[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mellanca

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:08

Ik heb op mn 18 ook van die vogels laten zetten... :')
Helaas.
Neem dan aub mooiere vogels dan deze die iedereen heeft en niet eens mooi zijn..
er zijn zoveel mooie vogels om te laten zetten als tattoo...

Mijne worden begin Volgende maand deels verwerkt/gecovered door Blackbear.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:11

Mellanca schreef:
Ik heb op mn 18 ook van die vogels laten zetten... :')
Helaas.
Neem dan aub mooiere vogels dan deze die iedereen heeft en niet eens mooi zijn..
er zijn zoveel mooie vogels om te laten zetten als tattoo...

Mijne worden begin Volgende maand deels verwerkt/gecovered door Blackbear.

Nogmaals.. ik sluit me hier gelijk bij aan :j
en dan vooral bij die ´´helaas´´

Iemand van jullie een hand tattoo gezet? Zaterdag ga ik beginnen met de lang verwachte sleeve en begin onderaan, wil een klein stukje op me hand..

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:17

Mijn sleeve komt 'uiteindelijk' ook op m'n hand, maar dat duurt nog wel een paar jaartjes := Werk van boven naar onder.

Op je 16de, en ook op je 18de, verandert er nog zo veel in je leven. Op 16 weet je al een hoop, en op je 20ste weet je nog een hele hoop meer. Ik ben blij dat ik zelf niet voor m'n 21ste ben begonnen. Het verschil tussen 18 en 16 is behoorlijk groot, überhaupt puur in ontwikkeling van het brein. Zeker als iemand op z'n 16de zegt een rij vogeltjes te willen lijkt me dat toch vrij duidelijk beïnvloed door de leeftijd, terwijl je hoopt dat je je tattoos ook op je 60ste, 80ste etc nog mooi vind. Daarom ben ik voor mijn tattoos voor enigszins tijdloze dingen gegaan, ondanks dat ik heel veel andere dingen ook mooi vind. Ik vind het van 1 van mijn tattoos bijvoorbeeld vrij jammer dat er een element in zit wat heel erg bij een bepaalde tattoostijl hoort die nu erg populair is, maar goed, heb de artiest de vrije hand gegeven dus dan moet je blij zijn met wat je krijgt :)) En daar valt verder nog wel mee te leven. Met een rij zwarte vlekken over je gehele onderarm wat minder, en het is nog moeilijk te coveren ook.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:18

Ja mijne zijn nu nog wel geen zwarte vlekken geworden, maar mooi -O- dat is iets anders _O-
Nuja toen dacht ik uiteraard dat dat de mooiste tattoo ever zou zijn en deze nooit beu zou worden... en nu 6 jaar later lach ik mezelf wel wat uit :+

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:33

Mellanca schreef:
Ja mijne zijn nu nog wel geen zwarte vlekken geworden, maar mooi -O- dat is iets anders _O-
Nuja toen dacht ik uiteraard dat dat de mooiste tattoo ever zou zijn en deze nooit beu zou worden... en nu 6 jaar later lach ik mezelf wel wat uit :+

Hahaha.. yup ik herken het :+
Eigenwijs dat ik was.. Er zat echt een betekenis achter maar die had beter naar voren gekomen in een eigen ontwerpen tattoo ipv een stel duifjes. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:36

Ik heb echt geen moment spijt van mijn vogeltjes. Maar misschien komt dat omdat het niet alleen vogels zijn en ze echt ergens bij horen.

Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:38

Zelf twijfel ik nog een beetje over de plek. Al heeft de bovenkant van me onderarm een groot voordeel; hij sluit nu beter aan met wat ik op me pols heb staan, dat is als ie op de binnenkant staat niet het geval in mijn ogen.

Het is een eerste klad, ik ga eerst zaterdag met de artiest zitten om te kijken of we hem kunnen verbeteren.. jullie tips zijn ook welkom.

Afbeelding

Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:39

Lau schreef:
Ik heb echt geen moment spijt van mijn vogeltjes. Maar misschien komt dat omdat het niet alleen vogels zijn en ze echt ergens bij horen.

[ [url=m/GoLGEJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind het inderdaad mooi dat ze een geheel zijn. En deze zijn zoveel gedetailleerd dan de mijne.. }:0
Ja deze vind ik ook mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:40

Ik weet al sinds ik mijn eigen paard heb wat mijn eerste tattoo gaat worden, namelijk een klein eerbetoon aan mijn soulmate met vier hoeven :) Ze heet [naam], en ik wil ergens (klein) het Infinity teken (wat dus ook gebruikt word voor [naam]) en dan één boog als hoefijzer :) Hoop dat jullie een beetje een idee hebben :')
Waar en wanneer nog geen idee, maar deze komt er zeker, echter liggen nu de prioriteiten qua geld even anders :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:43

jaimy10 schreef:
Zelf twijfel ik nog een beetje over de plek. Al heeft de bovenkant van me onderarm een groot voordeel; hij sluit nu beter aan met wat ik op me pols heb staan, dat is als ie op de binnenkant staat niet het geval in mijn ogen.

Het is een eerste klad, ik ga eerst zaterdag met de artiest zitten om te kijken of we hem kunnen verbeteren.. jullie tips zijn ook welkom.

[ [url=m/IFUO0J.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UUifyn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou voor de bovenkant van je arm gaan.
Want ik vind hem persoonlijk niet zo mooi aansluiten bij je andere tattoo. Maar dat is geheel persoonlijk.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:47

Ik vind hem qua plaatsing mooier op de voorkant, zeker als je nog een gehele sleeve er van gaat maken, dan lijkt het me moeilijker er omheen te ontwerpen als hij op je onderarm staat?

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:51

Ja! Jullie hebben allebei gelijk had ik ook vermeld :))

Kijk even snel en lelijk getekend maar als k em boven op doet sluit ie onder bij Family idd beter. En inderdaad uiteindelijk is ie zo makkelijker ontwerpen naar boven..

Afbeelding

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:54

Net terug van blackbear. :+:
Hij heeft gelijk mijn voet en de pols van de vriend die mee was even bijgewerkt. Super fijn!
Afbeelding

Ik vind hem bovenop inderdaad mooier jaimy10

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:55

Gaaf smurffie!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:56

smurffie schreef:
Net terug van blackbear. :+:
Hij heeft gelijk mijn voet en de pols van de vriend die mee was even bijgewerkt. Super fijn!
[ [url=m/pyB8Nv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem bovenop inderdaad mooier jaimy10

heeel mooi subtiel! Prachtig <3

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:20

jaimy10 schreef:
Joh, ik snap de ''discussie'' echt volkomen, ik vind 16 ook wel erg jong en om dan vogeltjes te doen.. Ik heb die fout ook gemaakt. Ik was dan wel 18 maar wou graag vogeltjes, zo gezegd zo gedaan nu 3 jaar later ''welkom 5 grote vlekken'' :Y)

Ach iedereen heeft idd een tattoo die toch niet zo mooi is uitgepakt als je op dat moment wou. Buiten dat ben ik nog steeds blij met de betekenis al zal ik niet zo snel meer gaan voor vogeltjes. Voor al niet die zwarte... worden heel snel vlekken :roll:

[ [url=m/uMF3pH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ach, zaterdag komt mijn 6de tattoo, wat uiteindelijk een sleeve gaat worden. Ik roep het al jaren dus ik ben er zeker van dat ik het wil. Maar wat als ik 50 ben? Tja.. dat zien we dan wel weer. Anders moet je wel heel ingehouden gaan leven.. Maar das meer mijn mening.

Vind ik overigens niet dat je zomaar wat moet neer knallen, want op 16jarige leeftijd is alles wat je mooi vind vaak nogal wisselend..

Maar dit heeft toch niks te maken met je leeftijd maar met de keus voor artiest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:24

Ik zou niet gauw iets op mijn hand plaatsen of onder een blouse-lijn. Een werkgever zorgt voor een blouse met lange mouwen als hij tegen tattoo's is, dus is het aan mij om daarbinnen te blijven.

Nu ik weet wat ik echt wil worden de restvan mijn leven kan ik mijn hele hoofd er wel onder doen, maar toch blijft alles netjes binnen een blouse :-)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:24

Gillbo schreef:
jaimy10 schreef:
Joh, ik snap de ''discussie'' echt volkomen, ik vind 16 ook wel erg jong en om dan vogeltjes te doen.. Ik heb die fout ook gemaakt. Ik was dan wel 18 maar wou graag vogeltjes, zo gezegd zo gedaan nu 3 jaar later ''welkom 5 grote vlekken'' :Y)

Ach iedereen heeft idd een tattoo die toch niet zo mooi is uitgepakt als je op dat moment wou. Buiten dat ben ik nog steeds blij met de betekenis al zal ik niet zo snel meer gaan voor vogeltjes. Voor al niet die zwarte... worden heel snel vlekken :roll:

[ [url=m/uMF3pH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ach, zaterdag komt mijn 6de tattoo, wat uiteindelijk een sleeve gaat worden. Ik roep het al jaren dus ik ben er zeker van dat ik het wil. Maar wat als ik 50 ben? Tja.. dat zien we dan wel weer. Anders moet je wel heel ingehouden gaan leven.. Maar das meer mijn mening.

Vind ik overigens niet dat je zomaar wat moet neer knallen, want op 16jarige leeftijd is alles wat je mooi vind vaak nogal wisselend..

Maar dit heeft toch niks te maken met je leeftijd maar met de keus voor artiest

O.A Ik ging met een ontwerp heen totaal fout. Ging naar tattoo Peter in Amsterdam. Of ie goed is ja of nee doe ik verder helemaal geen uitlating over, want tis 3 jaar geleden en veranderen kan ik niet.. Coveren wel uiteindelijk natuurlijk.
Ging mij meer om het feit van; doe het niet te snel en wees niet eigenwijs. Niet zozeer over de artiest want daarover geef ik je groot gelijk natuurlijk. Maar mijn eigen koppigheid was natuurlijk de grootste rol, dat bedoel ik!
Beetje duidelijk verhaal geworden? Nee zeker :')
Haha, kort samen gevat; je hebt groot gelijk maar bedoel ook dat je goed moet nadenken en niet wat neer gooien..

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:25

pimaude schreef:
Ik zou niet gauw iets op mijn hand plaatsen of onder een blouse-lijn. Een werkgever zorgt voor een blouse met lange mouwen als hij tegen tattoo's is, dus is het aan mij om daarbinnen te blijven.

Nu ik weet wat ik echt wil worden de restvan mijn leven kan ik mijn hele hoofd er wel onder doen, maar toch blijft alles netjes binnen een blouse :-)

Ik heb een eigen sportschool.. Groot sport centrum met een grote speelwereld.
Dus wat dat betreft zit ik ''veilig'' weet je nooit hoe de toekomst eruit ziet natuurlijk. Dus je hebt zeker een punt, ik twijfel ook nog of ik hem idd tot blouse lijn wil of iets hoger... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:22

eefj33 schreef:
Welke tattoo conventies zijn de moeite waard om naartoe te gaan? Ik wil samen met m'n broer oriënteren op een broer/zus tattoo en eventueel zelfs daar gelijk laten zetten :j We hebben al een idee van wat we willen (iets kleins/simpels op de pols met wind en water/waterman erin verwerkt). Alleen de uitwerking en het vinden van een artiest waarvan we de stijl allebei vet vinden, blijkt nog wel wat lastig te zijn :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:28

Ik ben er zelf maar naar 1 geweest, de Amsterdam Tattoo Convention. Ik zou gewoon wat conventies googlen en kijken of daar artiesten komen waarvan je het werk mooi vind :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:33

eefj33 schreef:
eefj33 schreef:
Welke tattoo conventies zijn de moeite waard om naartoe te gaan? Ik wil samen met m'n broer oriënteren op een broer/zus tattoo en eventueel zelfs daar gelijk laten zetten :j We hebben al een idee van wat we willen (iets kleins/simpels op de pols met wind en water/waterman erin verwerkt). Alleen de uitwerking en het vinden van een artiest waarvan we de stijl allebei vet vinden, blijkt nog wel wat lastig te zijn :=

Ik ben al enkele keren naar die van Brussel geweest (http://brusselstattooconvention.be/ ) artiesten van over de hele wereld, heel veel verschillende stijlen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:12

Hier ook lekker standaard zwaluwen :')
Al bijna 3,5 jaar, ik was 19 maar ben er nog altijd blij mee. Alhoewel ik ook moet zeggen dat door de plek ik m 9 van de 10 keer 'vergeet' en dan ook de helft van de tijd niet eens meer weet aan welke kant ie staat :')
Maar ik heb hem in Canada laten zetten, dus naast de betekenis erachter is het ook een belangrijk aandenken aan die tijd :)
Het zijn er trouwens 5, foto is alleen een beetje donker :) En FB kwaliteit dus daar is ie ook niet mooier van geworden...

Afbeelding

Edit; hier was ie net gezet
Afbeelding

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:52

hé al dat vogeltjes gedoe ~~}>

https://youtu.be/q26NF7KfaSU

Mail gehad van Bodil, wijzing van concept.
Concept was oorspronkelijk een paardenbloem mét wortel.
Maar advies was om te kiezen voor enkel bloem + steel, zodat de details meer naar voren zouden komen.
Mogelijk gaat het snel uitlopen, gezien de vele details op kleine stuk dan.
Ik vind het prima :j Dan wordt het pluisjes met stuk stengel.
Stiekem heel spannend al voor vrijdag... := Ribben.... Ik zal mijzelf vrijdag vervloeken... en de rest van mijn leven toejuichen haha :))

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 00:05

Maak je niet al te druk. Ik vond mijn ribben prima te doen, verschilt echt per persoon :). Gaaf idee! Ik ben benieuwd hoe het uitpakt.