Als ik alles zelf moet verzinnen, dan doe ik veel hetzelfde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Ja douchen en naar bed. Ik was zwart van het zandLeonie, dat je nog iets kon na die training
ieris schreef:Leonie, jeemig als je dat allemaal nog kan als je je zo moe voelt, wat kun jij dan wel niet als je mega fit bent!
Na dat programma van jou zou je mij ook kunnen opvegen![]()
En dat pacen op iets meer dan 2 uur, dat is toch geweldig, dan kun je optimaal genieten!
Lisitano schreef:Leonie, jammer dat je zo ver weg zit anders had ik dat aanbod zeker niet afgeslagen!
En wat een goed idee, de Boktyard ultra! Dan kan iedereen z’n eigen afstand en tempo bepalen en loop je toch samen. Ik heb dan wel wat peptalks nodig geloof ik want het lijkt me echt verschrikkelijk om de hele tijd hetzelfde rondje te lopenAan de andere kant is het heel voorspelbaar dus ook wel lekker. Hmm.
Goed dat je je rust hebt gepakt! TrotsLekkere 13 km in de benen. Mooie groene foto’s
![]()
Die onzekerheid van mij komt vooral door Garmin en die laatste atletiektraining. Die ging minder lekker en Garmin zeurt al weken dat mijn conditie achteruit gaat. Na mijn halve van gisteren heb ik veel meer vertrouwen in mezelf! Blijft een dingetje. Ik geniet er wel veel van maar ik ben blijkbaar toch een beetje ambitieus.
Heel veel plezier met de foute party vanavond, Samantha en Leonie. Daar worden vast ook heel wat calorietjes verbrand