Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:19

Wat leuk die Strava club. Ik wist niet dat dat kon. :j :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:31

Goed bezig dames! Ik heb in ieder geval alweer iets in het huishouden gedaan :') denk dat ik zometeen toch maar eventjes hoofd leeg ga maken, krijg er meestal wel energie van dus dat zou wel helpen op dit moment.

Hopen dat je volgend jaar zou kunnen gaan SV! Die Disney run staat bij mij ook hoog op mijn wilikooitdoen-lijstje

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:29

Ik wil die Disneyrun ook ooit eens doen, maar dan t liefst 10 km of halve marathon :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:30

Ja het was speciaal omdat ik dit jaar 40 word en dat word ik helaas maar 1 keer :(
Maar ja, niks aan te doen. Afwachten op contact met loopreizen.

Dilan93 wij zouden alle afstanden doen.

Succes Memuska!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:32

Ik heb mijn 5km pr weer verbeterd. Vanmiddag liep ik hem in 31:51, ondanks dat ik een paar keer mijn kuiten heb gerekt. Toch nog een beetje last van :(

Ik krijg wel steeds meer motivatie nu ik ook daadwerkelijk verbetering begin te merken. :D

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:34

Oh leuk, ik heb een verzoek om lid te worden van het Strava clubje ingediend :)

Wat jammer dat de disney loop afgelast is :( ik ken het verder niet, maar kan me voorstellen dat het iets was waar je naar uit keek.

Ik heb sinds zaterdag niet meer gelopen, alleen maandag gefietst. Donker en regenachtig buiten, motivatiedipje. Ook weinig motivatie voor werk, lockdown en coronaproblemen blijven hier aanhouden helaas. Hopelijk snel weer zonnig en zin om naar buiten te gaan :)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:46

Die Disney wil ik ooit ook wel doen, ik moet enkel m'n loopmaatje nog overhalen i.v.m. het prijskaartje.

Bij mij ging het NIET. Ik kreeg halfweg mijn 2e versnelling een enorme niesaanval (géén idee wat dat was) en de hoofdpijn ging niet weg.

Volgende keer beter...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 18:22

Memuska schreef:
Die Disney wil ik ooit ook wel doen, ik moet enkel m'n loopmaatje nog overhalen i.v.m. het prijskaartje.

Bij mij ging het NIET. Ik kreeg halfweg mijn 2e versnelling een enorme niesaanval (géén idee wat dat was) en de hoofdpijn ging niet weg.

Volgende keer beter...

Mijn loop maatje moet eerst weer opbouwen en dan niet weer zwanger worden :') dus ik vrees dat ik of alleen moet, wat ik niet zo gezellig vind, of iemand moet zoeken die mee wilt en dan ook alle afstanden wilt en kan lopen. Mission almost impossible maar ik houd vol, hij staat hoog op de lijst voor volgend jaar :=

Ik ga zometeen heb ik besloten. Geen druk, ga mijn training wel aan zetten maar belangrijkste is gewoon even ontspannen.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 18:54

Gaan we met een Bokt-clubje? :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:05

Bokt-hardloop-meeting met Disney run in Disney *\o/*

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:41

Haha dan kom ik zeker even meeten.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:43

Ik ben voor een Disney meeting! :D

Net hardgelopen, en zomaar 5 km achter elkaar gelopen. Zover ben ik met mn schema eigenlijk nog niet, maar ik ging zo lekker dat ik op 3.5 km in mn hoofd haalde dat ik 5k wilde lopen. Ging wel stuk de laatste 500 meter :o

Met een tijd van 6:10 gemiddeld bem ik helemaal niet ontevreden :D
Vriendlief was mee op skates, die heeft nogal last van zn bovenbeen, dus hardlopen was iets te belastend

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:14

Lekker hoor Dilan! En helemaal geen slecht tempo heb je.

Ik heb ook 5 km gelopen, wel op tempo slak gehobbeld maar ik voel me weer wat meer mens :') en eindelijk eens gelukt om die stomme hartslag niet te laten pieken.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:21

Hoe lang is die Disney loop?

Goed hoor ineens 5k achter elkaar! Ik doe daar al 10 weken over :')

Maar heb eerder een overbelastingsblessure gehad, dus ik wil het echt rustig opbouwen. Qua conditie red ik het wel.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:38

Op vrijdagavond is de 5km, op zaterdagochtend de 10km en zondagochtend de 21km.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:41

Zo ik zou dat serieus heel vet vinden! Ik zou denk ik voor de 10k gaan. Aangezien het pas in 2021 is heb ik nog wel even om te trainen *\o/*

I'm in hoor! Ik denk dat mijn vriend dit ook heel tof vindt! (Als publiek, dat wel := )

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:44

Ontherun, over mijn hartslag hebben we het maar niet :') die zat wel continu boven de 170 :o Maargoed, dat komt met de tijd wel

Gimme-Joy, heel begrijpelijk dat je dan rustig aan doet hoor. Ik had zaterdag ineens last van mn voet, waar ik ook een blessure aan gehad heb. Had met mezelf al afgesproken dat als ik vandaag iets in die voet zou voelen, ik meteen zou stoppen en rust neem. Maar heb er helemaal geen last van gehad. Nu afkloppen dat dat zo mag blijven

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:46

Ik wil ze ook allemaal lopen als ik ga :') Die medailles zijn serieus gaaf, en sowieso, hardlopend door Disney. Hoe leuk kun je een run doen, ook al zou het voor mij de eerste keer Disney ooit worden in de 30 jaar die ik toch al rond loop _O-

Dilan normal de mijne ook hoor! Ik heb echt een hele hoge hartslag, en vaak ook al heel vroeg. Als ik dan mensen hoor met 170 als omslagpunt dan denk ik hoe dan. Dat is bij mij nogal gemiddeld. Dus vandaar mijn tempo slak, anders was me dat niet gelukt.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:50

Ja wil echt niet moeten afgaken vanwege die shin splint. Ik dscht overigens dat ik nog steeds overpronatie zou hebben, maar bij de loopanalyse bleek dat het allemaal wel meeviel.

Ik lees hartslag en bedenk me net dat ik ook nog een hartslagmeter heb :)* . Ik ga hem even opsnorren. Is wel fijn als ik wat serieuzer bezig ga :)

Allemaal?! Nou die van 5 en 10 zou ik wel doen, maar daarna die van 21... ik weet het niet :') :+

Edit: gevonden!
Afbeelding
Er moet alleen wel even een nieuw batterijtje in...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:19

Ik zou of alleen 21 doen, of 5 en 10. Alledrie is me iets teveel :o
Maar is wel een idee om voor volgend jaar naartoe te werken :D

Kan me nu nog niet voorstellen dat ik ooit 10 km of zelfs halve marathon afstanden gelopen heb :=
Zou wel heel tof zijn als ik weer op dat niveau kan komen over een jaar of twee

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:54

Daarom staat ie ook voor volgend jaar op mijn lijstje :D ik had eigenlijk afgelopen zondag een halve marathon, met die blessure wel blij dat het dus niet door ging. Ze hebben het verplaatst naar 1 november, ik heb er nog altijd een hard hoofd in. Wil alleen mee doen als het ook echt is, niet met tig maatregelen en niemand langs de route.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 06:33

Ontherun ik ben ook nog nooit in disney geweest.
Het is wel zo dat de 21km een groot deel buiten het park is. Bij de 10km weet ik dat niet zeker. De 5km is helemaal in het park.
Het is wel duur, hou daar rekening mee.
De 36k challenge, die ik zou doen, daar is de inschrijving dacht ik 160 euro voor. Dan kun je verder het park niet in, want dit is allemaal voor of na openingstijd.
Entree voor het park moet je nog apart betalen als je daar heen wilt.
Plus natuurlijk je overnachtingen.

Ik had dit allemaal geregeld en mijn zusje/vriend/neefje cadeau gedaan ter ere van mijn 40e verjaardag.
Ik zou met mijn zusje de 36k challenge doen, mijn neefje de kidsrun, mijn vriend ging mee als oppas en we zouden twee dagen het park in.
Al met al een flink bedrag. Als het niet doorgeschoven kan worden naar volgend jaar, wil ik mijn aanbetaling terug.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 07:38

Het is geen goedkoop tripje inderdaad, de prijzen ken ik -O- Maar dan nog, ik wil hem doen. En daarbij is het ook een beetje zoiets als een once in a lifetime chance voor mij, je doet zo'n run niet ieder jaar. Ik dan niet in ieder geval :o
Ja dat maakt het eigenlijk wel extra zuur voor jou he... Ik had hem ook heel gaaf gevonden als cadeautje voor mijn 30e aan mezelf, maar goed, dan maar in het jaar dat ik 30 bén i.p.v. wordt :))

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 07:56

Ai Supervixen, dat is balen :(:)

Die prijs maakt me dan niet zoveel uit, dat zou voor mij gewoon een soort vakantie zijn. En het is iets dat je maar een keer doet denk :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 08:18

Zou idd eenmalig zijn, is zeker niet goedkoop. Een tripje Disneyland zonder run is al duur :')