Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bambolina schreef:Wauw.. ben even op zoek gegaan, en heb de facebook van de copy cat gevonden, en een pagina gewijd aan haar mislukkingen. Ze heeft onder andere dit gedrocht gezet:
[ Afbeelding ]
Wat hier op gebaseerd is:
[ Afbeelding ]
slik...
K_im schreef:Mijne staat! Vond het reuze meevallen wat pijn betreft, maar heb denk ik maar 20 minuten gelegen. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je er vier uur ligt dat het zeker geen prettig gevoel meer is!
Edit: net gezet, foto is niet heel scherp geloof ik, ook Niet Echt uit De juiste/Rechte hoek :
[ [url=m/opt7C4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Er bestaat op fb een dite van mrs syr art verminkingen
denice schreef:
_Karlijn schreef:Toen ik geprikt werd kwam er een klant langs met het idee voor een tattoo en die wilde mijn artist niet zetten omdat het te dicht op elkaar was, en dat leek nog wel een stuk ruimer dan deze tattoo. Maar misschien vertekend het wel op de foto.
TessaVB schreef:Kan ik nu niet plaatsen, zit op mn telefoon nog steeds op de conventie haha. Hele aardige dude heeft m gezet maar hij heeft echt een paar lijnen verkloot. Ben wel heel erg blij met de kleuren dus laat binnenkort t een klein beetje bijwerken. Maar als t een sleeve is valt t toch amper op, dus zit me nu drukker te maken dan nodig is.
Drunksheep schreef:Heb dat helaas ook bij mijn Teckel... maar dat is het risico met apprentices/net gestarte tattoo artistsvoel nu na 1,5 jaar nog steeds lijnen.
Ik ben ook benieuwd naar een foto Tessa, niet alleen vanwege de verklote lijnen haha!