Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:05

Wat heb je gekocht DnT? Kan alleen de glamglow, beautyblender en lipstick onderscheiden. :P Wat heb je van Hourglass gekocht? :):)
En Australië, heerlijk! Waar ben je allemaal geweest?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:03

Haha. Rotbuien zijn niet goed voor de knip :(

Dit is trouwens die penselenset van Aliexpress
Afbeelding

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:52

Sorry dat ik zo binnen kom vallen!
Maar is er iemand die mij tips wil geven over mijn make-up?
Ik loop een beetje vast namelijk qua looks.
Ik zet liever de foto's niet online maar dan stuur ik wel een pb met de foto's.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:55

Je mag mij best pb sturwn. Kan alleen niet beloven dat ik kan helpen, maar doe mijn best :P

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:56

Je mag mij ook wel een pb'tje sturen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:57

Was misschien inderdaad wel handig geweest als ik er bij had gezet wat het is :')

KIT make up spons (was mijn BB vergeten, deze is echt heel fijn!)
Glam Glow thirstymud
Napoleon Perdis primer tester
Napoleon Perdis lipstick Andromeda
Bite Matte Creme Lipstick Crayon Brandy
Bite Matte Creme Lipstick Crayon Aubergine
Josie Maran Argan Oil
Tom Ford lipstick Velvet Violet
MAC VG AG
Nails Inc nagellak in Bamboo White
Hourglass Illusion tinted moisturizer in Vanilla

Vakantie was echt fantastisch!
Ben zwaar verliefd op Australie <3

Ennuh... als je 40 graden gewend bent is het hier echt wel koud!
:')

We zijn begonnen in Sydney, daarna roadtrip naar Melbourne, Great Ocean Road naar Adelaide.
Toen naar Perth gevlogen, daar een toer gedaan naar Monkey Mia en terug en van Perth weer naar huis.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 15:00

Welkom terug DnT! Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.
Het weer was door in ieder geval beter denk ik zo!
Mooie buit! Ken al die merken eigenlijk niet behalve Hourglass en TF, en MAC natuurlijk :P

Darah3 ben benieuwd hoe ze je bevallen!

Sophie je mag mij ook wel en PB sturen als je dat leuk vind :j

Mijn Gerard bevallen hier tot nog toe goed, alleen Ecstasy is echt te koel, ik word er heel bleek van.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 15:07

Eight schreef:
Ik weet nu welke kleur goed is en dan zoek ik eerst op Internet swatches naast elkaar op :) dan heb ik al een idee en kan ik in de winkel meteen proberen :)

Maar op iemand anders' gezicht lijkt het toch heel anders :o ?

Joolien: bedankt voor de tip! ik kom nooooit bij de Douglas, veel te groot en te veel keus als je niet weet waarvoor je komt. Binnenkort maar eens langs gaan!
Ik zag trouwens dat ze bij Douglas online ook zoeva kwasten hebben. Weet iemand of Douglas wel eens algemene korting heeft (product naar keuze) of hebben ze altijd specifieke korting? Anders wacht ik nog even met kwasten kopen :+

Suus___ erg mooi! Ik zou zelf de arcadeboog iets minder ver & hard door laten lopen(richting neus).

98xsophiex98 je mag wel een pb sturen, ook ik kan niet beloven dat ik kan helpen maar als we het niet proberen weten we het ook niet!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:10

Love _ rosie ik weet bijvoorbeeld dat ik bourjois healthy mix kleur 51 (winter) en 52 (zomer) heb. Als je handswatches zoekt kan je al een groot deel vergelijken :)! Dan weet je welke richting je op moet zoeken in de winkel. Chanel b20 is namelijk ongeveer bourjois healthy mix kleur 52 :) je wordt er steeds handiger mee! Nu weet ik precies welke merken meer geel zijn (Bobbi Brown) en welke te roze voor mij (maybelline o.a.)

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:13

Eight schreef:
Love _ rosie ik weet bijvoorbeeld dat ik bourjois healthy mix kleur 51 (winter) en 52 (zomer) heb. Als je handswatches zoekt kan je al een groot deel vergelijken :)! Dan weet je welke richting je op moet zoeken in de winkel. Chanel b20 is namelijk ongeveer bourjois healthy mix kleur 52 :) je wordt er steeds handiger mee! Nu weet ik precies welke merken meer geel zijn (Bobbi Brown) en welke te roze voor mij (maybelline o.a.)

Ah op die manier. Pff ik vind zulke dingen bij anderen altijd veel makkelijker dan bij mezelf :+.
Kan straks na m'n cursus iedereen wel opmaken, maar bij mezelf loop ik nog constant te twijfelen of het wel klopt :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:16

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 17:38

Oyeru schreef:
Welkom terug DnT! Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad.
Het weer was door in ieder geval beter denk ik zo!
Mooie buit! Ken al die merken eigenlijk niet behalve Hourglass en TF, en MAC natuurlijk :P

Darah3 ben benieuwd hoe ze je bevallen!

Sophie je mag mij ook wel en PB sturen als je dat leuk vind :j

Mijn Gerard bevallen hier tot nog toe goed, alleen Ecstasy is echt te koel, ik word er heel bleek van.

Mocht je hem kwijt willen, neem ik hem graag over :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 17:39

Roos: lijkt op de foto idd wel n beetje, in t echt vervaagt ie flink

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:39

Net even gauw een ombre lip gedaan met de rode stick van de hema en Cyber van Mac. Ga er een keertje beter voor zitten, ben er niet echt tevreden over

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:03

Vanaf mijn telefoonscherm lijkt het of je erg boven je liplijn bent gaan zitten of is dat de bedoeling? :)
Ik vind je ooglook weer prachtig! Pony staat je ook echt supergoed :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:18

Vind de combinatie een beetje viezig eruit zien nu. Heb je buiten je eigen lippen gelined?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:26

Ik lijn nooit buiten mijn lippen, dat gaat ook niet meer ivm de liplijn die is opgevuld haha. Dat zie je dan meteen. Wel zijn mijn lippen qua pigmentatie niet mooi gekleur en is de natuurlijke liplijn vaag en raar, waardoor de binnenkant roze is en de rest huiskleur/rood achtig. Zal ik wel eens een foto van maken.

Ik ben er inderdaad ook niet zo heel blij mee, ik moet daar echt langer voor gaan zitten, blijkt

Edit:
Dit bedoel ik met de binnenkant wel gekleurd, de buitenkant niet. Bij niet heel erg dekkende lipsticks, zie je dat erdoorheen :(

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:55

Love_Rosie schreef:
Eight schreef:
Ik weet nu welke kleur goed is en dan zoek ik eerst op Internet swatches naast elkaar op :) dan heb ik al een idee en kan ik in de winkel meteen proberen :)

Maar op iemand anders' gezicht lijkt het toch heel anders :o ?

Joolien: bedankt voor de tip! ik kom nooooit bij de Douglas, veel te groot en te veel keus als je niet weet waarvoor je komt. Binnenkort maar eens langs gaan!
Ik zag trouwens dat ze bij Douglas online ook zoeva kwasten hebben. Weet iemand of Douglas wel eens algemene korting heeft (product naar keuze) of hebben ze altijd specifieke korting? Anders wacht ik nog even met kwasten kopen :+

Suus___ erg mooi! Ik zou zelf de arcadeboog iets minder ver & hard door laten lopen(richting neus).

98xsophiex98 je mag wel een pb sturen, ook ik kan niet beloven dat ik kan helpen maar als we het niet proberen weten we het ook niet!

Dat had ik ook, maar ik heb gewoon gevraagd voor een mooie foundation, en toen heb ik mijn budget aangegeven en toen heeft de dame er een paar laten zien. 1 wilde ik proberen en die heeft ze op gedaan. Enige was wel, dat ze evengoed duurdere liet zien, ik moest echt duidelijk zeggen dat ik toch echt onder de 30 euro wilde blijven, en ze kwam aan met eentje van €39.- :')

Edit: nog iets grappigs trouwens, ik heb laatst hele goedkope primer gekocht bij de Etos voor €1.- en die werkt super :D Gisteren heeft mijn make-up van 13 tot 01.00 uur goed gezeten :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:06

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:12

elkee schreef:
Ik lijn nooit buiten mijn lippen, dat gaat ook niet meer ivm de liplijn die is opgevuld haha. Dat zie je dan meteen. Wel zijn mijn lippen qua pigmentatie niet mooi gekleur en is de natuurlijke liplijn vaag en raar, waardoor de binnenkant roze is en de rest huiskleur/rood achtig. Zal ik wel eens een foto van maken.

Ik ben er inderdaad ook niet zo heel blij mee, ik moet daar echt langer voor gaan zitten, blijkt

Edit:
Dit bedoel ik met de binnenkant wel gekleurd, de buitenkant niet. Bij niet heel erg dekkende lipsticks, zie je dat erdoorheen :(

[ [url=m/nKtJAi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook geen pigment aan de bovenkant, ik heb dus hetzelfde alleen wat ik me nu wel afvraag is waar ze je lippen opvullen, het
Lijkt nu namelijk alsof ze boven je lip hebben gevuld, ik dacht dat het altijd echt in je lippen gebeurde?

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:14

aargh.. ik probeer thuis steeds te oefenen met opmaken maar het wil niet lukken :(.
Ik krijg de arcadeboog er niet goed op, het blijft niet mooi duidelijk en wordt super vlekkerig
en smerig, het uitvagen zorgt ervoor dat het meteen helemaal vervaagd en overal zit waar het niet moet zitten.
-O-

Joolien; Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:19

Kruidvat heeft voor Voordeelkaarthouders a.s. woensdag een VIP-avond met 20% korting op 2 producten per persoon. Ga denk ik toch maar een kijkje nemen aangezien Catrice ook weer een nieuwere collectie heeft. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:32

Love_Rosie schreef:
aargh.. ik probeer thuis steeds te oefenen met opmaken maar het wil niet lukken :(.
Ik krijg de arcadeboog er niet goed op, het blijft niet mooi duidelijk en wordt super vlekkerig
en smerig, het uitvagen zorgt ervoor dat het meteen helemaal vervaagd en overal zit waar het niet moet zitten.
-O-

Joolien; Bedankt!

Heb je wel goede kwasten om het te blenden? Als je die niet hebt, kun je altijd wat herstellen met je vinger :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:33

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:36

Mijn liprand is opgevuld, dus echt precies waar ze beginnen, daar hebben ze een extra randje gespoten. Dit omdat ik meer cupido wilde en ik echt geen bovenlip had. Zodra ik terug ga, wordt het allemaal mooier en meer opgevuld.