Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bumblehorse schreef:Over vriendjes en haar. De mijne vindt ook alles best
Ik zou graag zo'n enkele dreadlock willen onderin, maar hij vindt dreads spuuglelijk
JamieShanin schreef:Bumblehorse schreef:Over vriendjes en haar. De mijne vindt ook alles best
Ik zou graag zo'n enkele dreadlock willen onderin, maar hij vindt dreads spuuglelijk
Dat wilde ik ook , ik heb het toen nagevraagd bij een speciaal iemand die dreads zet en die zei dat als je alleen de onderkant je de rest van je haar helemaal stuk maakt omdat dat zicht er in mee draait.
ik ga 30juni naar de kinky kapper om het grey te laten verven dan wil ik het nog wel ff lang houden zo ie zo voor een shoot die ik geplant heb staan. dus miss daarna, heb ik nog tijd op mijn wispelturige hoofd op orde te krijgen en vriendlief te overtuigen
Bambolina schreef:Ik heb net weer even een pak kokosolie op mijn haar gesmeerd. t' is fijn voor mijn haar, maar op de een of andere manier vind ik het altijd zo vies om te doen!! Ik heb geurloze, maar zodra het in mijn haar zit ruikt het echt... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. Als oud frituurvet ofzo. En het voelt zo vies, krijg er altijd koppijn van bleehhh. Hebben meer mensen daar last van??