[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 06:13

Goner schreef:
Ik vond die zeep echt verschrikkelijk. Had altijd het gevoel alsof er een laagje op bleef zitten (zowel op/rond de piercing als op m'n handen). Daarnaast droogde mijn huid er enorm van uit, geen succes dus.

Anyhow, ik denk dat je naast het schoonhouden van je piercings niet echt iets kan doen. Is gewoon een kwestie van tijd :j

Oh serieus? Ik doe het zeg maar tijdens t douchen. Pak dan een pompje en smeer het in me handen tot het een soort sop word, dan doe ik dat zo rondom de piercing en spoel ik het er weer af tijdens het douchen. Geen idee of ik het goed doe tho met die unicura, maar tot nu toe nergens last van.

En daar heb je helemaal in! Helingstijd is gelukkig te doen, ben een navelpiercing gewend en dat was verschrikkelijk, bijna een jaar. Deze maar 6+ weken dus dat is zo’n verschil!

Emita

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 14:10

Ik gebruik ook uni cura zeep en het helpt prima.. Is antibacterieel en parfum vrij.

Binnenkort naar de shop om de rest te downsizen. Het gaat eigenlijk met allemaal goed! alleen soms heb ik ineens jeuk aan mn oor en krab ik per ongeluk aan mn Daith :+ dus daar zit nu een bultje op. Maar verder geen pijn of ontsteking ofzo!

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 02:06

Heb nu 5 deze de dermal en ik merk echt dat die aan het helen is door de jeuk Wat een wilskracht heb je nodig om niet te krabben mijn god

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 21:33

Piercings gedownsized en m’n helix verwisseld voor dat ringetje <3 ben helemaal blij met de looks nu. Alleen nog even geduld tot mn conch genoeg is geheeld om een ringetje erin te dragen, maar verder is alles precies hoe ik het wilde!

Links (beetje rood nog door het verwisselen)

Afbeelding

Rechts

Afbeelding

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 22:00

Heel mooi inderdaad! <3

Ik wil hierna ook voor een hidden helix gaan in het oor waar ik alleen een eerste gaatje heb, vind dat zo gaaf! En dan misschien een flat of helix in het oor met m’n conch, maar ben daar nog niet helemaal uit. Ben iig nog niet klaar :')

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 08:39

Heel mooi zo!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 08:45

Heel mooi <3

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 01:11

Welke shop raden jullie aan in Utrecht om een piercing te zetten? Wil 9 feb met 3 meiden een piercing zetten. Ik ga voor een helix. Nu al zenuwachtig haha. Is m'n eerste.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 12:45

Le sting!
Hele fijne piercers en nette studio :j ik ga daar al jaren heen

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 14:37

Emita schreef:
Piercings gedownsized en m’n helix verwisseld voor dat ringetje <3 ben helemaal blij met de looks nu. Alleen nog even geduld tot mn conch genoeg is geheeld om een ringetje erin te dragen, maar verder is alles precies hoe ik het wilde!

Links (beetje rood nog door het verwisselen)

[ Afbeelding ]

Rechts

[ Afbeelding ]

Prachtig! <3

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:19

Ik heb gisteren nog een heel duur nieuw sierraad besteld. Ben ondertussen mijn hele oren aan het omzetten naar witgoud. Maar dat gebeurt wel in deeltjes, want mijn god, die prijzen...:x

Deze is onderweg:
Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 21:14

xxxmh schreef:
Welke shop raden jullie aan in Utrecht om een piercing te zetten? Wil 9 feb met 3 meiden een piercing zetten. Ik ga voor een helix. Nu al zenuwachtig haha. Is m'n eerste.

Queen piercing, always

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 22:05

MuSLi schreef:
Ik heb gisteren nog een heel duur nieuw sierraad besteld. Ben ondertussen mijn hele oren aan het omzetten naar witgoud. Maar dat gebeurt wel in deeltjes, want mijn god, die prijzen...:x

Deze is onderweg:
[ Afbeelding ]

Mooi! Waar komt die vandaan?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 23:27

Bienotje schreef:
MuSLi schreef:

Deze is onderweg:
[ Afbeelding ]

Mooi! Waar komt die vandaan?

J&CO jewellery. Nog nooit iets van gehad, dus hopelijk is het mooie kwaliteit :=

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:17

Ziet er wel heel mooi uit <3

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:26

Ik heb gisteren maar weer een afspraak bij Lina gemaakt van Mastillo om mijn tepelpiercing opnieuw te laten zetten. Heb er nog 1, maar voel me niet gelijk ofzo en mis die andere echt wel ofzo. Dus 15 februari loop ik weer gelijk :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:31

Ah leuk! Ben ook bij haar geweest na een tip van hier, zo’n fijne vrouw!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 22:28

Ik ben vanmorgen bijna flauw gevallen bij het wisselen van me tepel :') ik had vorige week al gewisseld, maar die waren zo groot en zwaar daar werd mijn nieuw gezette boos van, maar met wisselen begon ie wat te bloeden en kreeg me nieuwe niet goed erin en het balletje dicht gedraaid, werd helemaal flauw en vriendinnen hebben me uiteindelijk gered :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 00:12

Marocje schreef:
Ah leuk! Ben ook bij haar geweest na een tip van hier, zo’n fijne vrouw!

Jaaaa Lina heeft de eerste keer ook beide gezet al. Alleen vorig jaar de keuze moeten maken om er 1 uit te halen vanwege keer blijven hangen.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 05:22

Hee dames, k heb bijna 3 weken geleden 2 dermals in me rug gezet. Maar weten jullie of ik daarmee onder de zonnebank mag? Ik heb namelijk geen idee

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 08:55

Als ik met een piercing in de zon lig, wordt die al echt best wel heet (gewone gouden oorbellen ook), dus of het heel comfortabel is, weet ik niet....

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 09:35

Geadviseerd wordt de eerste 6-8 weken niet te zwemmen, in de sauna of onder de zonnebank te gaan. Dat advies zou ik aanhouden.. :j

Van de week mijn nieuwe sierraad in mijn bovenste flat gefrummeld. Staat wel heel mooi. Nu twee nieuwe sierraden besteld voor mijn stacked lobes. Als het goed is komen die vandaag binnen :D

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 09:48

Photograph schreef:
Hee dames, k heb bijna 3 weken geleden 2 dermals in me rug gezet. Maar weten jullie of ik daarmee onder de zonnebank mag? Ik heb namelijk geen idee

Wat MuSli al zegt: eerst 6 weken niet ivm infectiegevaar. Daarna wel.
Geen idee of dit te heet wordt, aangezien je hier wel mee echt op de plaat ligt/dus erg dichtbij? Met mijn piercing iig nergens last van.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 11:05

Oke super bedankt! Me vriendin vroeg me namelijk mee en had er in eerste instantie niet echt over nagedacht, maar uiteindelijk besefte ik me ineens dat ik een kersverse piercing heb

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 12:57

Ik ben vorig jaar met een kersvers litteken onder de zonnebank geweest :o Stukje gaas dubbelgevouwen en zo min mogelijk tape op de randen. Misschien is dat eventueel een optie :o

Maar ik kan mij niet zo goed aan de voorschriften houden :o Maar tot nu toe is het bij alles goed gegaan en kijk ik wel of het gaat etc. Is natuurlijk niet het juiste advies!!