang afgeknipt worden hahaha.
Na 2 camelbaks met de slang precies op maat aangeleverd verwacht je dat niet :')
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 13-06-20 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:07

Haha, die schoenen kan ik nu ook niet 'mooi' noemen nee!

Wat raar! Kan je geen filmpje vinden. Welk type zak is het?

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:10

Bij alle rugzakken die ik al gezien heb, komt die slang langs boven. Hoe komt die uit het voorzakje?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:16

hahaha ik ben erachter!! Er moet een stuk van de slang af.
Het klopt dat hij er aan de voorkant uit moet komen via het voorzakje. Gaat niet over je schouder.

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:18

Ah goed! Veel plezier ermee dan!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 22:05

Oef dat zijn inderdaad niet de mooiste SV :') als ze maar goed lopen!

Ik heb wederom heerlijk gelopen, maar het was me toch al warm zeg :oo heb een superfijn pad gevonden langs de ringweg en de velden. De overkant is ook fijn maar die komt op een minder fijn stuk uit _O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 22:19

Wat een pareltjes sv! Zolang ze maar lekker lopen, toch? :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 07:23

Haha SV, die zijn wel heel fel. Gelukkig zie je zo'n kleurtje maar zelden omdat ze lekker stoffig en smerig gaan worden. Wel heel anders dan je Saucony's zeg!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 08:00

De vrouw in de winkel had mijn voeten opgemeten, haalde deze uit het magazijn en meteen goed gewoon.
Heb geen andere schoenen meer gepast.
Wat ook bijzonder was dat ik over de drukplaat liep en ik neutraal liep met die lelijkerds, terwijl ik met neutrale saucony's juist naar binnen zakte rechts. Bij mijn saucony's zit er daarom correctie in.

Ik ga de schoenen en mijn salomon vest zo testen. Ik vind dat de waterzak veel lawaai maakt en ook meer beweegt dan die van mijn camelbak, dus ben heel benieuwd of ik eraan kan wennen.
Wat dat betreft heeft camelbak echt een goed ontwerp waterzak.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 08:06

Fijn is dat, meteen goed. Ik ben benieuwd hoe ze je bevallen! En de waterzak ook. Voor die prijzen van Salomon mag je wel wat verwachten :D

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 11:12

Hoe was je trailrun in Spa, Katharinaa?

Ik vind je schoenen eigenlijk best wel gaaf, SV. :o Mooie kleuren! Hoe ging de test?

Goed bezig, Nienke en Neverland!

Vanochtend de paarden gevoerd, en toen was het nog zo lekker dus de hardloopspullen aangetrokken en een rondje gelopen. Afgelopen donderdag heuveltraining gehad, die voelde ik nog wel. De eerste 2 km gingen niet zo lekker. Uiteindelijk 6,7 km gelopen in net geen 41 minuten.

Loop op het moment veel te weinig maar ik moet echt prioriteiten stellen. Ik ben met een opleiding voor m’n werk bezig en ik heb komende week en over 4 weken examens, dus er moet geblokt worden.

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:46

Ik heb een rugzakje van Scott, ben ik ook echt heel blij mee. Geen schuurplekken, ook niet als ik een topje met dunne bandjes draag. Die waterzak is heel makkelijk te drogen, ook belangrijk voor de hygiëne.

M'n trail in Spa was heel leuk! Heel mooi, beetje wisselend qua omgeving en ook goed aangegeven, kan t alleen maar aanraden!

Puera je studies zijn uiteraard belangrijker. Af en toe een loopje als ontspanning kan soms wel helpen voor de concentratie. Veel succes alvast!!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:04

Bedankt! Precies, en het einde is in zich. Duimen dat ik beide examens haal en dan ben ik er (voorlopig?) weer vanaf.
Ik heb nu bewust activiteiten voor me uitgeschoven zodat ik me op mijn studie kan storten. En met Corona was er ook weinig, gelukkig.

Alleen maar een mooi vooruitzicht dat ik straks weer het hardlopen, en hopelijk het paardrijden weer kan oppakken.