[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Karlijn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:01

Toen ik geprikt werd kwam er een klant langs met het idee voor een tattoo en die wilde mijn artist niet zetten omdat het te dicht op elkaar was, en dat leek nog wel een stuk ruimer dan deze tattoo. Maar misschien vertekend het wel op de foto.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:14

Mooi!! Ik vond hem niet ingekleurd (de boom) wel mooier, maar da's persoonlijke smaak he :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:20

Heel strak gezet! Leuk ook zo met die vogeltjes :j tof!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:53

Mooie tattoo's komen er voorbij! Bij mij begint het ook steeds meer te kriebelen.. Maar moet van mezelf eerst m'n propedeuse halen.. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 17:29

Bambolina schreef:
Wauw.. ben even op zoek gegaan, en heb de facebook van de copy cat gevonden, en een pagina gewijd aan haar mislukkingen. Ze heeft onder andere dit gedrocht gezet:

[ Afbeelding ]

Wat hier op gebaseerd is:
[ Afbeelding ]

slik...

:oo Die bovenste is niet alleen lelijk gezet, maar ook gewoon heel slecht. Ik zie op zo'n foto al dat hij gewoon te diep gezet is en dat hij echt heel erg lelijk gaat genezen, als het überhaupt gezond blijft... Ziet er nu al uit als een lonkende ontsteking..

K_im schreef:
Mijne staat! Vond het reuze meevallen wat pijn betreft, maar heb denk ik maar 20 minuten gelegen. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je er vier uur ligt dat het zeker geen prettig gevoel meer is!

Edit: net gezet, foto is niet heel scherp geloof ik, ook Niet Echt uit De juiste/Rechte hoek :
[ [url=m/opt7C4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Heeeeel elegant en super mooi :j

Joolien schreef:
Er bestaat op fb een dite van mrs syr art verminkingen _O-

Ik word gewoon misselijk van hoe die Geisha er na een paar weken uit zag... Er zit zo'n dikke ontsteking onder en die doos heeft haar blijkbaar geblokkeerd en zegt dat het haar eigen schuld is..

denice schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

en klaar:

[ Afbeelding ]

Wauw! Die is echt prachtig :oo Heel strak gezet ook :j En leuk accent met die kleurtjes in de vogels.

_Karlijn schreef:
Toen ik geprikt werd kwam er een klant langs met het idee voor een tattoo en die wilde mijn artist niet zetten omdat het te dicht op elkaar was, en dat leek nog wel een stuk ruimer dan deze tattoo. Maar misschien vertekend het wel op de foto.

Het ligt ook heel erg aan de plek op je lichaam waar je het laat zetten. Als ergens constant kleding e.d langs scheurt zal hij inderdaad sneller dichtlopen dan als hij op een 'beschermde' plek zit. Alsnog is het echt niet zo dat tattoos binnen twee jaar volledig dichtlopen, behalve als ze echt niet goed gezet zijn

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:27

Gave tattoos weer zeg!
Ik heb net ariel lateb zetten en wacht nu al 2 uur.op mn vriend die zn arm aan het uitbreiden is. Verveel me. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:28

Pics or it didn't happen!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:17

Kan ik nu niet plaatsen, zit op mn telefoon nog steeds op de conventie haha. Hele aardige dude heeft m gezet maar hij heeft echt een paar lijnen verkloot. Ben wel heel erg blij met de kleuren dus laat binnenkort t een klein beetje bijwerken. Maar als t een sleeve is valt t toch amper op, dus zit me nu drukker te maken dan nodig is. :+

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:21

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:35

TessaVB schreef:
Kan ik nu niet plaatsen, zit op mn telefoon nog steeds op de conventie haha. Hele aardige dude heeft m gezet maar hij heeft echt een paar lijnen verkloot. Ben wel heel erg blij met de kleuren dus laat binnenkort t een klein beetje bijwerken. Maar als t een sleeve is valt t toch amper op, dus zit me nu drukker te maken dan nodig is. :+

Van welke shop was hij? En bengel benieuwd naar een foto, ook van de lijnen :j Henk heeft ook wat lijnen die niet 100% netjes zijn, maar van een afstandje valt dat echt niet op. Enige waar ik wel een klein beetje van baal is dat een paar lijnen aan de bovenkant te diep gezet zijn waardoor ze nu lichtelijk litteken-achtig geworden zijn. Zitten nog steeds niet lekker in m'n huid, je blijft de lijntjes voelen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:53

Heb dat helaas ook bij mijn Teckel... maar dat is het risico met apprentices/net gestarte tattoo artists :)) voel nu na 1,5 jaar nog steeds lijnen.

Ik ben ook benieuwd naar een foto Tessa, niet alleen vanwege de verklote lijnen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:57

Drunksheep schreef:
Heb dat helaas ook bij mijn Teckel... maar dat is het risico met apprentices/net gestarte tattoo artists :)) voel nu na 1,5 jaar nog steeds lijnen.

Ik ben ook benieuwd naar een foto Tessa, niet alleen vanwege de verklote lijnen haha!

Precies dat inderdaad :j Roos geneest al een stuk beter, hij is duidelijk echt veel vooruit gegaan.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:01

Hij heet El Bari Tattoo. Maar heb sowieso al vet veel complimenten gekregen dus dat helpt wel. :D nu nog steeeeeeeds aan het wachten op m'n vriend :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:12

Misschien een hele stomme vraag hè, maar als je op zo'n conventie een tattoo laat zetten, betaal je dan een speciaal tarief? Of gewoon volle pond?

En ik ben ook heeeel benieuwd naar de foto!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:22

Je betaald sowieso al voor de inkom, in Brussel was dat 20 euro dus toch al een stevige toegangsprijs :) Verder geen idee of ze net meer rekenen of juist minder.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:30

Als je nog lijnen voelt hoeft dot niet perse meteen lidteken te zijn. Dikke lijnen zijn echt een flinke optater voor je lichaam/huid dus die voel je altijd langer.

Tessa ik had m gezien op fb maar ik vind m niet zo, ik vond je ontwerp mooier

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:32

Artiest afhankelijk.

Ook als je een ontwerp kiest wat ze daar hebben liggen en graag willen doen of je eigen ontwerp van te voren hebt gepland.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:01

net gezet:
Afbeelding

en sinds vandaag genezen *\o/*
Afbeelding

ben wel heel bang dat het dicht gaat lopen :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:07

Ik zie m nu ook op Facebook. Vind m erg lijken op het ontwerp en daarom een mooie aanvulling, ik begrijp alleen die lijn niet die over de rechterschouder loopt. Die zit ook niet in het ontwerp en doet voor mijn gevoel afbreuk aan het geheel. Mag ik vragen waarom deze toegevoegd is?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:08

Mooi genezen zeg. Ziet er nu echt strak uit!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:36

Ik kan jullie wel vertellen dat een te diep gezette tattoo echt geen pretje is. Zal vaak in de zomer wat gaan opzwellen en jeuken

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:38

Oke ik kom weer even uit de meeleesmodus. Heeft er hier iemand ervaring met een goede tattooshop in Londen, die het niet verschrikkelijk erg vinden als je een kleine tattoo wil? :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:41

Er zijn er zoooooveel. :)
Inkaholics in East London vond ik wel wat (ben ik op consult geweest). (8 Cavell street).
Divine Canvas tattoo als je iets meer in de mandala/dotting stijl wilt in Noord Londen (Kings Cross/Angel). Daar heb ik mijn rugstuk laten zetten.

Camden heeft er aardig wat en Soho ook. :j Het is net wat je zoekt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:46

Haha ja dat het er veel zijn heb ik gemerkt, zie door de bomen het bos niet meer :')
Ik zal die twee in ieder geval even opzoeken, thanks :)

Mag ik vragen waar in Londen je woont?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:48

Ik woon net onder Canary Wharf. :)
E14 postcode (Isle of Dogs).