Lisa gebruikt hier Aloe Vera gel als oogschaduwbasis. Vind dat echt een slim trucje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb voor mezelf nog La La erbij besteld en een vriendinnetje heeft meebesteld.

_Friemel schreef:Ik ben bijna net zo bruin en ben er écht niet blij mee, ik kan heel veel kleuren niet meer hebben
Ondanks hele ochtend tropische buien in de middag nog een uurtje gepakt. Nu op vliegveld, zo boarden.
En voor de vlekken in mijn gezicht zou iig een concealer nu fijn zijn.. Die nieuwe stick van MAC lijkt me fijn, maar denk niet dat ik deze tint bruin over een maand nog heb 
en met zijn tweeën elkaar opfokken over welke leuke dingen er nog meer te krijgen zijn haha!
dus alleen het 'noodzakelijke' gekocht.
en zo gaat het al anderhalf uur 

die van clinique vind ik echt geweldig
Denk dat ik het nu ook maar houd op foundation, true match blijft gewoon heerlijk spul om mee te werken.
En dat kan ik zo dik of dun aanbrengen als ik wil. Oh en ik heb nu een lichtere versie gehaald, dus die is perfect voor de winter

welke is dat?!
blubblabhoi schreef:35O palette van Morphe. Aas hier echt al sinds februari op. Kon hem niet krijgen via het buitenland en de bij de Nederlandse webshops was ie télkens uitverkocht. Tot hij gister back in stock was bij boozyshop! Kan niet wachten om er zo mee te spelen