[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:18

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:39

Super gave inspiratie foto! Ik zeg gewoon doen hoor :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:44

Ik ben best wel verbaasd over hoeveel vrouwen hun vriend mee laten beslissen over hun haar. Als ik een kapsel wil en mijn vriend vindt het lelijk, dan ga ik toch naar de kapper en kan hij lekker de pot op :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:48

Yasmine schreef:
Ik ben best wel verbaasd over hoeveel vrouwen hun vriend mee laten beslissen over hun haar. Als ik een kapsel wil en mijn vriend vindt het lelijk, dan ga ik toch naar de kapper en kan hij lekker de pot op :D

Amen! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:50

Als ik iets echt wil dan doe ik het gewoon.. Maar als ik op dat moment een relatie heb en ik twijfel zelf nog mag mijn vriend ook gewoon zijn eerlijke mening geven. Ik zou het niet laten omdat iemand anders het niet mooi vindt, maar het kan wel meespelen in een keuze. Het speelt ook mee als mijn huisgenoot/beste vriendin het foeilelijk vindt :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:54

Als ik het echt wil dan doe ik het ook wel. Maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik het leuk vind als mijn vriend mijn haar verschrikkelijk vindt. Dan kijkt hij er elke dag op een vreemde manier naar, en daar voel ik me zelf ook niet prettig bij, daar ben ik dan weer niet zelfverzekerd genoeg voor. Plus dat ik het ook niet echt heel leuk zou vinden als hij bv opeens zijn hoofd kaal zou scheren :+ Als hij het echt wil moet hij het vooral doen, maar heel leuk zou ik het niet vinden haha.
We wonen toch samen in een huis en ik hecht wel waarde aan hoe hij mij ziet en hoe hij over mij denkt. Als hij iets echt heel heel verschrikkelijk vindt, dan doe ik het niet. :)
Als hij zoals nu zegt dat het niet zijn voorkeur heeft, maar het me vast leuk staat, dan vind ik dat anders en dan doe ik het wel als ik het zelf graag wil. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:56

Ja Emma, daarom zeg ik ook 'laten beslissen' :) Mening vragen doe ik ook hoor, trek me er alleen niks van aan. Mijn vriend ontdekt meestal pas achteraf dat ik bij de kapper ben geweest :')

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:00

Ik ben gewoon bang dat m'n vriend het echt niet leuk vind. En ik wil wel graag zijn mening weten.
Maar ik heb het zelfde als wat frummels zegt idd!

maar soms ben ik ''model''(niet als voor werk of zo) en de fotograven en MUA vinden lang haar fijner als kort haar dus dat weeg ik ook mee...

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:02

Over vriendjes en haar. De mijne vindt ook alles best :P
Ik zou graag zo'n enkele dreadlock willen onderin, maar hij vindt dreads spuuglelijk :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:13

Meeste jongens vinden (uit ervaring) langer haar mooier, althans, dat claimen ze altijd.
Als je het gewoon tóch afknipt, vinden ze het (meestal) achteraf allemaal prachtig, stoer, en zeggen ze
'ik dacht dat het heel lelijk zou zijn, maar het is echt leuk'.
(En niet om je beter te laten voelen, maar je moet het gewoon lekker doen als je wil)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:14

Bumblehorse schreef:
Ik zou graag zo'n enkele dreadlock willen onderin, maar hij vindt dreads spuuglelijk :')

Dat wilde ik ook , ik heb het toen nagevraagd bij een speciaal iemand die dreads zet en die zei dat als je alleen de onderkant je de rest van je haar helemaal stuk maakt omdat dat zicht er in mee draait.

ik ga 30juni naar de kinky kapper om het grey te laten verven dan wil ik het nog wel ff lang houden zo ie zo voor een shoot die ik geplant heb staan. dus miss daarna, heb ik nog tijd op mijn wispelturige hoofd op orde te krijgen en vriendlief te overtuigen :D

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:21

JamieShanin schreef:
Bumblehorse schreef:

Dat wilde ik ook , ik heb het toen nagevraagd bij een speciaal iemand die dreads zet en die zei dat als je alleen de onderkant je de rest van je haar helemaal stuk maakt omdat dat zicht er in mee draait.

ik ga 30juni naar de kinky kapper om het grey te laten verven dan wil ik het nog wel ff lang houden zo ie zo voor een shoot die ik geplant heb staan. dus miss daarna, heb ik nog tijd op mijn wispelturige hoofd op orde te krijgen en vriendlief te overtuigen :D

Oh, dat is spijtig. Kan er altijd nog steeds 1 vlechtje in maken ;)

Grey. Cool! Zeker een foto plaatsen als het erop staat ;)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:44

Ze vertelde me idd wel dat vlechtjes in dat geval beter waren voor je haar als dreads.
Maar super lief vertelde alles helemaal en legde het uit.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:57

Zo jeez ik had gister wat black castor oil in mn haar gedaan.. wat een poedersuiker :') Echt on-mo-ge-lijk om eruit te krijgen :') Heb het eerst met mn normale shampoo gewassen (die natural shampoo van HE, en ok die is best zacht dus dat die het er niet uit krijgt okee), nou na die douche zat bijna al die olie er nog in.. dus nog een keer in de douche gestapt en het gewassen met de andrelon van mam.. dat vind ik normaal al best wel sterk spul, maar ook daarmee ging er maar een heel klein beetje uit.. nou toen een nachtje geslapen en vanmorgen was mn haar helemaal 1 grote oliebron :+ dus net maar met head en shoulders gedaan.. als het er nu niet uit is snap ik het ook niet meer.. :+

En mn Nunaat cream was gister binnen gekomen dus die heb ik er net na mn head en shoulders maar ingedaan zodat mn haar niet compleet uitgedroogd is :') Ben benieuwd!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:34

awwww, succes!

Mij werd aangeraden voor een stevige behandeling 15minuten er inlaten en voor een extra extra behandeling 1uur er in laten.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:00

Ja ik heb het er 15 minuten ingelaten.. mn haar is wel ietsje zachter dan normaal maar nog wel droog.. maar dat kan ook door de overload head&shoulders komen :+ Vind het so far in ieder geval wel fijn spul en ik vind die grote pot ook echt heerlijk :)) Veel beter dan die kleine potjes altijd :'D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:06

Hmm ik ga het misschien ook wel bestellen. Hoe duur was zo'n pot en via welke site hebben jullie besteld?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:16

pakshop.nl (je moet wel voor 15:30 bestellen als je hem voor morgen binnen wilt zelfs als staat er 17:00. Ik had om 16:00 besteld vrijdag en kreeg zaterdag een mail dat ik het dinsdag in huis zou hebben dus had een mailtje gestuurd van uh ik dacht dat er voor 17:00 besteld morgen in huis op jullie site stond.. dus toen belden ze maandag van ja je was net op het randje, half uurtje eerder was je wel op tijd geweest.. ja zet dan geen 17 op je website.. maar toen ging ie het goed maken door te zeggen 'ik duw er nog wel wat sampletjes bij' dus ok dan.. krijg ik dat pakketje gister bij.. nou nergens samples te vinden :+ Alleen een hoop met opvulling :') )

en iets van 11 euro oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:17

Oeh, dan ga ik hem morgen even bestellen :j

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:19

Ik heb net weer even een pak kokosolie op mijn haar gesmeerd. t' is fijn voor mijn haar, maar op de een of andere manier vind ik het altijd zo vies om te doen!! Ik heb geurloze, maar zodra het in mijn haar zit ruikt het echt... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. Als oud frituurvet ofzo. En het voelt zo vies, krijg er altijd koppijn van bleehhh. Hebben meer mensen daar last van??

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:57

:wave:
Ik vroeg me af of hier mensen zijn met een sidecut, en wat hun ervaringen zijn. Ik heb zo'n 3 jaar een pony gehad en nu uit laten groeien. Sidecut vond ik al heel lang mooi en nu mijn haar sinds kort zo saai is, ben ik er serieuzer over na aan het denken. Kan elke kapper het, of moet ik iemand zoeken die er ervaring mee heeft?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:02

Sidekut heb ik 1,5 jaar geleden laten scheren en afgelopen oktober weer aan laten groeien. Je moet het vaak bijhouden. Zeker als je het kleurt is de kleur er al heel snel uit. Ik denk dat elke kapper het wel kan hoor. Vooral herenkappers moeten vaak een gedeelte van mannenhaar op/wegscheren.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:14

Bambolina schreef:
Ik heb net weer even een pak kokosolie op mijn haar gesmeerd. t' is fijn voor mijn haar, maar op de een of andere manier vind ik het altijd zo vies om te doen!! Ik heb geurloze, maar zodra het in mijn haar zit ruikt het echt... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. Als oud frituurvet ofzo. En het voelt zo vies, krijg er altijd koppijn van bleehhh. Hebben meer mensen daar last van??

Bij kokosolie had ik het niet, maar bij die Castor olie wel :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:42

Ik heb een aantal jaar geleden ook een sidecut gehad, heb dat toen bij Kinki laten doen.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:25

Ik ben heel erg aan het twijfelen om mijn pony uit te laten groeien.. Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Zo laten of uit laten groeien?

Deze foto's zijn al van een aantal jaren terug, maar het geeft wel een idee hoe het eruit ziet zonder pony.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKXUQIJZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XHXZEEJ7.jpg

Een paar pagina's terug staat nog een foto van hoe mijn haar nu is (ik heb nu ook een bob).