Vleesschappen leeg, pasta leeg, pastasauzen leeg, verse pasta's leeg (behalve het dure delcecco, die is juist zo lekker), geen tomatenproducten meer in verpakking. Soepen leeg, kratten bier op. Geen plat water meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:Ik ging even naar de AH voor melk en kattenvoer.. wat een geplunderde winkel joh.. ik wilde kleine pakjes houdbare melk voor school voor mn dochter, maar op. Nu heb ik verse melk die tot de 31e houdbaar is. Dan maar bekers mee. En ook daar greep ik bijna mis.
Vleesschappen leeg, pasta leeg, pastasauzen leeg, verse pasta's leeg (behalve het dure delcecco, die is juist zo lekker), geen tomatenproducten meer in verpakking. Soepen leeg, kratten bier op. Geen plat water meerdiepvriesvakken geplunderd.
Joman schreef:Hanafubuki schreef:Ik ging even naar de AH voor melk en kattenvoer.. wat een geplunderde winkel joh.. ik wilde kleine pakjes houdbare melk voor school voor mn dochter, maar op. Nu heb ik verse melk die tot de 31e houdbaar is. Dan maar bekers mee. En ook daar greep ik bijna mis.
Vleesschappen leeg, pasta leeg, pastasauzen leeg, verse pasta's leeg (behalve het dure delcecco, die is juist zo lekker), geen tomatenproducten meer in verpakking. Soepen leeg, kratten bier op. Geen plat water meerdiepvriesvakken geplunderd.
haha, ja je vraagt je toch af wat mensen denken he... Waarom zou je in hemelsnaam een hele voorraad melk en water nodig hebben?
Ik vind het zo vreemd. Ik heb net gewoon weekboodschappen gedaan. Inderdaad geen pasta, geen flessen water etc meer.
Daihyo schreef:Joman schreef:
haha, ja je vraagt je toch af wat mensen denken he... Waarom zou je in hemelsnaam een hele voorraad melk en water nodig hebben?
Ik vind het zo vreemd. Ik heb net gewoon weekboodschappen gedaan. Inderdaad geen pasta, geen flessen water etc meer.
Vooral dat water. Ik ga er toch vanuit dat dat gewoon uit de kraan blijft komen of is dat erg naief?![]()
Mloes schreef:Meelezer hier, vind het zo bijzonder te lezen hoe het er hier (= Holten) aan toe gaat vergeleken andere plekken in NL. Ik ben gister boodschappen wezen doen en merk helemaal niks van lege schappen enzo. Gister met hond naar de dierenarts, geeft me gewoon een hand (stond er zelf ook helemaal niet bij stil eerlijk gezegd). Merk hier dus gewoon echt helemaal niks van het hele virus, als ik dan sommige berichten hier lees verbaast het verschil me wel!
(gelukkig genoeg toiletpapier op voorraad)
Mloes schreef:Meelezer hier, vind het zo bijzonder te lezen hoe het er hier (= Holten) aan toe gaat vergeleken andere plekken in NL. Ik ben gister boodschappen wezen doen en merk helemaal niks van lege schappen enzo. Gister met hond naar de dierenarts, geeft me gewoon een hand (stond er zelf ook helemaal niet bij stil eerlijk gezegd). Merk hier dus gewoon echt helemaal niks van het hele virus, als ik dan sommige berichten hier lees verbaast het verschil me wel!
AmyJamess schreef:Ik vroeg mij eigenlijk af hoe jullie werkgevers met het coronavirus omgaan?
Zijn jullie geinformeerd over wat wel en niet te doen? Of het bedrijf extra maatregelen treft of niet?
Bij mij op werk wordt er namelijk vanuit de directie geen woord over gesproken.
Eigenlijk vind ik dit best raar.
Maar vandaag heb ik gehoord van een collega dat de directie er niets mee doet omdat ze bang zijn dat er veel zich dan onnodig ziek zullen gaan melden uit angst voor het virus.
Iris82 schreef:[ [url=m/POaMMo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit krijg ik net van school.
AmyJamess schreef:Ik vroeg mij eigenlijk af hoe jullie werkgevers met het coronavirus omgaan?
Zijn jullie geinformeerd over wat wel en niet te doen? Of het bedrijf extra maatregelen treft of niet?
Maar vandaag heb ik gehoord van een collega dat de directie er niets mee doet omdat ze bang zijn dat er veel zich dan onnodig ziek zullen gaan melden uit angst voor het virus.
love_western schreef:Mloes schreef:Meelezer hier, vind het zo bijzonder te lezen hoe het er hier (= Holten) aan toe gaat vergeleken andere plekken in NL. Ik ben gister boodschappen wezen doen en merk helemaal niks van lege schappen enzo. Gister met hond naar de dierenarts, geeft me gewoon een hand (stond er zelf ook helemaal niet bij stil eerlijk gezegd). Merk hier dus gewoon echt helemaal niks van het hele virus, als ik dan sommige berichten hier lees verbaast het verschil me wel!
20 kilometer verderop geven ze geen hand meer. En het was vanochtend in Goor behoorlijk druk. Kon amper parkeerplek vinden. En iedereen liep rond met wc papier in de kar.
Ik heb gewoon mijn wekelijkse boodschappen gehaald. Maar ik voelde mij gewoon gênant, met een kar vol boodschappen (zonder wc papier)
Echt bang ben ik niet dat we zonder eten komen te zitten. Schoonouders hebben grote kelder vol met groentes en hebben in de schuur nog veel aardappelen liggen. Daarnaast nog een zooi melkkoeien.