Prachtig al die paddenstoelen. Hier zie ik ze maar weinig.
Leuk lizard toch nog een paar flamingo's. Erg mooie foto's ook.
pien_2010
Geplaatst: 09-10-23 19:12
Lizard mooie foto's. 1 oktober zijn kraanvogels gesignaleerd in België. Dan verwacht ik ze toch hier binnen kort. Hier is het heel fijn warm. Ik weet dat het niet hoort, maar ik kan het toch niet veranderen. Dus ik geniet ervan. Vanmiddag heerlijk te gefietst.
En vanochtend een vriendinnetje bezocht samen met mijn man. Dinnetje poseert niet graag dus fotos zijn altijd niets. Maar het was fijn om weer bij elkaar te zijn
BeFunny
Geplaatst: 09-10-23 19:26
Hier is het ook nog warm. De vlinderstruik staat ook nog ik bloei
Faringo
Geplaatst: 09-10-23 19:27
Wat fijn Pien weer even bij je knappe vriendinnetje op bezoek. Leuk ook die verkleuring in haar manen.
Ik ben vanmiddag in het mastbos geweest. De lucht trok helemaal open! Ik hou van dit herfst zonntje. Ik heb ook nog een vriendje gemaakt, helaas kwam ik ook een man tegen met z'n hond los "hij is 40 jaar en thuis is hij 8 katten gewend, dus hij doet echt niks"...
Mooi Lizard. Ah, leuk Pien! Jojo, ik kom daar zo vaak mensen tegen die de hond los hebben lopen... Te asociaal voor woorden en als ik er iets van zeg doen ze er niets mee. Het lijkt wel of in dat bos de meest asociale mensen lopen wat dat betreft.
Jeetje die geweldige foto's van Pien zie ik nu pas. Idd leuk vooral die eerste haha.
Joleine mooie foto's en de poezen staan er ook mooi op
moonsparkle
Geplaatst: 10-10-23 07:52
Ik ga vandaag eindelijk weer echt naar het bos pup kan nog niet ver dus ik ga vanmiddag even alleen op pad
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-10-23 07:55
Ik erger me vooral aan loslopende honden als mijn hond loops is. Maar met katten zou ik het ook niet chill vinden. De plaatjes zijn wel heel mooi.
Pien wat leuk. Hij blijft er ook zo lief bij staan.
Lizard mooie plekjes weer.
Moonsparkle geniet er van! Ben benieuwd naar jouw vondsten.
pien_2010
Geplaatst: 10-10-23 08:35
De tweede vind ik zelf het ontroerste. Dit ie een foto van een volkomen tevreden zenachtige Polie. Ze genoot van het verwijderen van alle klittebolletjes in manen en staart. De eerste is een selfie die vooral hilarisch is. Zo van "ik hoor ook nog op de foto ". Hahaha
Het ligt heel erg aan de hond hoe ze reageren. Als ik honden aan zie komen gaan ze sowieso op de tas. Als de hond bij voorbij lopen rustig is doen ze niks, als de hond druk is gaat vooral milo brommen en als ze echt dichtbij komen blazen. Gelukkig zitten ze op/in de tas altijd te hoog voor de hond. Ik ben net lang genoeg
gaucho
Geplaatst: 10-10-23 12:58
Hele lieve foto Pien
Irritant Jojoleine mijn katten lopen in de wijk los met mij mee, meeste mensen lijnen hun hond aan als we er aan komen, soms niet. Dan zoeken de katten meestal de bosjes op, als ze zich erg stoer voelen willen ze ook nog wel eens aanvallen maar dat vind ik minder tof.
Hier weer gewoon aan het werk, gisteravond nog wel lekker anderhalf uur met Jex gewandeld.
Ik had in m’n pauze graag gaan wandelen maar was zo druk, dus heb doorgewerkt. M’n vriend was wandelend naar het werk en ik was op tijd thuis, dus ben hem als verrassing tegemoet gewandeld.