[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:06

Hij lijkt op de foto misschien niet 100% rond.
Maar dat is hij wel.
Ben er weer heel blij mee!
De eerste paar minuten was het even gevoelig, daarna kreeg ik gewoon een heel relaxed gevoel.
Bijna Zen onderhand.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:07

IvysToeter schreef:
Hij lijkt op de foto misschien niet 100% rond.
Maar dat is hij wel.
Ben er weer heel blij mee!
De eerste paar minuten was het even gevoelig, daarna kreeg ik gewoon een heel relaxed gevoel.
Bijna Zen onderhand.

[ [url=m/Kw256x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf <3

Suus___

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:03

Wauw heel mooi iris!

Ik wist niet of iemand benieuwd was gezien ik niet actief post maar vooral meelees :=
Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:11

Netjes hoor!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:13

Heel mooi!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 18:21

Wauw! Allebei super mooi zeg!

@Suus
Heel tof dat de lijnen best wel dik zijn, dat vind ik echt heel leuk staan! :D

@IvysToeter
Waar staan die twee tatoeages voor als ik dat vragen mag? :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:08

Danielleeee_ schreef:
@IvysToeter

Tuurlijk mag je dat vragen.
Degene met het bankje had ik als eerste.
Dat is de vingerafdruk van mijn overleden vader.
Dat bankje is een bankje bij ons op de hoek van de straat waar hij voor gezorgd heeft dat het er is gekomen zodat hij naar de boten kon kijken.
Mijn vader heeft de tattoo nooit kunnen zien want hij was al ruim een jaar eerder overleden.
Dit is als aandenken aan hem.
Ik wilde héél graag ook zo'n zelfde tattoo van dezelfde artist op exact dezelfde plek op m'n andere arm.
Maar dan met de vingerafdruk van mijn moeder.
Het hoefijzer is omdat mijn moeder allebei iets met paarden hebben en de narcissen zijn mijn moeders lievelingsbloemen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:28

Hallo allemaal! Ik heb even een vraagje. Ik wil graag mijn derde tattoo laten zetten, maar ik wil dit keer gewoon echt zeker weten dat ik bij een goede shop zit waar ik met een gerust hart mijn tattoo kan laten zetten.
Ik heb in de OP gekeken naar de shops omgeving Utrecht en Amersfoort en wil daar het liefst iets in de buurt hebben.

Het is een beetje in deze style. Weten jullie iemand die dit soort style mooi uit kan werken? :D
Afbeelding

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:37

Maureen95 schreef:
Hallo allemaal! Ik heb even een vraagje. Ik wil graag mijn derde tattoo laten zetten, maar ik wil dit keer gewoon echt zeker weten dat ik bij een goede shop zit waar ik met een gerust hart mijn tattoo kan laten zetten.
Ik heb in de OP gekeken naar de shops omgeving Utrecht en Amersfoort en wil daar het liefst iets in de buurt hebben.

Het is een beetje in deze style. Weten jullie iemand die dit soort style mooi uit kan werken? :D
[ [url=m/WwzHTA.jpg]Afbeelding[/url] ]

K ben gister weer bij Skin Art geweest en kom elke keer tevreden er weg en ben enorm trots op alle 3 mn tattoos

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:03

misschien een artiest bij art castle in zeist? max bijvoorbeeld die daar werkt?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:20

Eloya schreef:

Daar heb ik inderdaad al zitten kijken! Hebben hun zeker ook een lange wachttijd? Ziet er echt goed uit daar.

@sweetgirl, ik heb even op de site zitten te kijken en het trekt mij eerlijk gezegd niet zo :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 00:05

Danielleeee_ schreef:
Wauw! Allebei super mooi zeg!

@Suus
Heel tof dat de lijnen best wel dik zijn, dat vind ik echt heel leuk staan! :D

@IvysToeter

Dat vond ik dus ook zo tof.. ook t contrast met de dunne en stippellijnen

Thanks!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:23

Maureen95 schreef:
Eloya schreef:

Daar heb ik inderdaad al zitten kijken! Hebben hun zeker ook een lange wachttijd? Ziet er echt goed uit daar.

@sweetgirl, ik heb even op de site zitten te kijken en het trekt mij eerlijk gezegd niet zo :)

Alledrie mijn tattoo's heb ik bij artcastle laten zetten.
Echt hele fijne shop!
Goede sfeer, fijne mensen.
Wacht tijd verschilt per artist.
Je kan ze eens bellen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:27

Auw, spierpijn in m'n arm.
Zal wel lekker verkeerd gelegen hebben...
Was alweer vergeten dat ik de vorige keer ook van die losse flubbers had de eerste paar keer met wassen :')
Zag er weer even gek uit.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:10

Er zijn veel meer goede shops dan wat er hier in OP staat Maureen dus ik zou mij daar niet op blind staren. Wat mij hielp om een keuze te maken was googlen op reputatie . Ook zie je heel veel waanzinnige artiesten voorbij komen via instagram verhalen alleen al door tattoo als zoek opdracht te geven . Verder helpt het een tattoo zaak eens binnen te lopen. Als ik kijk naar wat jij wil zou een beetje artist met strakke hand dit wel moeten kunnen . Ik eindigde zelf bij een tatoeer artist die normaal hele andere stijl als specialiteit heeft. Hij heeft inmiddels mijn rug en arm volledig ontworpen en ik zou echt geen enkele andere keuze gemaakt hebben. Sterker nog hij ontwerpt nu mijn volledige verhaal voor mijn hele bovenlichaam.Dus mijn boodschap is zoek ook verder dan wat bokt als top zaken ziet want dat is puur gebaseerd op de bezoekers van dit forum en de stijl die zij veelal delen met elkaar. Als je een artist ziet die je prachtig werk vind leveren vraag dan of diegen ook jouw stijl kan doen. Ze zijn er namielijk nog steeds tatoeerders die meer kunnen dan wat ze soms laten zien qua stijl ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:36

Maureen95 schreef:
Eloya schreef:

Max heeft wel een redelijke wachttijd (paar maanden) maar hangt ook af van hoe flexibel je zelf bent en hoe groot/wat je tattoo is natuurlijk :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:54

Maureen95 schreef:

[ [url=m/WwzHTA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Linda of leonie van tattoo left hand in Driebergen

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:56

IvysToeter schreef:
Danielleeee_ schreef:
@IvysToeter

Dat bankje is een bankje bij ons op de hoek van de straat waar hij voor gezorgd heeft dat het er is gekomen zodat hij naar de boten kon kijken.
Mijn vader heeft de tattoo nooit kunnen zien want hij was al ruim een jaar eerder overleden.
Ik wilde héél graag ook zo'n zelfde tattoo van dezelfde artist op exact dezelfde plek op m'n andere arm.
Het hoefijzer is omdat mijn moeder allebei iets met paarden hebben en de narcissen zijn mijn moeders lievelingsbloemen.

Wauw zeg! Dat vind ik echt heel mooi! :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:48

Dank je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:21

IvysToeter schreef:

wauw... dit zijn denk ik de meest bijzondere tattoos die ik ooit gezien heb. Met dit verhaal en de uitvoering. Prachtig eerbetoon aan je ouders.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:49

IvysToeter schreef:

Wat een prachtige betekenis! En prachtige uitvoering!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:27

Ik mag 1 november weer. Had nu een tattoo shop gemaild die zo aansluit bij wat ik wil. Ik kreeg een geautomatiseerde mail terug dat wegens drukte ze niet alles kunnen aannemen en alleen echt doen wat binnen hun stijl past en dat ze echt iets speciaals voor jou ontwerpen en niet iets kopieren of namaken van een plaatje.. Ik was al voorbereid op 6 maanden wachten minimaal.. :')

Kreeg ik een mail terug dat ze nog 2 plekjes hebben op korte termijn en op 1 van de 2 ben ik vrij dus maar meteen afgesproken.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 13:46

Ik meld me hier ook maar eens. Ik mag volgende week voor een tattoo onderaan mijn kuit. De gezonde spanning begint inmiddels wel te komen :D

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:10

Ook ik meld me weereens ;)

Mijn tattoo ziet er ook na bijna een jaar (dacht ik?) nog bijzonder goed uit.

Ik wil tzt nog een, maar ik weet nog niet waar, of wat. Wel dat ik weer naar dezelfde tattoo artist ga

Maaike schreef:
Ik meld me hier ook maar eens. Ik mag volgende week voor een tattoo onderaan mijn kuit. De gezonde spanning begint inmiddels wel te komen :D

Wat leuk! Wat laat je zetten?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:32

Een half realistisch, half geometrisch portret van mijn overleden hondje. Ik ben echt zooo enorm benieuwd naar het ontwerp! Hij wordt gezet door Matthew, die aan het 2e seizoen van Inkmaster LL mee heeft gedaan.