IMANDRA schreef:Janine ik vind het eerlijk gezegd nogal frappant dat jij op iedereen commentaar hebt (terwijl je zelf niet afvalt en soms ook reageert met dingen waarvan ik denk, dat klopt ook niet helemaal), soms denigrerend overkomt maar ondertussen mag niemand kritisch zijn op jou want dan komt er een boze reactie (zoals bij het boter verhaal? Meten = weten en inschatten doe je altijd fout)
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zo komt het iig op mij over...
Als je niet afvalt eet je teveel kcal. Of die kcal nu khd loos zijn of suikerloos, kcal = kcal. Dat zijn wel de basics.
En waarom zou het erg zijn om 1 dag niet gezond te eten? Als het simpelweg wat minder handig gaat (zoals bij wedstrijden), lekker laten doen joh. Volgende dag weer goed oppakken. Gaat er namelijk om hoeveel je gemiddeld per week binnenkrijgt: 1 dagje wat meer en 1 dagje wat minder is prima. De dag erna dus compenseren is een prima tip.
Ben me wederom nergens van bewust, probeer gewoon tips te geven...
Ik heb overigens niet gezegd dat ik niet afval, in een reactie op Eulogy heb ik aangegeven dat de weegschaal niet echt omlaag gaat, terwijl mijn spiegelbeeld wat anders zegt.
En ik zal ook nergens gezegd hebben dat je niet één dag minder gezond mag eten... Doe ik zelf ook vaak genoeg. Waar ik op doel is dat wanneer je het gevoel hebt te hebben gezondigd, je het oppakken niet de volgende dag moet doen omdat het zorgt dat je de grip verliest en vaker concessies zult maken, die niet leiden tot een gezond eetpatroon.
Dat met Emma hebben wij toch uitgesproken? Ik heb althans begrepen dat Emma het niet verkeerd bedoeld heeft naar mij toe. Nouja, oliebol happens... That's the internet... Ik begrijp ook wel eens iets verkeerd.
Maar ik begrijp dat mijn tips niet zo gewenst zijn? Dan hou ik het bij lijstjes plaatsen, ook geen probleem