AmoorM schreef:Ik ben 22. Jullie gaan altijd wel hard zeg met kletsen in dit topic.
Ik las dat iemand een fiets ging kopen. Echt gaaf! Een mountainbike? Dat lijkt mij ook echt wel leuk! Lekker rond scheuren door het bos!
Zo goed bezig HWN! Verneem je ook aan je lichaam dat je hardloopt?
Ik heb er net een fikse hardloop training op zitten. Ging iets anders dan gepland. Ik wou intervallen doen, maar ik wist nog niet precies wat.
Ik ging eerst 5 minuten wandelen en daarna beginnen met de intervallen. 15 minuten.
Eerst op mijn normale tempo en daarna 2 min versnellen en daarna weer 2 min op mijn gewone tempo. Dit hield ik niet zo heel erg lang vol, denk dat ik net iets te hard liep. Het was tegen een sprintje aan. Daarna 1 minuut sprintje en 1 minuut wandelen. Dit hield ik aardig vol. Ik zat toen al op z'n 5 km. Maar mijn telefoon liep de hele tijd vast. Ik doe dan de timer op de telefoon aan voor de tijd waardoor ik zo ontzettend chagrijnig werd. (kon dat ding wel tegen de straat aan slaan) daar door ben ik maar gestopt met de intervallen en nog eens 5 km achtereen ben gaan hardlopen. In ongeveer 30 minuten. Voelt nu wel fijn, maar eerst baalde ik een beetje dat het niet allemaal lukte.
Ik heb trouwens vaak buikkramp na het hardlopen. Wie herkent dit?
Ik heb de fiets gekocht! Het is een stevens. Echt mooie fietsen!
Ik heb ook regelmatig last van buikkramp na het lopen en als ik pech heb begint het tijdens het lopen. Dan moet ik snel naar huis! Dat heeft me ook wel tegengehouden om aan wedstrijden mee te doen.
Ik kan er bij mezelf niet achter komen waar het aan ligt, maar ik weet dat het vooral bij vrouwen vaker voorkomt.