En Australië, heerlijk! Waar ben je allemaal geweest?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Ik weet nu welke kleur goed is en dan zoek ik eerst op Internet swatches naast elkaar opdan heb ik al een idee en kan ik in de winkel meteen proberen
Eight schreef:Love _ rosie ik weet bijvoorbeeld dat ik bourjois healthy mix kleur 51 (winter) en 52 (zomer) heb. Als je handswatches zoekt kan je al een groot deel vergelijken! Dan weet je welke richting je op moet zoeken in de winkel. Chanel b20 is namelijk ongeveer bourjois healthy mix kleur 52
je wordt er steeds handiger mee! Nu weet ik precies welke merken meer geel zijn (Bobbi Brown) en welke te roze voor mij (maybelline o.a.)
Oyeru schreef:Welkom terug DnT! Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.
Het weer was door in ieder geval beter denk ik zo!
Mooie buit! Ken al die merken eigenlijk niet behalve Hourglass en TF, en MAC natuurlijk
Darah3 ben benieuwd hoe ze je bevallen!
Sophie je mag mij ook wel en PB sturen als je dat leuk vind
Mijn Gerard bevallen hier tot nog toe goed, alleen Ecstasy is echt te koel, ik word er heel bleek van.
Love_Rosie schreef:Eight schreef:Ik weet nu welke kleur goed is en dan zoek ik eerst op Internet swatches naast elkaar opdan heb ik al een idee en kan ik in de winkel meteen proberen
Maar op iemand anders' gezicht lijkt het toch heel anders?
Joolien: bedankt voor de tip! ik kom nooooit bij de Douglas, veel te groot en te veel keus als je niet weet waarvoor je komt. Binnenkort maar eens langs gaan!
Ik zag trouwens dat ze bij Douglas online ook zoeva kwasten hebben. Weet iemand of Douglas wel eens algemene korting heeft (product naar keuze) of hebben ze altijd specifieke korting? Anders wacht ik nog even met kwasten kopen![]()
Suus___ erg mooi! Ik zou zelf de arcadeboog iets minder ver & hard door laten lopen(richting neus).
98xsophiex98 je mag wel een pb sturen, ook ik kan niet beloven dat ik kan helpen maar als we het niet proberen weten we het ook niet!
elkee schreef:Ik lijn nooit buiten mijn lippen, dat gaat ook niet meer ivm de liplijn die is opgevuld haha. Dat zie je dan meteen. Wel zijn mijn lippen qua pigmentatie niet mooi gekleur en is de natuurlijke liplijn vaag en raar, waardoor de binnenkant roze is en de rest huiskleur/rood achtig. Zal ik wel eens een foto van maken.
Ik ben er inderdaad ook niet zo heel blij mee, ik moet daar echt langer voor gaan zitten, blijkt
Edit:
Dit bedoel ik met de binnenkant wel gekleurd, de buitenkant niet. Bij niet heel erg dekkende lipsticks, zie je dat erdoorheen![]()
[ [url=m/nKtJAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Love_Rosie schreef:aargh.. ik probeer thuis steeds te oefenen met opmaken maar het wil niet lukken.
Ik krijg de arcadeboog er niet goed op, het blijft niet mooi duidelijk en wordt super vlekkerig
en smerig, het uitvagen zorgt ervoor dat het meteen helemaal vervaagd en overal zit waar het niet moet zitten.
![]()
Joolien; Bedankt!