Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emita schreef:Verjaardagscadeautje voor mezelf.. een Hidden Helix! Stond al een tijdje op mijn wish listTwijfelde eerst of ik het wel moest doen omdat ik wat irritaties had bij de andere piercings, maar ik gebruik sinds een maand dat Arnica/kamille spul en sindsdien gaat het echt super goed en heb ik nergens meer last van. De piercer zei dus dat het wel kon, eentje erbij
![]()
De hidden helix was echt m’n minst pijnlijke van alle piercings die ik heb. Had nauwelijks door dat er een naald doorheen ging!
De combinatie met alles ben ik nog niet helemaal over uit. Maar zodra m’n sieraad voor m’n gewone helix binnen is (zie post met foto eerder op deze pagina) denk ik dat het geheel al een stuk mooier staat bij elkaar.
In m’n conch wil ik uiteindelijk een strak ringetje maar daar is die nog lang niet klaar voor.
[ Afbeelding ]
Van veraf:
[ Afbeelding ]
En m’n andere kant, die echt super goed gaat momenteel:
[ Afbeelding ]
Ik wil eigenlijk zeggen dat ik nu wel klaar ben, maar volgens mij heb ik dat al eens eerder gezegd
ValerieM schreef:Prachtig!![]()
Maar ik heb wel een (gekke) vraag
Een conch piercing vind ik ook erg mooi. Mocht ik die ooit nog eens laten zetten (daar ben ik nog niet over uit) dan moet het in mijn rechteroor. Links heb ik al mn daith piercing.
Maar.... hoe doe je dat dan met slapen????
Ik slaap eigenlijk alleen maar op mijn rechterzij. En het wordt toch afgeraden om erop te slapen?
xmarloesx2 schreef:Stille meelezer hier,
Ik heb 3 weken geleden een daith piercing laten zetten, maar helaas is het behoorlijk gaan ontsteken ondanks 2x per dag sprayen met zeezout spray en zijn er 2 bultjes ontstaan.. kan ik hier nog wat aan doen zodat het beter gaat genezen of ben ik al te laat?[ Afbeelding ]
xmarloesx2 schreef:Bedankt voor alle tips! Ga ik even contact op nemen met de piercer, en smeer je die zalf dan gewoon in je oor rondom de bultjes/piercing?
Jester_ schreef:Mijn tepels zijn een beetje onrustig maar ik ben op vakantie en kan moeilijk ze weken in zout water.
Ik spray nu met een kinderneusspray, een zoutoplossing. Zal dat kwaad kunnen? Ik dacht dat ik toch eigg ook gewoon een zoutoplossing ipv een speciale voor piercings