[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:23

Fair schreef:
Hoe heet de artist waar je wil laten zetten, xHereisanne?

Alpha Ink.
T is nog niet zeker waar en wanneer ik tattoo ga zetten. Maar alpha ink is tot nu toe een favoriet. En goede verhalen.

eclair98 schreef:
Mijn ervaring binnen de sector met dieren is dat je geen zichtbare tattoos mag hebben en anders moet afdekken

Ik denk dat erg verschilt per bedrijf. Waar ik werk is het totaal geen probleem, ben daar dus ook nog niet van plan om weg te gaan nu nog.

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:49

Alpha Ink vind ik een hoog Sjonnie en Anita gehalte hebben, met andere woorden, vrij simpel en niet heel goed. Ik zou er nog 2 keer over nadenken.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:52

Ik vind het ook niets. Alles net niet afgewerkt en er is niets speciaals aan. Ik vind het echt zo'n 'over 10 jaar heb je een zwarte vlek' shop. Als ik dat mag zeggen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:02

Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar de shop waar ik graag naar toe zou willen gaan.
Heeft iemand van jullie er wel eens van gehoord? Naam is Royal Ink in Brunssum (Limburg). Tot nu toe vind ik de tattoos die ik gezien heb(foto's en in het echt) echt wel gaaf en hoor ook alleen maar positieve dingen erover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:06

Ach, niemand weet toch of hij/zij z'n tattoos over 10 jaar nog mooi vindt? Ik liet op m'n 18e m'n eerste zetten en misschien vind ik die over een paar jaar ook wel spuuglelijk. Lijkt me niet dat het dan uitmaakt of je 16 of 18 bent.

Qua werk valt het echt mee. Ik heb er meerdere op m'n armen en heb er in verschillende branches nog nooit commentaar op gehad.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:08

Ik heb mijn eerste op mijn 21e laten zetten, toen ik in Ierland woonde. Sta er nog steeds voor de volle 100% achter, alleen is hij niet zo mooi meer. Dus ik laat hem 29 maart upgraden door Josephine. Niet coveren, want hij staat voor de periode daar en die was fantástisch. Maar het steeltje is echt lelijk, dus daar gaat wat overheen. En denk een nieuw laagje kleur, zodat hij weer fris en fruitig is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:10

Ik wilde op mijn 16e een Hello Kitty. Ben toch wel blij dat mijn moeder me tegenhield :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:11

Had je wel gestaan denk ik :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:14

lieveli schreef:
Ik wilde op mijn 16e een Hello Kitty. Ben toch wel blij dat mijn moeder me tegenhield :')

Ajoh, past prima bij jou :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:15

Jullie kunnen allebei de hoogste boom in wat mij betreft! <3

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 19:16

Ik wilde op mijn 16de een standaard steigerend paardje.
Heb ik ook laten zetten.
Op mijn 20ste laten coveren door er een paardenhoofd over heen te zetten.
Op mijn 40ste die weer laten coveren.
Door fullsleeve.
:D

Als je het niet mooi meer vind kan je er meestal iets overheen laten zetten.
Word wel altijd groter dan wat je had.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:29

Dit is de mijne, voor mij heeft ie veeel betekenis door de oliebol die ik gehad heb.

Hier was hij wel net gezet

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 19:30

Netjes.
Rete strak ook.

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:35

lieveli schreef:
Alpha Ink vind ik een hoog Sjonnie en Anita gehalte hebben, met andere woorden, vrij simpel en niet heel goed. Ik zou er nog 2 keer over nadenken.

Fair schreef:
Ik vind het ook niets. Alles net niet afgewerkt en er is niets speciaals aan. Ik vind het echt zo'n 'over 10 jaar heb je een zwarte vlek' shop. Als ik dat mag zeggen.

Persoonlijk vind ik het wel heel mooi. Maar tot nu toe is dit nog 1 van de beste waar ik over gelezen heb en werk van heb gezien. Ik ben nog aan het zoeken. Ik ga niet naar de eerste de beste tattoo shop.

eclair98Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:59

xhereisanne schreef:
Fair schreef:
Hoe heet de artist waar je wil laten zetten, xHereisanne?

Alpha Ink.
T is nog niet zeker waar en wanneer ik tattoo ga zetten. Maar alpha ink is tot nu toe een favoriet. En goede verhalen.

eclair98 schreef:
Mijn ervaring binnen de sector met dieren is dat je geen zichtbare tattoos mag hebben en anders moet afdekken

Ik denk dat erg verschilt per bedrijf. Waar ik werk is het totaal geen probleem, ben daar dus ook nog niet van plan om weg te gaan nu nog.

Je weet het maar nooit. Als er iets gebeurd en je moet ander werk vinden...

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:06

Anne, ik ben drie jaar ouder dan jij bent. Toen ik ongeveer jouw leeftijd was vond ik die vogeltjes ook écht leuk, ze zijn namelijk schitterend om te zien qua uiterlijk en symboliek.

Ik heb besloten het niet te doen en heb nu sinds een paar maanden een tattoo die echt 100% ik is. Iets dat ik zelf heb ontworpen en waar ik lang over heb nagedacht. Had ik nu die vogeltjes gehad had ik ten eerste ruimte verspild én was ik een stuk minder blij geweest.

Ik kan begrijpen dat het ka uu tee is als mensen zeggen dat je beter iets niet kunt doen, maar in dit geval zou ik écht nog even wachten. :j Wacht een jaartje en kijk dan of je 'm nog wilt of niet. Een jaar vliegt voorbij, maar is wel genoeg tijd om te kijken of je 'm echt wilt. :)

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:22

Hiraeth schreef:
Anne, ik ben drie jaar ouder dan jij bent. Toen ik ongeveer jouw leeftijd was vond ik die vogeltjes ook écht leuk, ze zijn namelijk schitterend om te zien qua uiterlijk en symboliek.

Ik heb besloten het niet te doen en heb nu sinds een paar maanden een tattoo die echt 100% ik is. Iets dat ik zelf heb ontworpen en waar ik lang over heb nagedacht. Had ik nu die vogeltjes gehad had ik ten eerste ruimte verspild én was ik een stuk minder blij geweest.

Ik kan begrijpen dat het ka uu tee is als mensen zeggen dat je beter iets niet kunt doen, maar in dit geval zou ik écht nog even wachten. :j Wacht een jaartje en kijk dan of je 'm nog wilt of niet. Een jaar vliegt voorbij, maar is wel genoeg tijd om te kijken of je 'm echt wilt. :)

Ik snap wel dat mensen zeggen dat ik even moet wachten.
De vogels staan voor dat ik eindlijk vrijheid heb in mijn leven. De strijd tegen mezelf is misschien niet volledig voorbij. Misschien zal dat ook nooit verdwijnen. Maar ik heb meer vrijheid in mijn dagelijkse routine.
Als ik nu naar mijn arm kijk zie ik negativiteit. Ik wil er nog wel aan herinnert worden, maar dan positief. Omdat mijn strijd me heeft gemaakt wie ik nu ben.

Maar de vogels komen er. Misschien niet als eerste tattoo, dat ik daar toch even mee wacht, wil jullie adviesen niet negeren en zie wel dat jullie jet goed bedoelen dus daar denk ik nog even over.

Ik heb ongelofelijk veel ideeën. Onderandere een ontzettend mooi eerbetoon aan mijn overleden broer.

Wil jullie wel allemaal ff bedanken voor jullie goede adviesen. Ga er zeker nog even echt GOED overnadenken. Ook zal ik nog even een keer met mijn ouders overleggen.
:o

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:16

xhereisanne schreef:
De vogels staan voor dat ik eindlijk vrijheid heb in mijn leven. De strijd tegen mezelf is misschien niet volledig voorbij. Misschien zal dat ook nooit verdwijnen. Maar ik heb meer vrijheid in mijn dagelijkse routine.
Als ik nu naar mijn arm kijk zie ik negativiteit. Ik wil er nog wel aan herinnert worden, maar dan positief. Omdat mijn strijd me heeft gemaakt wie ik nu ben.

Maar de vogels komen er. Misschien niet als eerste tattoo, dat ik daar toch even mee wacht, wil jullie adviesen niet negeren en zie wel dat jullie jet goed bedoelen dus daar denk ik nog even over.

Ik heb ongelofelijk veel ideeën. Onderandere een ontzettend mooi eerbetoon aan mijn overleden broer.

Wil jullie wel allemaal ff bedanken voor jullie goede adviesen. Ga er zeker nog even echt GOED overnadenken. Ook zal ik nog even een keer met mijn ouders overleggen.

Een idee is ook om eerst eens een jaar met bijvoorbeeld een ketting te lopen met een zwaluw/vogeltje eraan, of een poster/tekening boven je bed hangen. Dit heb ik ook gedaan toen ik het idee kreeg om een dopamine en serotonine molecuul te laten zetten, aangezien ik zelf bang was dat ik het snel beu zou zijn. Nadat ik 2 jaar de kettingen heb gedragen vond ik het wel duidelijk genoeg dat het geen overhaaste beslissing zou zijn en heb ik ze laten zetten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:19

Unoo schreef:
xhereisanne schreef:

Een idee is ook om eerst eens een jaar met bijvoorbeeld een ketting te lopen met een zwaluw/vogeltje eraan, of een poster/tekening boven je bed hangen. Dit heb ik ook gedaan toen ik het idee kreeg om een dopamine en serotonine molecuul te laten zetten, aangezien ik zelf bang was dat ik het snel beu zou zijn. Nadat ik 2 jaar de kettingen heb gedragen vond ik het wel duidelijk genoeg dat het geen overhaaste beslissing zou zijn en heb ik ze laten zetten :j

Vet! Zit daar ook over na te denken. Waar heb jij ze staan? Heb je een foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:20

Persoonlijk zou ik dan zelfs eerder dat eerbetoon aan je broer laten zetten dan die vogels, ik denk namelijk dat je daar een stuk zekerder van kan zijn dat je die na jaren nog met trots draagt dan de vogels :j

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:29

eefj33 schreef:
Vet! Zit daar ook over na te denken. Waar heb jij ze staan? Heb je een foto?

Ik heb ze op de binnenkant van mijn enkels staan. Heb er nu zo snel geen foto van, maar dit is hoe ik ze ook heb geplaatst. Alleen dan zijn ze ingevuld met dotwork en eentje met streepjes.

Afbeelding

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:50

Ik heb mijn tattoo ook op mijn zestiende laten zetten. Ik wist al jaren wat ik wou en had het er al over sinds ik 7/8 was. Ik vond/vind tattoos iets heel moois en voor mij was dit dan ook een logische stap. Ik heb goed mijn research gedaan, mijn ouders hebben toestemming gegeven etc. Ik ga nu ik 17 ben voor nummer twee en ik heb nooit spijt gehad van mijn keuze. Ik ben daarom ook totaal niet tegen jong beginnen aan tattoos, als je maar verstandige keuzes maakt.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:05

mie123gie schreef:
Ik heb mijn tattoo ook op mijn zestiende laten zetten. Ik wist al jaren wat ik wou en had het er al over sinds ik 7/8 was. Ik vond/vind tattoos iets heel moois en voor mij was dit dan ook een logische stap. Ik heb goed mijn research gedaan, mijn ouders hebben toestemming gegeven etc. Ik ga nu ik 17 ben voor nummer twee en ik heb nooit spijt gehad van mijn keuze. Ik ben daarom ook totaal niet tegen jong beginnen aan tattoos, als je maar verstandige keuzes maakt.

Ik wil niet heel vervelend doen, maar je bent pas 1 jaar verder. Ik vind het erg jong om op die leeftijd al een tattoo te laten zetten, te jong, maar dat is ieder voor zich :)

Hier morgen sessie 2, ik kan niet wachten tot hij helemaal staat. Ik vind hem echt ongelofelijk gaaf!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:06

Benieuwd hoe je er over 10 of 20 jaar tegenaan kijkt :+
Niks tegen jou maar alle 16-17 jarige denken dat ze goede keuzes maken, ook ik destijds terwijl ik weet dat ik t nu anders had gedaan als ik toen wist wat ik nu weet :D

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:09

Het zijn allebei aandenkens aan belangrijke mensen in mijn leven die overleden zijn dus ik ga er zeker geen spijt van krijgen ;) Ik snap jullie punt wel maar ik ben wel blij met mijn keuze!