Mandyy: Wat een toeval! Zo te lezen kunnen jullie het gelukkig goed met die buren vinden. Anders ben je wel minder blij om ze op vakantie ook nog eens tegen te komen
Zal even compenseren voor het niet wandelen door jullie met de hitte. Hier een toffe trail gedaan naar een ‘natural pool’, daar ook nog gezwommen. Kwamen ook nog een random kapotte jeep tegen die van de heuvel af leek te zijn gerold en te zijn uitgebrand. Benieuwd of dat een ‘vergeten handremmetje’ zou zijn geweest. Ook nog een pad waar het pad weg was geslagen, vermoed door een keer een stevige regenbui..
Ik heb me slecht geslapen, wat een warmte. Maar er staat hier nu heerlijk wind en het is 22 graden. Zonnetje schijnt mooi tussen de wolkjes door ook. Foto vanaf m'n balkon.
Prachtige foto's zie ik hier voorbij komen! Van zowel binnen- als buitenland, heel gaaf!
Hier niks te wandelen, het is zo vreselijk warm en bomvol met toeristen die ook al vroeg op pad gaan. Dus ik zit het uit en vanaf dit weekend gaan we weer los.
Jammer dat je vakantie voorbij is Mandy. Maandag weer werken of al eerder?
Mooi hoor Dide. Apart van die jeep ja.
Wat een mooi uitzicht vanaf je balkon Faringo.
Ik werk op kantoor vandaag dus nog niet gewandeld. Mijn vriend mocht vanmorgen Bo even uitlaten. Hopelijk als ik thuis kom nog even een lekker rondje plas doen met Bo en daarna ga ik met een aantal Bokkers uit eten bij 't Zusje in Woerden. Mocht iemand het topic nog niet gezien hebben en wel van uit eten gaan houden.....
Bootsiebob, gaaf!! Zo'n berg opgaan is altijd een hele klus, maar het uitzicht is zoooo de moeite waard. Die toren is heel apart. Dacht eerst dat het foto's van Lizard waren
DideH, ook al zo mooie foto's.
Jammer dat de vakantie er al bijna op zit Mandyy.
Ik kan me voorstellen dat de rest rustig aan doet met die warmte.
Hier is het heerlijk weer. Gisteravond zijn we voor het eerst met z'n drieën wezen rijden. Toen ik aankwam op stal wees vriendin op iets aparts. 's Middags terwijl ze met de trailer bezig was, kwam er een zwerm bijen over en heeft zich aan de ploeg genesteld. Ze was aan het wachten op de imkers die ze gebeld had en die hebben ze meegenomen. Ik vond het bijzonder. Met de rit hebben we een pittige klim gedaan, maar het uitzicht was prachtig. Vandaag krijgen de paarden behandeling.
Ohw moest even goed maar nu zie het. Bijzonder zeg die bijen zo. Fijn dat de imkers ze hebben meegenomen. Wat een geweldig uitzicht, de weerspiegeling van het zonnetje maakt het helemaal af.