Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor zover ik dat nodig heb dan haha. Ik moet het anders zeggen: bevestiging dat het misschien toch wel mooi staat. Hij zei dat ik er toch vast wel wat moois van maak.

Maar ideaal voor onze haarstructuur is het niet echt nee.. Misschien de kleur dan maar gewoon zo houden als nu.
misschien ga ik dan over de streep haha.

)
Jij hebt hetzelfde 'poppige' gezichtje als dat meisje op de foto's, en haar staat het ook echt super. Ik zou het echt niet kunnen hebben denk ik
Ik zou het gewoon doen!
Ik denk ook dat ik het gewoon ga doen!
Dus nu is het weer een vrij korte bob. Misschien is de overgang naar een pixie dan minder groot ofzo. 
Maar korter durf ik gewoon niet haha. Van een bob weet ik dat het me staat, voor hetzelfde geld staat een pixie me echt totaal niet. Het is wel zo weer aangegroeid.. Maar toch.
Vier weken later nu, en het is gewoon echt weer gezond. Voelt glad, niet meer pluizig... Het zit zelfs beter dan voor ik het ging bleken
Moet wel m'n uitgroei zeer binnenkort weer doen jammer genoeg Emmaa_ schreef:Ik vind zo kort als ik het nu heb ook wel echt heel vet, vooral omdat ik er nu nog net een top knot in kan en dat vind ik echt heel erg leuk staan bij mezelfMaar korter durf ik gewoon niet haha. Van een bob weet ik dat het me staat, voor hetzelfde geld staat een pixie me echt totaal niet. Het is wel zo weer aangegroeid.. Maar toch.
Zeker nu ik tot de conclusie ben gekomen dat mijn haar echt wel meer dan 1 cm per maand groeit 
En stiekem weet je toch wel dat je het gaat doen.
JamieShanin schreef:Ahhh ik wil mee doen maar ik ben zo ontzettend wispelturig dat ik het niet aan durf...
Ook al vind ik zelf dat korthaar mij beter staat maar lang is makkelijker of veel zeidiger(?!)....
En mijn vriend vind kort haar rond uit lelijk maar ik moet doen wat ik zelf wil zegt hij...
@frummel jij kan het heel goed hebben!! en idd bij de kapper zouden ze pruiken moeten hebben!
ze heeft er ook tutorials van.
Ga morgen namelijk naar een auto kijken en als hij mee gaat dan zijn de centjes even op.. Dus dan wordt het over een maand!
Hoe had je het eerst? Ben je in 1x kort gegaan? En heb je een foto van nu?
Mag ook allemaal in pb hoor haha. Ik ben super benieuwd naar andere ervaringen namelijk!