Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Pandora2 schreef:Fysiotherapeuten ( dat zijn kinesisten, toch ? ) die werden hier in BE samen met het andere zorgpersoneel als één van de eerste groepen gevaccineerd.
Bijzonder dat dit in sommige landen niet zo is want die hebben toch echt wel vaak heel close contact met veel mensen op een dag.
Precies de reden dat ik momenteel niet naar fysiotherapie durf, terwijl het wel hard nodig is.
Dat, plus het feit dat ik een heel goede fysio heb, maar die corona net niet serieus genoeg neemt naar mijn zin.
Dus dan maar even doorbijten nog.
verootjoo schreef:lenaa_tje schreef:Stagiair heeft dan waarschijnlijk nog werk/vrijwilligerswerk of stage binnen een instelling waardoor hij ingeënt is.
Precies, of de vorige periode in een instelling stagegelopen; onze stagiaires worden ook gevaccineerd.
Femke_Tweety schreef:rockwitch schreef:Wij moeten de komende weken zoveel mogelijk beschikbaar zijn om te werken bij de vaccinaties. Ze willen enorm gaan opschalen en we worden ook in de avonden tot half 10 ingepland. Dus in NL gaat er echt de komende tijd flink veel meer geprikt worden.
Super bericht!
rockwitch schreef:Wij moeten de komende weken zoveel mogelijk beschikbaar zijn om te werken bij de vaccinaties. Ze willen enorm gaan opschalen en we worden ook in de avonden tot half 10 ingepland. Dus in NL gaat er echt de komende tijd flink veel meer geprikt worden.
Choiix schreef:Inmiddels is mij iets meer duidelijk. In het systeem bij de balie kan de GGD-medewerker zien of je in een van de doelgroepen zit. Dat verklaart ook waarom mijn uitnodiging niet bekeken is. Je kan dus gewoon online een afspraak maken. Let op: je moet dit dan dus wel bevestigd hebben gekregen via de huisarts.
Krijg je een afwijzing op leeftijd gebruik dan een andere browser.
En op de opmerkingen een paar pagina’s eerder: een F5 veroorzaakt totaal geen load op CoronIT, tenzij heel NL het gaat doen.
Las ook een verhaal dat duizenden NL’ers proberen voor te dringen. Moet daar wel om lachen. Als je zonodig voor wilt dringen, gebruik dan de juiste loophole in het afspraken proces… hehehe.
Choiix schreef:Als je 1,5 miljoen brieven in 1x gaat versturen, krijg je een enorm hoge load bij de telefonische afspraken lijn, bij PostNL etc.