Samantha_ schreef:Lekker gelopen SV en Goof!
Kort rondje inderdaad haha.
Ik heb m’n verslag binnen, van de test. Heb een uitstekende conditie in vergelijking met leeftijdsgenoten haha. Longinhoud van 4,8 liter ook.
Zone 1 132-157
Zone 2 158-169
Zone 3 170-176
Zone 4 177-182
Zone 5 183 tot max
Oké nu wil ik ook een sporttest. Volgens Garmin zit ik met 154 al in zone 3, maar het voelt zo ontzettend licht dan. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat klopt. Jouw zones zien er wel een beetje vergelijkbaar uit met mijn gevoel.
Wat fijn zeg! Longinhoud zegt me even niks maar de conditie van een werkpaard dus
Lekker vroege start van die atletiekclub ja. Ik ben altijd 6:00u wakker dus ik loop altijd te ijsberen voor ik mag komen maar kan me voorstellen dat het voor normale mensen vroeg is 
Haha SV, wat verzin je toch weer? 19 km op een 2 km lange weg. Ik moet echt eens een voorbeeld aan je nemen. Goed gelopen zeg! En Linkin Park
Heel veel plezier vanavond!
Leonie, mijn hemel waar haal je het toch elke keer vandaan?! Ik wil iets heel Haags zeggen
maar teeeeering hé! Hoe krijg je het er nog uitgeperst?
Door jouw posts wil ik nu toch eens een spin-les meenemen op de sportschool trouwens.
Muppet, makkelijk gehaald dus! Ik heb je in gedachten nog aangemoedigd, stoer hoor! En wat ontzettend fijn voor je vriendin dat je bij haar bent gebleven.
Hoe ging het bij je broer, Tiggs?
Imay, ik miste je al. Wat balen zeg, beterschap!
Goof, wat een mooie afstand! Fijn dat het lekker liep.
Ieris, fijn dat de massage zo goed is bevallen. Wat een afstand en tempo heb je gelopen en dan zo’n hartslag, wauw! Jij hebt ook wel een beregoeie conditie zeg.
Ik heb net een halve marathon gelopen. Ik was weer wat onzeker (stomme Garmin) en miste ook wat motivatie maar ik heb mezelf de deur uit geschopt. Zeker na wat motivatie en inspiratie op Insta opgezocht te hebben
Ik heb heel rustig aan gedaan, voor mijn gevoel slofte ik bijna maar ik was toch drijfnat van het zweet. De halve stad was nog steeds afgezet ivm de NAVO-top dus af en toe even zoeken welke kant ik op moest en overleggen met de verkeersleider waar ik wel heen kon. Dus er zitten ook wat pauzes tussen. Aan het einde voelde ik wel mijn linkerknie en die voel ik normaal echt nooit. Nu is het helemaal weg dus hopelijk was het gewoon een klein beetje asfalt-vermoeidheid.
Ook wel leuk om naar de andere kant van de stad te rennen en om me heen te kijken. Ik wil ook nog eens om de hele stad heen rennen maar ik heb nog geen idee hoeveel kilometer dat is