[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:54

Ohhh dat heb ik ook zoo erg!! ik zie ik cubone voor bij komen en nu wil ik weer kort haar haha.
Dit is zo erg. Maar mijn vriend vind het lange juist heel mooi. En ik twijfel altijd zo erg juist omdat het langzaam groeit haha

als je toch eens elke dag kon kiezen wat je wilde met je haar, oh vandaag kort en morgen weer lang haha

Ssmarty

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:05

Hahaha ja indd!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:10

Haha herkenbaar hoor, ik wil het ook nog steeds kort.

Ik heb weliswaar soort van toestemming gekregen van vriendjelief :oo voor zover ik dat nodig heb dan haha. Ik moet het anders zeggen: bevestiging dat het misschien toch wel mooi staat. Hij zei dat ik er toch vast wel wat moois van maak. :D
Ik liet deze foto's zien:

Afbeelding

Nu overweeg ik het dus wat serieuzer, nu ik weet dat hij me geen godzilla vindt als ik voor kort ga. :p vind dit kapsel op de foto's echt zo mooi. Twijfel alleen of ik dan ook voor die kleur zal gaan. Wat denken jullie? :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:13

Met ons haar zou ik alleen niet voor die kleur gaan. Ik denk dat het dan echt af gaat breken.
Maar ik denk dat dit kapsel je ook erg leuk zal staan. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:23

Ik had het afgelopen oktober zo en het hield eigenlijk wel goed :j Maar ideaal voor onze haarstructuur is het niet echt nee.. Misschien de kleur dan maar gewoon zo houden als nu.

Zijn er meer mensen met een pixie? En zouden die een foto willen plaatsen? :o misschien ga ik dan over de streep haha.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:23

Frummels!!! Doen!!

Ik denk echt dat het je zo ontzettend mooi staat <3

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:32

Mijn zus heeft een prachtige pixie!
Maar daar mag ik geen foto van plaatsen :'(

Jennifer Lawrence was ook zo knap met haar korte kapsel! (Ook met lang trouwens, maar kort ook zo goed!)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:02

Arrrrrghhh en ik twijfel ik weer haha.....
Fummels dat zou jou prachtig staan!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:21

Ik vind Jennifer Lawrence juist afgrijselijk met dat korte haar... de bob stond haar wel erg goed.

Maar die make-over in die video vind ik echt super geslaagd! En Frummels, ik denk ook dat je het gaat rocken :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:21

Ik weet wat ik ga doen! ik koop een pixie cut pruikje :D
dan kan ik kijken of ik het wel zo leuk vind :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:55

Drunksheep: ja gaaf he die makeover :j

Ik hoop het meiden, want wie weet ga ik het wel echt doen :D

JS: Haha super grappig, ik zei dat gisteren nog tegen mijn vriend. Maar in de zin van: waarom hebben kappers geen pruiken liggen zodat je kunt kijken of je het mooi vind :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 12:31

Ik heb mijn haar net na het douchen eens vast gemaakt van achteren om te kijken, en ik denk dat het misschien wel gaat staan? Ik heb in elk geval wel het idee dat dit meer voor mijn gezicht doet op de een of andere manier..

Afbeelding

Ik vond trouwens deze foto op instagram en dit vind ik echt tof! (Ik vind haar sowieso tof, maar dat hadden jullie wel al door denk ik. :o )

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:17

Ik denk dat jij het heel goed kan hebben Frum :j Jij hebt hetzelfde 'poppige' gezichtje als dat meisje op de foto's, en haar staat het ook echt super. Ik zou het echt niet kunnen hebben denk ik _O- Ik zou het gewoon doen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:31

Haha dankje Emma :D Ik denk ook dat ik het gewoon ga doen!
Vanmorgen nog een stuk van mijn haar gehaald omdat het model prut was. Zag er echt niet meer uit :n Dus nu is het weer een vrij korte bob. Misschien is de overgang naar een pixie dan minder groot ofzo. :')
En Em ik denk dat jij er nog prima mee weg komt. Vind dat wat je nu hebt ook echt zó tof staan! Ik vind het mooier dan lang zelfs..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:40

Ik vind zo kort als ik het nu heb ook wel echt heel vet, vooral omdat ik er nu nog net een top knot in kan en dat vind ik echt heel erg leuk staan bij mezelf _O- Maar korter durf ik gewoon niet haha. Van een bob weet ik dat het me staat, voor hetzelfde geld staat een pixie me echt totaal niet. Het is wel zo weer aangegroeid.. Maar toch.

Mijn haar is op miraculeuze wijze hersteld van het bleken := Vier weken later nu, en het is gewoon echt weer gezond. Voelt glad, niet meer pluizig... Het zit zelfs beter dan voor ik het ging bleken :') Moet wel m'n uitgroei zeer binnenkort weer doen jammer genoeg

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:46

Emmaa_ schreef:
Ik vind zo kort als ik het nu heb ook wel echt heel vet, vooral omdat ik er nu nog net een top knot in kan en dat vind ik echt heel erg leuk staan bij mezelf _O- Maar korter durf ik gewoon niet haha. Van een bob weet ik dat het me staat, voor hetzelfde geld staat een pixie me echt totaal niet. Het is wel zo weer aangegroeid.. Maar toch.

Precies dit! Twee pagina's terug geloof ik, postte ik een foto van mijn korte haar met kerst. Geen pixie, maar het scheelt eigenlijk niet zo heel veel. En als ik dan zie hoe lang het deze maand alweer was.. Als die pixie niet leuk is dan ben ik er met 6 tot 8 maanden weer vanaf, dan is het alweer bijna een normale bob. :) Zeker nu ik tot de conclusie ben gekomen dat mijn haar echt wel meer dan 1 cm per maand groeit :j

Chill trouwens, dat je haar weer gezond is! Het herstelt soms echt zo snel!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:37

Frum, knip gewoon af want ik ben na je berichtjes echt heel benieuwd geworden hoe het je staat :D En stiekem weet je toch wel dat je het gaat doen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:17

Haha ja ik ga het ook gewoon doen denk ik. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:18

Jaa doen doen! :))

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:29

Ik denk ook dat jij het heel goed kan hebben Frummels :j
Ben benieuwd naar het resultaat!

Tof dat je haar hersteld is Emma!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:47

Ahhh ik wil mee doen maar ik ben zo ontzettend wispelturig dat ik het niet aan durf...
Ook al vind ik zelf dat korthaar mij beter staat maar lang is makkelijker of veel zeidiger(?!)....

En mijn vriend vind kort haar rond uit lelijk maar ik moet doen wat ik zelf wil zegt hij...

@frummel jij kan het heel goed hebben!! en idd bij de kapper zouden ze pruiken moeten hebben!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:05

JamieShanin schreef:
Ahhh ik wil mee doen maar ik ben zo ontzettend wispelturig dat ik het niet aan durf...
Ook al vind ik zelf dat korthaar mij beter staat maar lang is makkelijker of veel zeidiger(?!)....

En mijn vriend vind kort haar rond uit lelijk maar ik moet doen wat ik zelf wil zegt hij...

@frummel jij kan het heel goed hebben!! en idd bij de kapper zouden ze pruiken moeten hebben!

Haha dat vindt die van mij ook, tot ik gisteren de plaatjes hierboven liet zien. En ik heb hem er voor de 1000e keer op gewezen dat haar gewoon groeit. Dus als ik het niet leuk vindt dan is het met een jaar weer "lang". Toen zei hij dat het niet zijn voorkeur heeft, maar dat hij denkt dat ik er wel wat moois van weet te maken. :D
Als je op youtube kijkt op het kanaal van Whippycake en op haar instagram (zelfde gebruikersnaam) dan kun je zien dat je met de pixie die zij heeft enorm veel verschillende stijlen aan kunt nemen :j ze heeft er ook tutorials van. :)

Ik ga het denk ik maar doen meiden, maar ik moet wel even wachten nog, want ik heb geen geld voor de kapper :') Ga morgen namelijk naar een auto kijken en als hij mee gaat dan zijn de centjes even op.. Dus dan wordt het over een maand!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:07

Zal ik dan maar even jullie overhalen door te zeggen dat kort haar het beste is wat ik tot nu toe heb gedaan?

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:10

Frummel helaas is mijn vriend niet zo...heb al super veel foto's laten zien en op alles zegt hij lelijk....
Maar mijn haar is in 1jaar tijd van korte bob maar bh-bandje lengte. Dus dat groeit wel erg snel...

Ik vind het gewoon zo jammer dat ik zo wispelturig ben.... anders was ik er al wel uit geweest haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:11

Oh echt? Vertel me meer :D Hoe had je het eerst? Ben je in 1x kort gegaan? En heb je een foto van nu? :o Mag ook allemaal in pb hoor haha. Ik ben super benieuwd naar andere ervaringen namelijk!

JS: he wat jammer.. Mijne was tot vorige week zo. Nu is ie opeens bijgedraaid, geen idee waarom haha.
Ik ben ook enorm wispelturig hoor.. Kan heel vermoeiend zijn soms.. :j