Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:04

Rebel_Jits schreef:
Ik terwijl ik dit topic lees en daarna wat fitblr bekijk:
[ Afbeelding ]
(Ik vond 'm zo geniaal, dat ik 'm wilde delen hier :D )

Kom op allemaal! Ga er lekker tegenaan! Denk aan die endorfine-rush als je klaar bent straks!

Nice tumblr btw!

Connie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:06

Een quote die ik tegenkwam:
'Sweat is just your fat crying'

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:09

Haha, Rebel, das nou eens een leuke beloning voor mn harde werken, ik moest gelijk zooo lachen!! _O-

Zo , ik piep als een gek : iets té goed meegedaan , maar moet toegeven : hij is écht leuk : level 3!!!
En ik merk dat ie ook wat meer voor je buik doet : nu voel ik m tenminste!
Ik bedoel : ik heb er een enorme hoeveelheid blub overheen zitten , maar ik héb wél heel veel buikspieren, dus van die vorige levels voelde ik nooit wat van de buikspieroefeningen.Nou maar hopen dat het ook wat vet wegbrand :))

En moet toegeven dat ik eerst altijd op dit topic ga neuzen om even wat motivatie op te doen,
(en denk dan inderdaad: ik ga al -O- )
_O- _O-

Dus thanx for the motivation!!!!!!!!!!!!!!!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:35

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:08

Girlpowerrrrr!!!!!!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:11

Wow mooie foto's allemaal zeg! Ik heb een dag geskipt dus mag dinsdag pas aan m'n nieuwe level beginnen... Maar heb er echt zin in omdat ik deze oefeningen irritand begin te vinden....

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:17

Hahaha dat plaatje :')

Jeetje ik zat net naar fit tumblrs te kijken, kom ik opeens op thy gap tumblr..
Waar meisjes dus streven naar dijen die elkaar niet raken van binnen zeg maar.
Het was echt belachelijk.ik schrok gewoon!!
Zoals er fitte plaatjes en leuke teksten staan op de fit tumblrs, stonden hier kreten al: 'stop eating you pig!' en 'everythings cool as long as im getting thinner'. En plaatjes van heeeele magere meisjes. Echt vreselijk!!! :n

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:25

Naar is dat hè?
Ik kwam ook eens op een site terecht voor meiden met annorexia. Echt dieptriest, ik heb echt zo te doen met dat soorten mensen. Maar aan de andere kant kan ik er zo boos om worden. Ongelooflijk.

Ik begin nu trouwens een beetje door te slaan naar mijn idee. Vanavond geshred: eerst level 3, totaal geen voldaan gevoel. Dus toen nog maar level 1 erachteraan gedaan incl. Cardio met gewichtjes en waar mogelijk 2 én 1 kg in de hand gehouden dus kracht met 3 kg gedaan. Toen was ik nog niet happy dus daarna alsnog maar een kwartier 6w6p erachteraan geplakt. En toen was het half 11 dus tijd om nog even met de hond te lopen en vervolgens te douchen en lekker in bed te kruipen.Maar ik blijf maar gaan, het is net of er geen stopknop meer op me zit. Da's natuurlijk beter dan het luie-varkengedrag dat ik had voor ik met sporten begon maar ik moet mezelf wel in de gaten houden. Anders slaat het -zoals zoveel dingen bij mij- te ver door. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. :n

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:28

Bizar hè dat extreme idee om dunner te moeten worden (niet het normale afslanken wat hier speelt)
Idd jezelf wel in de gaten houden jolien!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:33

Wat hier is is afslanken, of (zoals bij mij) strakker fitter en gezonder worden.
Maar dat is echt.. Pff, hoort niet te mogen.

Jolien, tsja.. Hoe zou je dat tegen kunnen houden? Puur bedenken dat je al prima bezig ben geweest?
Dus gewoon 1 of 2 workouts doen en die gewoon nog intensiever doen?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:44

Zo eerste keer gedaan, wel lekker! :D

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:13

Mooi zo Eydis! :)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:02

Gast7391: Balen van die verrekte spier.. Vandaag hopelijk geen last meer van?

Voor mij zit het er weer op vandaag, ging wel lekker. :)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:04

Gisteravond voor het eerst level 3 gedaan van de shred. Het ging wel goed, maar heb er niet zo'n goed gevoel aan oer gehouden. Er zitten veel oefeningen in waarbij je op je armen moet steunen (planks, side planks) en dat vind mijn schouder niet zo leuk. Dus noodgedwongen veel op de Anita manier gedaan. Daardoor had ik niet echt een voldaan gevoel na afloop. Voor het eerst eigenlijk. Hopelijk gaat het komende dagen wat beter.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:30

Jullie gaan snel!!

Marleentje, level 2 vond ik al heel veel plank oefeningen! Dat is dus in level 3 nog steeds? Begreep dat dat iets minder was... ga vanavond even spieken. Level 2 schiet al aardig op gelukkig. :D

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:48

morge dames, gister helaas overgeslagen en vandaag ga ik hem ook niet doen. Vind het wel erg lastig worden omdat het elke keer hetzelfde is, wordt wel erg saai

wat een mooie resultaten weer hier! en goeie motivatieplaatjes :D

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:29

Ik ben gisteren begonnen met dag 1 van level 1 en vandaag gigantische spierpijn :D. Hadden jullie dit ook? En is het dan verstandig om vandaag gewoon door je spierpijn heen weer een work out te doen?

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:31

Joh, ik heb een week lang spierpijn gehad! Gewoon doorgaan, dan wordt het vanzelf minder. ;)

Van het weekend was ik bij mijn ouders, dus ik heb twee dagen niet geshred. Zaterdag wel de hele dag op de manege gewerkt en een uur paardgereden, dus niet helemaal stil gezeten. Gisteren heb ik wel de hele dag op m'n luie kont gezeten. :o Vandaag dus weer extra fanatiek aan de slag! :D

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:44

Luigi schreef:
Ik ben gisteren begonnen met dag 1 van level 1 en vandaag gigantische spierpijn :D. Hadden jullie dit ook? En is het dan verstandig om vandaag gewoon door je spierpijn heen weer een work out te doen?

Ik heb ook zo'n vreselijke spierpijn in mijn kuiten gehad dat ik geen trap meer op/af kon. Ik ga wel door lichte spierpijn heen, maar echt niet door heftige pijn. Twee jaar geleden dat eens gedaan met trainen (behendigheid met de hond :+) en dat heeft me een gescheurde spier in mijn bovenbeen opgeleverd. Ik denk dat je je spieren de kans moet geven om te herstellen, er ontstaan door training natuurlijk kleine scheurtjes en die moeten ook genezen. Ik heb overigens wel iedere dag netjes mijn halfuurtje shred gedaan, alleen wat aangepast (boksen in plaats van jumping jacks).

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:26

Ik had een beetje spierpijn, maar niet zo erg. Ik heb het gewoon elke dag gedaan en nu amper nog spierpijn. Vandaag dag 19, us laatste dag van level 2! *\o/* Heb gister eens opgelet eb kwam erachter dat ik alles met Nathalie mee doe :D dus zo'n slappeling als ik dacht dat ik was ben ik niet :D

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:30

Heerlijk dit topic motiveert me echt ernorm! Vooral die tumblr plaatjes. Ga zo nog eens meer inspiratie op doen :D.

@ Jolien: Goed dat je zo enthousiast bent, maar het lijkt me inderdaad verstandig dat je jezelf wel een beetje in de hand probeert te houden. Zo heb ik een vriendin die inmiddels een paar uur per dag in de sportschool bezig is en alleen nog maar met haar eten bezig is. Op zich niet verkeerd natuurlijk om te bewegen, maar je mag jezelf ook wel wat rust gunnen. Is nog eens gezond ook ;). Misschien moet je je beperken tot 2 trainingen op een dag? Of 1 uur en dan om de dag 1,5 als je daar meer voldoening uit haalt? En in t weekend een dagje vrij ofzo. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar je resultaten :D.

@ Luigi: Ik ga vandaag aan dag 3 van level 1. Heb nog duidelijk spierpijn, maar merk dat het al wel wat minder is dan gisteren. Ik hoor hier van de meesten dat je ongeveer 4 dagen spierpijn hebt. Maar dat ligt natuurlijk toch aan je eigen lichaam. Succes ermee, hartstikke goed joh!!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:32

Luigi schreef:

Ja en ja ;)

Ik ga mij vandaag herpakken! Maar denk dat ik level 1 nog wat langer ga doen, zie het met huidige buik-en-rugpijn gewoon niet zitten om het mijzelf nog zwaarder te maken even, dus als ik deze week gewoon nog wat level 1 doe vind ik mijzelf ook al flink, niemand zegt dat je niet langer dan 30 dagen mag ook zeker ;)

Na 1 week dieet: -2,5kg op de teller :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:38

Stral schreef:
Na 1 week dieet: -2,5kg op de teller :)

Zo hé! Niet te hard gaan he? Of moet er erg veel af?

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:42

zo stral goed zeg!! Doe je er ook een dieet bij?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:46

Goooooeeedemorgen!
Vandaag een meting gehad (want halverwege Ripped). M'n gewicht blijft hetzelfde, maar!! Er is eindelijk wat vooruitgang qua centimeters!
Taille: -1
Navel: -4
Heupen: -3
Billen: -1
Bovenbenen, kuiten en armen: +1
Ik heb zwaaar het idee dat m'n bovenbenen dunner worden, maar dat dat spekje bovenaan blijft zitten waar die zit. Dat is natuurlijk net waar ik meet -O-
En dat te bedenken dat ik met shredden niets kwijt was. Veel sporten en goed letten op m'n kcal helpt dus wel :D

Stral: 2,5 kg in een week, dat is wel erg veel! Maargoed, dat cijfer op zich zegt niet zoveel. 2,5 kg bij 60 of 100, het is nogal anders.

Om mezelf toch eens te schoppen voor meer beweging, ga ik ook maar beginnen met hardlopen. Even Evy ergens vandaan toveren :D
Laatst bijgewerkt door Rebel_Jits op 25-02-13 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt