Helaas.
Neem dan aub mooiere vogels dan deze die iedereen heeft en niet eens mooi zijn..
er zijn zoveel mooie vogels om te laten zetten als tattoo...
Mijne worden begin Volgende maand deels verwerkt/gecovered door Blackbear.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mellanca schreef:Ik heb op mn 18 ook van die vogels laten zetten...![]()
Helaas.
Neem dan aub mooiere vogels dan deze die iedereen heeft en niet eens mooi zijn..
er zijn zoveel mooie vogels om te laten zetten als tattoo...
Mijne worden begin Volgende maand deels verwerkt/gecovered door Blackbear.
Mellanca schreef:Ja mijne zijn nu nog wel geen zwarte vlekken geworden, maar mooidat is iets anders
![]()
Nuja toen dacht ik uiteraard dat dat de mooiste tattoo ever zou zijn en deze nooit beu zou worden... en nu 6 jaar later lach ik mezelf wel wat uit
Lau schreef:Ik heb echt geen moment spijt van mijn vogeltjes. Maar misschien komt dat omdat het niet alleen vogels zijn en ze echt ergens bij horen.
[ [url=m/GoLGEJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
jaimy10 schreef:Zelf twijfel ik nog een beetje over de plek. Al heeft de bovenkant van me onderarm een groot voordeel; hij sluit nu beter aan met wat ik op me pols heb staan, dat is als ie op de binnenkant staat niet het geval in mijn ogen.
Het is een eerste klad, ik ga eerst zaterdag met de artiest zitten om te kijken of we hem kunnen verbeteren.. jullie tips zijn ook welkom.
[ [url=m/IFUO0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UUifyn.jpg]Afbeelding[/url] ]
jaimy10 schreef:Joh, ik snap de ''discussie'' echt volkomen, ik vind 16 ook wel erg jong en om dan vogeltjes te doen.. Ik heb die fout ook gemaakt. Ik was dan wel 18 maar wou graag vogeltjes, zo gezegd zo gedaan nu 3 jaar later ''welkom 5 grote vlekken''![]()
Ach iedereen heeft idd een tattoo die toch niet zo mooi is uitgepakt als je op dat moment wou. Buiten dat ben ik nog steeds blij met de betekenis al zal ik niet zo snel meer gaan voor vogeltjes. Voor al niet die zwarte... worden heel snel vlekken![]()
[ [url=m/uMF3pH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ach, zaterdag komt mijn 6de tattoo, wat uiteindelijk een sleeve gaat worden. Ik roep het al jaren dus ik ben er zeker van dat ik het wil. Maar wat als ik 50 ben? Tja.. dat zien we dan wel weer. Anders moet je wel heel ingehouden gaan leven.. Maar das meer mijn mening.
Vind ik overigens niet dat je zomaar wat moet neer knallen, want op 16jarige leeftijd is alles wat je mooi vind vaak nogal wisselend..
Gillbo schreef:jaimy10 schreef:Joh, ik snap de ''discussie'' echt volkomen, ik vind 16 ook wel erg jong en om dan vogeltjes te doen.. Ik heb die fout ook gemaakt. Ik was dan wel 18 maar wou graag vogeltjes, zo gezegd zo gedaan nu 3 jaar later ''welkom 5 grote vlekken''![]()
Ach iedereen heeft idd een tattoo die toch niet zo mooi is uitgepakt als je op dat moment wou. Buiten dat ben ik nog steeds blij met de betekenis al zal ik niet zo snel meer gaan voor vogeltjes. Voor al niet die zwarte... worden heel snel vlekken![]()
[ [url=m/uMF3pH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ach, zaterdag komt mijn 6de tattoo, wat uiteindelijk een sleeve gaat worden. Ik roep het al jaren dus ik ben er zeker van dat ik het wil. Maar wat als ik 50 ben? Tja.. dat zien we dan wel weer. Anders moet je wel heel ingehouden gaan leven.. Maar das meer mijn mening.
Vind ik overigens niet dat je zomaar wat moet neer knallen, want op 16jarige leeftijd is alles wat je mooi vind vaak nogal wisselend..
Maar dit heeft toch niks te maken met je leeftijd maar met de keus voor artiest
pimaude schreef:Ik zou niet gauw iets op mijn hand plaatsen of onder een blouse-lijn. Een werkgever zorgt voor een blouse met lange mouwen als hij tegen tattoo's is, dus is het aan mij om daarbinnen te blijven.
Nu ik weet wat ik echt wil worden de restvan mijn leven kan ik mijn hele hoofd er wel onder doen, maar toch blijft alles netjes binnen een blouse
eefj33 schreef:Welke tattoo conventies zijn de moeite waard om naartoe te gaan? Ik wil samen met m'n broer oriënteren op een broer/zus tattoo en eventueel zelfs daar gelijk laten zettenWe hebben al een idee van wat we willen (iets kleins/simpels op de pols met wind en water/waterman erin verwerkt). Alleen de uitwerking en het vinden van een artiest waarvan we de stijl allebei vet vinden, blijkt nog wel wat lastig te zijn
eefj33 schreef:eefj33 schreef:Welke tattoo conventies zijn de moeite waard om naartoe te gaan? Ik wil samen met m'n broer oriënteren op een broer/zus tattoo en eventueel zelfs daar gelijk laten zettenWe hebben al een idee van wat we willen (iets kleins/simpels op de pols met wind en water/waterman erin verwerkt). Alleen de uitwerking en het vinden van een artiest waarvan we de stijl allebei vet vinden, blijkt nog wel wat lastig te zijn