Eentje van Kiko, de Fit Me van Maybelline en dan nog twee drops er door van Revolution. Mijn huid is echt mega droog maar op een of andere manier glijd mn foundation er echt zo af
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eentje van Kiko, de Fit Me van Maybelline en dan nog twee drops er door van Revolution. Mijn huid is echt mega droog maar op een of andere manier glijd mn foundation er echt zo af
UltimOo schreef:Heeft iemand van jullie ook de tip tegen wallen? Of ik nou 3 uur slaap of 15 uur slaap, ik heb ze bijna altijd
)met chicken wings doen bij The Porterhouse!

Leys schreef:Wallen heeft niks met veel of weinig slapen te maken, maar door de vorm van je oogkas.
Wat jij bedoelt zijn kringen en dat is genetisch bepaald of kan komen door vocht te kort door vermoeiheid of omdat je ouder wordt en je vocht minder goed opneemt.
Door vocht te kort kan de huid dunner worden en zie je de blauwe bloedvaten onder je huid beter.
Je kunt aan wallen helaas niks doen en aan kringen kun je maar beperkt wat doen.
Goed slapen, drinken en een goede hydraterende creme kan helpen, maar helemaal weg zal het probleem nooit gaan.
Je kunt het best een corrector gebruiken om de blauwe kleur weg te halen, gevolgd door een concealer.
Roze of zalmkleurig werkt het beste om blauw te verbloemen.
Maar feit blijft dat concealer wallen of kringen niet verminderd, maar alleen maar verbergt
Zie m continu voorbij komen en hij dekt zo mooi. Leys schreef:Space NK heeft Becca, Debenhams Kat von D en het Smashbox assortiment in Arnotts is heel uitgebreid.
Vooral de lipsticks zijn erg fijn van Smashbox.
En ga ook zeker een biertje (als je van stout houdt, Plain Porter)met chicken wings doen bij The Porterhouse!
Dan wel die aan de rand van Temple Bar pakken, niet die bij Grafton Street.
Beide leuk, maar die aan de rand van Temple Bar is aparter, met al zijn verschillende verdiepingen en hoekjes waar je kunt zitten.
In de straat die parallel loopt aan Grafton str. zit een hele leuke boekwinkel trouwens, Hodges Figgis.
Ook de moeite waard!