DnT schreef:Gok maar
Uhh.. 500?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nelleke_ schreef:Stonden nieteens op m'n wishlist maar ik MOEST gewoon iets kopen.

Je kan hem tegenwoordig gewoon naar NL laten verzenden via sephora.com, vind alleen de verzendkosten een beetje hoog dus ik ga hem denk ik pas bestellen als deze echt op is.
Een my lips but better kun je gewoon nooit teveel hebben.

Dus de onderste laag bruin geverfd, beetje dip-dye idee, hartstikke leuk. Toen die laag donkerroodbruin geverfd, ook heel mooi. Toen dacht ik, ik was het er altijd binnen een paar keer uit en dan is het zo'n lelijke vale kleur, ik pak gewoon een donkere chocoladebruin! Dan kun je het een paar keer wassen en is het er misschien niet meteen zo ver uit gewassen... Ehm, ja, het is nu dus zwart. zwart-zwart. En ik ben er niet blij mee. En het wordt natuurlijk niet bruin met wassen. Maar durf het niet goed te ontkleuren want ben bang dat ik dan groen wordt
Alhoewel er wel nog altijd rood in zit, zie je soms in het licht erdoorheen schijnen.
Wilde niet dat 't oranje werd dus ik dacht fiets it 12% hoppa!
Heb 't nu na een lange tijd rood, bruin
dus ja mijn haar was wel dood ja
Voor dood haar heb ik trouwens de gouden tip, zelf een maskertje maken van 2 el olijfolie, 1 el argan olie en 1 el honing
Allemaal toch maar massaal naar Amerika verhuizen dus
Wil er echt vanaf maar weet gewoon niet hoe. Als ik alles donker verf zit ik weer met uitgroei waar ik niet blij van wordt
M'n klasgenoten lachten me altijd uit als ze aan m'n haar voelden
xNavatu schreef:DnT schreef:Ik vind de verzendkosten van Sephora inderdaad echt belachelijk, dus ik wacht nog wel even
Bijna, als in je hebt het bijna goed
Close enough though, ik heb iets meer dan 600 lakjes.
Jezus christus