Gebruik je wel een oogschaduwbasis?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Echt super leuk en leerzaam, mooie looks kunnen jullie ook maken! Ik ben helaas niet zo knap als jullie allemaal haha, maar ik vroeg me af of iemand mij misschien kon helpen met wat nu mooi bij mij staat. Vooral kwa lippenstift vind ik erg lastig, ik gebruik mac maar ik heb echt geen idee wat voor kleur mooi bij mij is..
Love_Rosie schreef:Balen, het was te proberen.
Ik gebruik geen oogschaduwbasis, maar die gebruiken we op cursus ook niet en daar wil het wel/beter.
Zijn wel echt super lelijk, heb ik gewoon ooit genomen nou voor de lippenstift. En bij de tweede ben ik ook heel slordig opgemaakt maar ik mij verslapen haha (en veel acne). De eerste is met Mehr op, en de tweede met Diva. Ik vind het zelf erg lastig of Diva wel mooi is, ik ben ook erg bleek namelijk. Voor de rest weet ik echt niet wat ik met mijn ogen moet doen. Ik doe nu enkel op mijn onderwimpers mascara en geen oogschaduw of eyeliner ofzo. Ik heb kleine ogen dus ben altijd bang dat ze dan nog kleiner worden.
Vind je wimpers heerlijk vol en Mehr staat je echt heel goed. Ik ben zelf geen expert met make up maar er zijn genoeg trucjes om je ogen groter te laten lijken waarbij je gewoon nog eyeliner en oogschaduw (pastelkleurtjes, roze etc) kan doen, maar denk dat de rest daar misschien meer van weet.
denk dat je menig kleur kan hebben. Voor kleine oogjes kan je evt een mooie wing maken? Ik heb ook kleine en hooded eyes, waarmee ik met een goede wing altijd wel wegkom
?
Lang over getwijfeld, maar boeie liever nep mij mooi voelen dan echt lelijk. Niniane schreef:Love_Rosie, Douglas heeft eigenlijk nooit een algemene korting maar korting voor een specifiek type product (foundation, mascara etc.). En kwasten zitten daar naar mijn weten nooit bij. Veel merken zijn ook uitgesloten van de korting. Zoeva zul je dus gewoon de volle prijs voor moeten betalen.