Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was begin deze maand zo sterk om het te negeren. maar nu loopt het af en dan trekt het nog harder

! Yv_ schreef:Adecuada, in het echt nog veeeeeeeeeeel mooier! Ik ging 'm naderhand opzoeken op google en dacht eerst dat ik een andere in mijn handen had gehad
xNavatu schreef:.. ik kan maar beter uit dit topic wegblijven nu ik een koopverbod heb volgensmij
de verleidingg

en goed betaalbaar
). Alleen de concealer niet, die gaat op mijn huid liggen en wordt gewoon echt lelijk. Heb in de winter helaas met meerdere producten wat moeite, maar dat ligt echt aan mijn huid. Zomer komt er weer aan, dus ga binnenkort weer de foundation en bb bestellen denk ik. Zijn de vorige 2 zomers echt gigantisch goed bevallen!
. Misschien dat ik nog die luchtigere van LM probeer, want daar hoorde ik erg positieve verhalen van Anc over en ik vind het ook gewoon echt een heel fijn merk. Maar aan de andere kant: de Bobbi was goed en heel mooi, dus waarom weer gaan zoeken naar een nieuwe match...

..
Deijs schreef:Evony schreef:Aaaah ik wil een lipstick bestellen bij gerardcosmetics. Verzenden naar Nederland is nog steeds gratis.
Maar je hebt een creditcard nodig. Huilen!!!!!
Nee? Paypal kan ook