Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denk dat ik zometeen toch maar eventjes hoofd leeg ga maken, krijg er meestal wel energie van dus dat zou wel helpen op dit moment.
ik ken het verder niet, maar kan me voorstellen dat het iets was waar je naar uit keek.
Memuska schreef:Die Disney wil ik ooit ook wel doen, ik moet enkel m'n loopmaatje nog overhalen i.v.m. het prijskaartje.
Bij mij ging het NIET. Ik kreeg halfweg mijn 2e versnelling een enorme niesaanval (géén idee wat dat was) en de hoofdpijn ging niet weg.
Volgende keer beter...
dus ik vrees dat ik of alleen moet, wat ik niet zo gezellig vind, of iemand moet zoeken die mee wilt en dan ook alle afstanden wilt en kan lopen. Mission almost impossible maar ik houd vol, hij staat hoog op de lijst voor volgend jaar

)
die zat wel continu boven de 170
Maargoed, dat komt met de tijd wel
Die medailles zijn serieus gaaf, en sowieso, hardlopend door Disney. Hoe leuk kun je een run doen, ook al zou het voor mij de eerste keer Disney ooit worden in de 30 jaar die ik toch al rond loop 
. Ik ga hem even opsnorren. Is wel fijn als ik wat serieuzer bezig ga 

ik had eigenlijk afgelopen zondag een halve marathon, met die blessure wel blij dat het dus niet door ging. Ze hebben het verplaatst naar 1 november, ik heb er nog altijd een hard hoofd in. Wil alleen mee doen als het ook echt is, niet met tig maatregelen en niemand langs de route.
Maar dan nog, ik wil hem doen. En daarbij is het ook een beetje zoiets als een once in a lifetime chance voor mij, je doet zo'n run niet ieder jaar. Ik dan niet in ieder geval