[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:47

xMyrth schreef:
Irisbikkel, misschien het hartje kleiner & niet in laten kleuren, kan best mooi zijn. Waarom wil je de tekst in die taal? Heeft dat een betekenis?

Dat is inderdaad behoorlijk wat tekst Astor! Ik heb er geen ervaring mee, ken niemand met een tekst, sorry.
Ik zou er wel haalde van maken, want een typo in je tattoo is niet zo mooi denk ik :')

True, ik kan niet zo goed tekenen haha, maar ik vind inderdaad het hartje te groot zo.
Zou er diepte in het hartje gebracht kunnen worden? Alleen een rood lijntje vind ik dan ook weer zo leeg (A)
Latijn heeft niet specifiek een betekenis eigenlijk, maar ik wilde een taal dat niet iedereen zo zou kunnen lezen bij 1 blik erop werpen.
Aangezien ik een geneeskundige studie doe, werk ik daar vaak met latijn en moest ik daar plotseling aan denken.

Biskwie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:52

Heeft hier iemand goede (of minder goede) ervaringen met shops in Deventer??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:02

Biskwie schreef:

Kynst is 1 van de beste van NL...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:05

Ik twijfel al jaren over mijn tattoo dus komt niet specifiek door jou dat ik nu weer twijfel hoor haha.
Wil er gewoon echt heel goed over na denken en het echt mooi vinden. Maar de plek is dus wel bijna zeker.
Dat vind ik een erg mooie plek en vind het belangrijk dat ik de tattoo zelf ook kan zien.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:07

In de shop kunnen ze 'm uittekenen irisbikel :) en diepte in het hartje kan zeker !

Ik ben een ontwerp aan het maken voor onder m'n buik / tussen me lies ( heet dat zo ) ? :p
Geen flauw idee of ik het wat vind, maak d'r zo gelijk maar een blauwdruk van, kan ik zien of het staat haha ;p

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:08

Thnx... Dat maakt de keuze al weer een stuk makkelijker in alle shops daar :)
Joolien schreef:
Biskwie schreef:

Kynst is 1 van de beste van NL...

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:15

valt even binnen, lees meer en deel van de tijd alleen mee.

@Astor: ik heb ter nagedachtenis aan mijn vader een zin uit een liedje gepakt dat gedraaid werd tijdens de uitvaartdienst: ''When the sky takes the soul'' en daarboven een vlinder die wegvliegt.

Misschien kun je er iets mee.. vind persoonlijk de tekst die je nu hebt uitgekozen ook vrij standaard. Maar als het voor jou de lading dekt dan moet je het gewoon doen.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:24

Met betekenis vind ik het altijd wel anders, maar om de hype vind ik het maar niks.
Ken er wel een paar van die het als idee kregen en vervolgens meteen in de shop zaten heel erg impuls lijkt mij.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:40

Erg mooie tekst! Ja en het is ook wel zo dat het voor een ander heel veel betekend terwijl het voor een anders gewoon een tekst is en ook een hype is.
Ja lastig.... Wil iets orgineels maar dat wordt lastig denk ik :P

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:58

Kun je nikst met een tekst uit een lied van tijdens de uitvaart? En als je dan van beide een zin hebt kun je ze misschien ook wel combineren...
Of een tekst van de rouwkaart ofzo?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:14

Wil je per se een tekst?

Misschien hadden je ouders wel een speciale hobby? Zoals gitaarspelen of muziek ofzo?
Dan zou je muzieknoten of een gitaar als symbool kunnen doen.

Ik vind symbolen/figuren of whatever over het algemeen 'meer' zeggen dan een tekst. Een tekst is zo tijdelijk.
Vind je die tekst je hele leve lang mooi? Ik vind 'm ook heel mooi, maar niet om op m'n lijf te tattoeëren al kan ik me voorstellen dat je graag iets ter nagedachtenis wilt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:06

Biskwie: ik ga morgen toevallig bij Kynst langs om mijn tattoo af te maken. Heel aardige en creatieve mensen die echt knap werk leveren! Bij Iris kun je binnen twee maanden vaak wel terecht, de eigenaar heeft een wachtlijst van een jaar als ik nee niet vergis.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:26

Volgens mij werkt Thomas (de eigenaar) met blokken. Kwartalen zeg maar. Hij plant een blok vol met afspraken (incl beurzen enzo) en plant daarna weer afspraken. Omdat hij anders niet naar beurzen kan, wat hij wel graag doet.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:41

Aranel schreef:
Biskwie: ik ga morgen toevallig bij Kynst langs om mijn tattoo af te maken. Heel aardige en creatieve mensen die echt knap werk leveren! Bij Iris kun je binnen twee maanden vaak wel terecht, de eigenaar heeft een wachtlijst van een jaar als ik nee niet vergis.

Veel plezier! Ik heb ze voor vrijdag op mn lijstje om even te bezoeken voor een indruk en een afspraak te maken.
Wachtlijst is geen bezwaar... (graag zelfs, zegt wat over de kwaliteit )

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:57

Astor schreef:
Heeft 1 van jullie misschien een tekst/zinnetje oid ergens op jullie lichaam staan? En zoja mag ik daar een foto van zien? :D

Ik ben al jaren aan het twijfelen om een tattoo te nemen en ik ben er eindelijk achter wat ik wil en waar ik hem zou willen hebben.
Het wordt een nagedachtenis tattoo voor mijn overleden ouders. Hopelijk kan het as van mijn ouders verwerkt worden in de tattoo.
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk de tekst:

Als tranen een trap konden bouwen
en herinneringen een brug,
dan klom ik hoog de hemel in,
en haalde ik jullie gelijk weer terug.

De tekst is misschien niet heel sterk, maar als je met deze tekst naar een echt goede tattoo-artiest gaat, dan heb je kans dat diegene een geweldige afbeelding/tekening/kunstwerk voor je kan maken, wat precies omschrijft wat deze tekst doet, alleen dan zo veel mooier.
(ik kreeg al gelijk ideeen over een omhoog lopende trap met bovenaan 2 zwart/witfiguren, of juist iets met licht en onderaan een meisje wat een ballon of vlieger oid oplaat en ik ben niet eens een artiest)

Ik denk dat er iets heel moois van te maken valt, waar je heel je leven plezier van hebt als je het idee van 'tekst spreekt' loslaat, afbeeldingen vertellen veel meer. (en blijven langer mooi ook :P)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:59

Angeliquee18 schreef:
@ ukkiee, het kan zijn dat je lichaam de inkt wat afstoot. Welke kleur is het? :p anders even in de shop volgende week wachten !

Het is enkel zwart, dus volgens mij is die kans dan kleiner. En is dat niet een beetje laat na 2 maanden? Ene plekje is nog niet weg trouwens, jeuk kwam weer terug en de ophoging ook. Het is geen bultje maar een streepje.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 23:41

Ukkiee schreef:
Angeliquee18 schreef:
@ ukkiee, het kan zijn dat je lichaam de inkt wat afstoot. Welke kleur is het? :p anders even in de shop volgende week wachten !

Het is enkel zwart, dus volgens mij is die kans dan kleiner. En is dat niet een beetje laat na 2 maanden? Ene plekje is nog niet weg trouwens, jeuk kwam weer terug en de ophoging ook. Het is geen bultje maar een streepje.

Het kan zijn hoor ! Je heb natuurlijk verschillende soort inkten. Ik reageer op 1 bepaalde zwart ook niet op. Mijn stiefmoeder heeft dat met blauw,. De een gaat goed de ander niet.
Maar ik kan dat natuurlijk niet zeggen vanaf hier haha,

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 23:49

Hmm raar Ukkiee, hopen dat het snel weg gaat!

Mijn moeder kan ook niet tegen het inkt ze heeft 3 tattoo's haar lijf stootte ze alle 3 af.
Moet wel zeggen dat ze naar flop shops ging zal er misschien ook wat mee van doen te hebben.
Verder heeft zij een enorme droge huid/ lichte exceem, ik hoop dat het mij straks bespaard blijft heb toch wel bijna de zelfde huid als haar..

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 00:21

Astor schreef:
Erg mooie tekst! Ja en het is ook wel zo dat het voor een ander heel veel betekend terwijl het voor een anders gewoon een tekst is en ook een hype is.
Ja lastig.... Wil iets orgineels maar dat wordt lastig denk ik :P

Ik heb 'Alis volat propriis' rechtsonder op mijn rug staan.. Is Latijn voor 'zij vliegt op eigen vleugels'.
Lijkt me heel lastig om een goede tekstte vinden die je gevoel goed weergeeft..
Succes!

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 06:50

Ukkies, ik heb het ook.
Waar het aan ligt, geen idee maar na die irritante jeuk heb ik een 3D tattoo, hij "ligt" er dan echt boven op.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 10:37

Behalve Kynst, zit er verder geen 1 goede shop bij ons in Deventer. Hoor ook wel eens ervaringen over Mana Ink (ook in Deventer), maar daar heb ik enkel namen en zinnen van gezien. Kynst levert écht kunstwerk af :j . Volgend jaar wil ik beginnen met het coveren van een enorme tattoo bij Kynst. Was er al geweest, maar Thomas vertelde dat ik er goed over na moest denken i.v.m het bedrag. Nu vind ik dat niet meer zo'n probleem, want hij word in sessies gezet. Ik ga er ook absoluut niet meer op besparen (kwa bedrag voor een tattoo), want die fout heb ik gemaakt en dat is ook de reden waardoor hij nu gecoverd moet worden.

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:51

Ik heb dat ook met die ''typical girl tattoo''. Ik zou namelijk graag een veertje willen maar dan wel met een reden. Mijn paard heet verafony en haar roepnaam is veer/veertje. Jammer dat het zo'n hype is.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:20

Ik ben vanmiddag bij Kynst geweest om mijn tattoo af te maken. Ben blij dat ik ervan af ben want het deed me weer goed zeer.. Wel erg blij met het eindresultaat!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:47

Aranel schreef:
Ik ben vanmiddag bij Kynst geweest om mijn tattoo af te maken. Ben blij dat ik ervan af ben want het deed me weer goed zeer.. Wel erg blij met het eindresultaat!

FOTOOOOO :D

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:55

sharoontje schreef:
Behalve Kynst, zit er verder geen 1 goede shop bij ons in Deventer. Hoor ook wel eens ervaringen over Mana Ink (ook in Deventer), maar daar heb ik enkel namen en zinnen van gezien. Kynst levert écht kunstwerk af :j . Volgend jaar wil ik beginnen met het coveren van een enorme tattoo bij Kynst. Was er al geweest, maar Thomas vertelde dat ik er goed over na moest denken i.v.m het bedrag. Nu vind ik dat niet meer zo'n probleem, want hij word in sessies gezet. Ik ga er ook absoluut niet meer op besparen (kwa bedrag voor een tattoo), want die fout heb ik gemaakt en dat is ook de reden waardoor hij nu gecoverd moet worden.

Misschien heb ik eroverheen gelezen maar wat heb jij nu dan?