Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Dide sommige foto's likken wel een maan landschap . Echt bijzonder.
Faringo schreef:Wat een heerlijke en prachtige foto's.
Gezellig die vlaggetjes!
Ik heb me slecht geslapen, wat een warmte. Maar er staat hier nu heerlijk wind en het is 22 graden. Zonnetje schijnt mooi tussen de wolkjes door ook. Foto vanaf m'n balkon.
[ [url=m/Sp76wW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandyy schreef:Faringo schreef:Wat een heerlijke en prachtige foto's.
Gezellig die vlaggetjes!
Ik heb me slecht geslapen, wat een warmte. Maar er staat hier nu heerlijk wind en het is 22 graden. Zonnetje schijnt mooi tussen de wolkjes door ook. Foto vanaf m'n balkon.
[ [url=m/Sp76wW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi!
Dide mooie foto’s! Bevalt Aruba?
Gaaf schildpadden! Heb je ze kunnen fotograferen? Ik heb op Curaçao heel dichtbij ze kunnen zwemmen. Was zo’n leuke ervaring!
Noordje hoe warm is het nu bij jou?
We wisten vooraf dat onze buren er ook zouden zijn. We kwamen er al thuis na het boeken achter toen we gingen appen over het verzorgen van elkaars dieren.
Sure_lee maandag weer werken.Dus als we thuis komen nog een paar dagen om te wassen, huis te doen (katten zullen er wel een bende van gemaakt hebben), naar stal te gaan en (schoon)ouders op te zoeken.
‘T Zusje! Mijn favoriete restaurant!Ze kunnen er ook goed rekening houden met het dieet van m’n vriend dus daardoor hebben ze ook pluspunten. Veel plezier alvast!