Ik had hem op marktplaats al wel gevonden inderdaad, maar voor die prijs kan ik bij Sephora.com bijna 3 full size blushes bestellen Het was natuurlijk een LE, dus denk dat ik gewoon pech heb gehad.
Djilna
Geplaatst: 13-03-15 12:29
Mijn look vandaag. Met Lorac MPro op de ogen (3 kleuren, namen even kwijt) en MAC Modesty
Ik twijfel nog steeds of ik nog een YSL erbij ga halen met die korting van ICI.... maar wil beetje een draagbare kleur voor op het werk... maar ik weet het niettttt
Anoniem
Geplaatst: 13-03-15 12:50
Ik heb echt zo'n gave YSL gekocht, heel subtiel kleurtje, perfect voor overdag!
Ik wilde de nieuwe Chanel Coco lipstick graag, maar die heeft ICI nog niet in het assortiment (ja daar ging mijn NoBuy, gisteren MAC Cherry lippotlood besteld en MAC Sketch oogschaduw)
Ik ben btw nog steeds niet erg tevreden met mijn wenkbrauwen Kleur wel, maar de vorm niet. Wil ze iets strakker krijgen, maar dat vind ik nog best lastig met poeder!
Djilan, mijn ici wel hoor alleen online helaas niet
Gefeliciteerd ir
adecuada
Geplaatst: 13-03-15 14:27
Gefeliciteerd Deijs!
Leuke foto's/looks hierboven!
Mijn shopverbod houd ik mij eigen nog steeds keurig aan, dus geniet ik maar mee van jullie aankopen!
Dat Bobbi Brown palet met die blushes die voorbij kwam is echt to die for!
Niniane
Geplaatst: 13-03-15 14:41
Ik denk dat ik mezelf nog maar niet ga verwennen met een nieuwe Zoeva set. Komende maand bruiloft van mijn broer dat me grof geld gaat kosten (outfit, cadeau, vrijgezellenfeest), een stedentrip met srprs.me betalen en moet ook een nieuwe zadel gaan halen. Er komt iedere keer weer een hoop tussen waardoor ik van mezelf moet wachten.
Hahaha I know right Navatu, zit in dezelfde situatie en TOM FORD CREME COLOR FOR EYES IS CALLING MY NAAAAAME maar nu dankzij al dat gedoe met Griekenland de euro zo slecht staat kost ie met verzendkosten maar liefst 50 euro