[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:16

Wollie, spierpijn valt me reuze mee, alleen aan m'n bovenbenen en bovenarmen (weet niet hoe ik het anders moet noemen) dus ik ga het vandaag nog eens doen :D maar nu eerst een ronde met de hond!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:31

Hm Dais, dat is erg demotiverend.. ik schommel ook steeds heen en weer en zak niet lekker, vanavond obese kijken en dan hoop ik dat ik de touwtjes weer in handen heb. Gisteren naar mn paarden gefietst, 2x 50 min, en ik ga zo weer opweg. Morgen twee uurtjes wandelen, vriend doet mee met de nijmegse vierdaagse dus ik kan mooi meetrainen zo.

We hebben het plan opgevat op volgend jaar naar Rome te fietsen, dat lijkt me zo gaaf!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:15

Soo, wat een vet doel Denice! knap hoor!

Fijn dat het met de spierpijn meeviel Tarzan, dag 3 is meestal het rotst...(vooral als het echt elke dag doet...)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:38

Zo even terug gelezen, zat vanmorgen via mn mobiel op bokt.

Mandy, leuk dat je het ook doet, level 1 is volgens mij echt maar een voorproefje van wat er in level 2 voor je te wachten staat! Ik ben eens benieuwd!

Puppetje, ik zou op de dagen dat je sport/ veel sport toch echt meer koolhydraten gaan eten, lijkt me niet de bedoeling dat je spieren afbreekt :=

Kiannah, goed dat je de verleiding van B&J hebt weerstaan en gezond hebt gegeten!

Negerzoen, lekker BBQ! Ik zou er gewoon lekker van genieten en de rest van de dag niet te veel eten en de dag erna .. Als je echt niet te veel wilt eten dan gewoon opletten wat je pakt.

Frummels, Tzatziki is heerlijk, en heel gezond! Ik heb namelijk het echte Griekse recept, heerlijk! <3

Dais, oei wat demotiverend inderdaad, drink je wel genoeg? Ik hoop voor je dat je snel de stijgende (of moet ik zeggen dalende ;)) lijn weer te pakken hebt!

Wollie, ik denk dat het wel degelijk werkt op de dagen dat je niet rent, zo blijf je toch lekker bezig! En ik geloof best dat je verschil merkt!
Na de wandeling van een dik uur voel ik de spierpijn toch wel wat heviger haha! Maar ach, zometeen toch weer even shredden, dan paardje gaan rijden en dan lekker van het zonnetje gaan genieten haha! Dag 3 heb ik ook nog een uur les met mijn paard dus ik ben bang dat ik dinsdag echt krom lig van de spierpijn :')

Mootje, doe je goed haha!

Denice, sow 2x 50 min gefietst, petje af! En naar Rome fietsen lijkt me wel erg gaaf zeg!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:04

heb vanmorgen een shake op en stukjes kom kommer.
gister avond gezondigd, maar goed ik hoef maar een paar kilo eraf en als ik daar een half jaar overdoe vind ik dat niet zo heel erg.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:04

denice schreef:
Hm Dais, dat is erg demotiverend.. ik schommel ook steeds heen en weer en zak niet lekker, vanavond obese kijken en dan hoop ik dat ik de touwtjes weer in handen heb. Gisteren naar mn paarden gefietst, 2x 50 min, en ik ga zo weer opweg. Morgen twee uurtjes wandelen, vriend doet mee met de nijmegse vierdaagse dus ik kan mooi meetrainen zo.

We hebben het plan opgevat op volgend jaar naar Rome te fietsen, dat lijkt me zo gaaf!

lijkt me super knap als je dat kan

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:08

Ja, daarom pas volgend jaar haha. Het schijnt prima te doen te zijn!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:11

jij liever dan ik
vind het echt te ver fietsen

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:14

Hier hetzelfde als dipstaartje. Ben al trots op mijzelf dat ik gisteren heel destad heb doorgefietst ipv met de auto :+

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:16

als ik naar de lidl ga , fiets ik ook meestal , vooral omdat parkeren een ramp is daar en ik mijn fiets altijd kwijt kan

naar de sportschool ook met de fiets

we hebben maar 1 auto en die heeft mijn man meestal bij zich

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:44

Ik geloof dat ik mn fiets al 5 of 6 maanden niet meer heb gezien :o

Maaaaaar, laatst ben ik wel naar stal gerend, en normaal miep ik al als ik dat moet fietsen...

Ik heb naast auto ook nog een scooter en die wordt meestal gepakt voor de kleine eindjes of sowieso als het lekker weer is :D

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:46

ik wil volgend voorjaar een scooter kopen
nu zit het er nog even niet in

ik heb trouwens een proefbox bij hello fresh besteld.

ben zo benieuwd of het wat is

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:49

Daar heb ik ook al naar zitten kijken, dipstaartje. Maar ik vind ze vrij duur eigenlijk ;(

Whaha Wollie, misschien moet je eens gaan kijken hoe hij er ook alweer uit zag :D ik woon op mezelf zonder auto, dus mijn fiets is mijn vriend <3

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:51

Haha even gespiekt op hun site en nu krijg ik de banner ook van hello fresh... hihi

Ben benieuwd dipstaartje, of het wat is, voor hoeveel personen is zo'n box?

Kiannah, knap dat je zoveel fietst, vroeger deed ik ook alles met de stalen ros... maar ja, daaraan zie je ook wel waar de kilo's mede vandaan kwamen... (bij mij dan he?! :D )

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:54

Nu het mooier weer gaat worden ga ik ook meer fietsen naar huis (ouders, plm 12km enkele reis) en zusje (15, enkele reis).

Voor hoeveel personen kan je kiezen toch?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:04

wat is dat hello fresh?

Wollie, net weer geshredded pfff dag 2 is toch zwaarder dan dag 1 dus ik hou m'n hart vasst voor dag 3! :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:10

Naar Rome fietsen, wat een doelstelling zeg :j Supergaaf! Alleen mij het lijkt het een groot nadeel dat je ook nog terug moet. Daar zou ik dan wel de pest in hebben hahaha. Ik ben een mooi-weer fietser. Ik wandel liever eigenlijk :j

Ik drink voldoende, zojuist ook weer een halve liter groene thee op. Ik drink zeker 2 liter per dag aan water en thee, misschien zelfs wel meer :j

Vanochtend een uurtje gereden met mijn paard (in stap, dus niks vermoeiends ofzo :') )en nu ga ik ff een uurtje wandelen. Ze hebben zulk mooi weer afgegeven, maar er is echt geen zon te bekennen hier :n

Tarzan, goed bezig zeg! Pff klinkt enorm vermoeiend haha. Ik heb zelfs 3 dagen spierpijn gehad van 1x shredden level 1 :')
Op dit moment heb ik nog steeds (buik)spierpijn van de pilatusles van woensdagochtend :=

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:43

_Tarzan schreef:
wat is dat hello fresh?

Wollie, net weer geshredded pfff dag 2 is toch zwaarder dan dag 1 dus ik hou m'n hart vasst voor dag 3! :')

Scheelt dat het daarna veeeeel minder wordt! Komt goed!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:46

Wouw jullie zijn zo actief! (Ik wil zo graag dingen doen maar ik mag niet nog haha, zo irritant!) Ik sportte de laatste tijden wel aardig veel, merk nu ook dat ik soms gewoon helemaal onrustig wordt omdat ik niets mag.. maar het is voor het goede doel :D

Ook heerlijk om nu te fietsen/wandelen, zo lekker weer! Ik ga zo ook even 'n stuk wandelen met mijn hond :)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:50

Volgens mij is dat normaal Madeira, ik heb vorige week ook minder gesport door tentamens, en ik had ererngie te over! sliep ook veel slechter... dat is dan wel minder ja! dit weekend weer hetzelfde, minder actief, ook nog verkouden, maar na dinsdag weer even klaar met tentamens, dus dan gaan we er weer leker tegenaan! wandel ze! het is indd wel lekker buiten, alleen mag hier van mij nog de zon wat meer door komen

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:08

_Tarzan schreef:
wat is dat hello fresh?

Nog 1 dagje en dan gaat het vanzelf beter!

Ik ben al bij level 2, maar we wonen vrij klein en heb hier eigenlijk nergens de ruimte om fatsoenlijke sprongen te kunnen maken (bijv bij de skaters) dus vandaag doe ik maar weer even level 1 en nog wat losse dingen erbij! Wil toch wel bezig blijven..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:03

We gaan niet terug fietsen, maar met het vliegtuig! Moet er ook niet aan denken ook terug te.fietsen hoor,Hahaha

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:36

Hier buikgriep. De kilo's gaan er nu op een andere manier af. Ook niet leuk!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:44

wollie2004 schreef:
Haha even gespiekt op hun site en nu krijg ik de banner ook van hello fresh... hihi

Ben benieuwd dipstaartje, of het wat is, voor hoeveel personen is zo'n box?

Kiannah, knap dat je zoveel fietst, vroeger deed ik ook alles met de stalen ros... maar ja, daaraan zie je ook wel waar de kilo's mede vandaan kwamen... (bij mij dan he?! :D )

je kan kiezen voor hoeveel personen
het is ongeveer 5 euro pp
maar dan zit vlees etc er ook bij

ik weet soms gewoon niet wat ik moet eten dus blijft het elke keer hetzelfde en dit is voor mij even een uitdaging
even een keer iets anders

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:57

Wollie, ik slaap inderdaad ook veel slechter, vannacht zo’n 3 uur geslapen.. Dankjewel :D!

PassoaJus, wat vervelend! Beterschap :(:)