Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leys schreef:Ik doe nooit nailart zonder liquid latex, ideaal spul!
Bedankt, de groene is de onmogelijk goed op de foto te krijgen Four leaf clover.
Een van mijn favoriete groene lakjes.
Skessa_ schreef:Knap hoor! Ik vind marble er ook altijd zo tof uit zien. Heb het 1 x geprobeerd, maar was een groot drama
Leys schreef:Ik heb die van Girly Bits, deze:
https://www.harlowandco.org/collections ... der-patrol
Deze is "low odour" en hij ruikt inderdaad veel minder heftig dan andere liquid latex.
Shenavallie schreef:Ik vind lakken met gewone nagellak zó moeilijk!Voor mij is het een uitkomst dat er gel lak bestaat. Dat ervaar ik als heel makkelijk om mee te werken. Het vloeit mooi over en blijft vloeibaar tot het gewenste resultaat en dan is het met 30 seconden onder de LED lamp of 90 seconden onder de UV lamp droog. Bij gewone nagellak moet je een eeuwigheid wachten tot het echt droog is, anders maak je er een beschadiging op en binnen een paar dagen (in mijn geval zelfs dezelfde dag nog) heb je al bladders. Bij mij blijft gel lak over het algemeen 3 tot 5 weken zitten, zonder een bladdertje.
Cinnepin schreef:Nikilover, wat gaaf!
leys, ook super vet gedaan!!
vandaag een klassiek kleurtje bij mn ma gezet. Is weer wat anders tussen al die zomerse kleurtjes van de laatste tijd
[ Afbeelding ]
Cinnepin schreef:ja donker paars. Ja foto's maken kan ik niet whahahha heb een nieuwe foon, kan ik het nog niet
_Friemel schreef:Skessa_ schreef:Knap hoor! Ik vind marble er ook altijd zo tof uit zien. Heb het 1 x geprobeerd, maar was een groot drama
Er is een makkelijkere manierzo'n doorzichtige stamper kopen, watermarble doen en dan met de stempel erin en dan zelfde handeling als t je vinger zou zijn. Dan blanke lak eroverheen en dan stempel je hem op je nagel en knip/snij je hem op maat
nikilover schreef:Shenavallie schreef:Ik vind lakken met gewone nagellak zó moeilijk!Voor mij is het een uitkomst dat er gel lak bestaat. Dat ervaar ik als heel makkelijk om mee te werken. Het vloeit mooi over en blijft vloeibaar tot het gewenste resultaat en dan is het met 30 seconden onder de LED lamp of 90 seconden onder de UV lamp droog. Bij gewone nagellak moet je een eeuwigheid wachten tot het echt droog is, anders maak je er een beschadiging op en binnen een paar dagen (in mijn geval zelfs dezelfde dag nog) heb je al bladders. Bij mij blijft gel lak over het algemeen 3 tot 5 weken zitten, zonder een bladdertje.
Ik ervaar het precies hetzelfde! Ook de stevigheid van gel vind ik fijn. Al wil ik wel eens proberen om met buildergel een laag aan te leggen en deze dan af lakken met gewone lak, maar dat komt eigenlijk omdat het verwijderen van gel mij dan wel weer tegenstaat.. Of je nu afweekt of vijlt, het kost je gewoon een eeuwigheid. Dat vind ik een voordeel van normale lak, een watje met remover, even wrijven en je kunt van kleur wisselen.
Cer schreef:Omdat ik soms om de 2 dagen van kleur wissel, ben ik ook wel voor gewone lakjes...
Dat opbouwen met buildergel en een gewoon lakje doe ik sinds kort en dat bevalt me welgewoon dat stukje extra stevigheid op mijn prutnagels.. En die shine en go nagellakjes drogen ook best snel
![]()
Nu heb ik dus wel een gellak, en ik ben benieuwd hoe lang ik dit kan laten zitten en hoe gefrustreerd ik t eraf ga slopen als ik t zat benvoor t vijlen heb ik een elektrische vijl die ik dan heel voorzichtig ga proberen, kijken of dat scheelt