Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Niet om het een of ander, maar je bent 16 en je zegt nu al te weten dat er 'met je verdere werk waarschijnlijk geen problemen mee komen'. Toen ik 16 was dacht ik dat ik forever freelance fotograaf zou blijven en lekker m'n eigen baas ga zijn, maar daar denk ik nu heel wat anders overIk zou, zeker op zo'n jonge leeftijd, zo'n opzichte plek echt niet als eerste tattoo nemen. Vogels kun je overal kwijt, vanwaar juist die opzichtige plek? Eerst maar eens 18 worden en dan nog eens goed nadenken voordat je die naald erin zet
Het mag dan wat toleranter zijn tegenwoordig qua tattoo's, maar ga er niet 'zomaar van uit dat het wel goed is'.
xhereisanne schreef:Zal zeker geen spijt krijgen van een tattoo voor mijn broer. Of dat ik dus eindelijk weer beetje vrijheid heb. Dus ookal zijn de vogeltjes niet persoonlijk zijn, dat iedereen ze heeft, zullen ze voor mij altijd een mooie betekenis hebben, dat zal nooit veranderen.
Natuurlijk wil iedereen een tattoo waar ze altijd van blijven houden, daarom had ik al eerder gezegd ik denk nog, en zal overleggen.
Leeftijd vind ik bij mij niet echt uitmaken. Ik mag blij zijn dat ik er nu nog ben....
sommige zijn met 16 erg volwassen terwijl anderen met 18 nog steeds erg kinderlijk zijn. Dit ligt aan de persoon zelf (vind ik). En ja, je smaak met tattoo's gaat veranderen, maar dat kan niemand voorkomen. Dat gebeurt wel heel vaak denk ik. Zolang je er maar goed over nadenkt denk ik.
Kimbers schreef:Ik heb 'spijt' van beide tattoos. Heb ze allebei laten zetten in een emotionele periode en als ik er nu naar kijk... lach ik mezelf een beetje uit.
mijn 1e is nog wel schattig, een simpel zinnetje. Maar mijn 2e.. manmanman. Wel bij een goede shop laten zetten, er helemaal voor naar Gorinchem gereisd (vanaf Groningen) maar wat is hij lelijk..
xhereisanne schreef:Courses schreef:Niet om het een of ander, maar je bent 16 en je zegt nu al te weten dat er 'met je verdere werk waarschijnlijk geen problemen mee komen'. Toen ik 16 was dacht ik dat ik forever freelance fotograaf zou blijven en lekker m'n eigen baas ga zijn, maar daar denk ik nu heel wat anders overIk zou, zeker op zo'n jonge leeftijd, zo'n opzichte plek echt niet als eerste tattoo nemen. Vogels kun je overal kwijt, vanwaar juist die opzichtige plek? Eerst maar eens 18 worden en dan nog eens goed nadenken voordat je die naald erin zet
Het mag dan wat toleranter zijn tegenwoordig qua tattoo's, maar ga er niet 'zomaar van uit dat het wel goed is'.
Daarom vroeg ik het in eerste instantie. Ik heb nagedacht ovet de plek en vind daar toch het mooist.
Maar zoals ik al eerder zei. Ik ga er nog goed over nadenken en overleggen.
Ik zou niet om advies vragen en er vervolgens niks mee doen. Dus dat ga ik doen.
Dat ik goed na moet denken voordat ik een tattoo laat zetten, ja oke logisch.
Maar dat ik eerst 18 moet worden is jou mening.
Kimbers schreef:Ik heb 'spijt' van beide tattoos. Heb ze allebei laten zetten in een emotionele periode en als ik er nu naar kijk... lach ik mezelf een beetje uit.
mijn 1e is nog wel schattig, een simpel zinnetje. Maar mijn 2e.. manmanman. Wel bij een goede shop laten zetten, er helemaal voor naar Gorinchem gereisd (vanaf Groningen) maar wat is hij lelijk..
Yonker schreef:Nou dat je alle adviezen in de wind slaat om te wachten tot je ouder bent zegt al wat over je leeftijd vind ik. Ik wil vanaf mijn 21ste al een tattoo en ben nu 27, moet nog 1,5 jaar wachten tot ik aan de beurt ben. Een tattoo staat er voor je leven op, als je er zeker van bent kan je heus wel even een paar jaar wachtenHij staat er daarna toch nog zo'n 60 jaar of langer.
Maar goed iedereen zegt hier dat je beter kan wachten, je slaat alle adviezen dus lekker in de wind en doet wat je zelf wil. Lekker doen maar verwacht niet dat mensen erom staan te springen
Citaat:De vogels komen er. Misschien niet als eerste tattoo, dat ik daar toch even mee wacht, wil jullie adviesen niet negeren en zie wel dat jullie het goed bedoelen dus daar denk ik nog even over.
Citaat:Wil jullie wel allemaal ff bedanken voor jullie goede adviezen. Ga er zeker nog even echt GOED overnadenken. Ook zal ik nog even een keer met mijn ouders overleggen.
Yonker schreef:Maar waarom wil je liever niet wachten??? Wat is er nou zo erg aan wachten?
De betere artists hebben het toch druk en een wachtlijst.
Yonker schreef:Maar waarom wil je liever niet wachten??? Wat is er nou zo erg aan wachten?
De betere artists hebben het toch druk en een wachtlijst.