Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:38

Ik vind het ook netjes Cinnepin!
Hou ook van de kleur, denk dat mijn volgende kleur ook iets met groen gaat worden.

En verder, tja als je iets plaatst weet je toch dat de kans bestaat dat niet iedereen het mooi vindt?
Ik vind de sfeer persoonlijk juist wel goed, tips en opmerkingen heb ik juist ook nog nodig :)

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:41

Dat is ook helemaal het punt niet Nikki... daarom zeg ik ook, over smaak valt niet te twisten....

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:43

LadyMadonna schreef:
Dat is ook helemaal het punt niet Nikki... daarom zeg ik ook, over smaak valt niet te twisten....

Waar zit het hem voor jou dan wel in? :) De sfeer van het topic bedoel ik.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:16

Hallo. Ik gebruik nu voor de 4de keer pink gellac en al mijn nagels zijn zwak, heel zwak.. iemand tips?

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:20

Yenni schreef:
Hallo. Ik gebruik nu voor de 4de keer pink gellac en al mijn nagels zijn zwak, heel zwak.. iemand tips?

Wat doe je precies met verwijderen?
Heb je zelf een idee wat er fout gaat?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:26

Dankjullie!

En ik vind ook niks mis met de sfeer??

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:45

nikilover schreef:
Yenni schreef:

Wat doe je precies met verwijderen?
Heb je zelf een idee wat er fout gaat?

De laatste keer is het verwijderen wat mis gegaan. Ik had van de kruitvat de salon remover en het verwijderen lukte niet makkelijk. Veel met het bokkenpootje moeten doen wat mijn nagels beschadigde. Dus ik denk dat er dat fout is gegaan..

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:52

Heb je wel lang genoeg geweekt Yenni?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:10

Yenni schreef:

Voordat je gaat weken vijl je dan de glans van je topcoat af? Helpt vaak wel om het beter te laten intrekken :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:10

Laurie schreef:

20 minuten

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:20

Yenni schreef:
Laurie schreef:

20 minuten

Als ik het afweek heb ik ook minimaal 25 minuten en soms zelfs langer nodig om de lak een beetje los te krijgen. Daarom doe ik het persoonlijk niet meer...
Ik zou je nagels voorlopig met rust laten en goed smeren met olie, en een versteviger eventueel.
Tips zijn toch om het langer te laten weken of eventueel een andere remover gebruiken. Gebruik je de primer?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:55

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:27

nikilover schreef:
Yenni schreef:

20 minuten

Als ik het afweek heb ik ook minimaal 25 minuten en soms zelfs langer nodig om de lak een beetje los te krijgen. Daarom doe ik het persoonlijk niet meer...
Ik zou je nagels voorlopig met rust laten en goed smeren met olie, en een versteviger eventueel.
Tips zijn toch om het langer te laten weken of eventueel een andere remover gebruiken. Gebruik je de primer?[/quote]

Ja gebruik ik ook. Welke remover raad je aan?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:56

Ik week het er in 10 minuten af met pure aceton en van die vingerhoedjes. T vliegt eraf! Maar ik zeg er wel bij dat ik vette nagelbedjes heb en dat zal er ook wel bij helpen denk ik.

Wat betreft de sfeer haak ik er toch nog even op in, ik vind het namelijk nogal ironisch dat LM dit aankaart omdat ik vind dat jij soms veel te fel reageert als iets niet naar jouw smaak is of iemand een vraag heeft die in jouw ogen "dom" is. Ik weet niet of je t zo bedoeld maar je kan soms heel denigrerend naar andere over komen, nu krijg jij een paar keer "dit is niet mijn smaak" en dan voel je je gelijk aangevallen en is de sfeer hier k*t...ik vind dat een beetje een steek richting de rest van de dames.

Zoals we dan altijd zeggen verbeter de wereld begin bij jezelf.. :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:06

Ik (als 98% meelezer) ben het wel eens met friemel.. LM heeft idd vrij denigrerend gereageerd (bewust of onbewust) op mensen die zelf gel of acryl zetten, of zelf gellak zetten bij anderen.

Ik heb ook bewust geen foto's van mijn zelfgezette gel en gellak geplaatst hierom, puur om dat commentaar te ontwijken. Het is gewoon een hobby en het hoeft niet perfect. Ik denk dat dat voor de meesten hier geldt.

Ik ga in ieder geval nu wel actief mee doen en meer foto's plaatsen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:12

Ach, het makeuptopic is geen haar beter :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:18

eenitraM schreef:

En dat is relevant omdat?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:19

Ik ben het eens met Friemel. Sorry. En vandaar ook mijn reactie dat meningen gegeven mogen worden. Net als wat jij doet.

Voorbeeld; Iemand is het hier aan het leren, en zou bij wijze van kritiek en geen opbouwende kritiek krijgen van iemand die er langer voor geleerd heeft. Maar ook zelf nog beginnende/leerende is geweest. Wij zijn allemaal maar mensen én juist om te leren, leer je alleen maar van.

Nogmaals; dit is eem bij wijze van kwestie. Ik zeg niet dat het zo is. Maar zo kan het wel over komen.

Iedereen is hier om te leren,al doe je het 5, 10, 15 of een half jaar.
En als je niet tegen meningen van andere kan, ja post het dan niet. Want dan "vraag" je een beetje om meningen van andere.

Btw, ik ga bewust geen namen noemen! :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:25

Drunksheep schreef:
eenitraM schreef:

En dat is relevant omdat?

Ook in dat topic springen sommige mensen heel hard op anderen, net zo als hier. Zonde.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:53

En hhet zal ongetwijfeld wel meelezen denk ik.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:54

Ok.... het is duidelijk dat jullie me liever niet hebben. Helemaal prima, maar dan ook niet om advies komen vragen.
Ik heb tot mei m'n eigen berichten terug zitten lezen en zie niet waar ik nu zo onredelijk naar andere users ben geweest. De laatste paar berichten steken me dan ook echt....
Ik zal over het algemeen mijn mening altijd onderbouwen of voor me houden en feedback op een positieve manier proberen te brengen (leuk, maar let op dit of dat).
Dat dat niet gewaardeerd wordt of kennelijk compleet verkeerd geïnterpreteerd wordt vind ik dan ook heel erg jammer.
En hier laat ik het bij.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 07:36

Nou ja op mijn berichtje over mn afgescheurde nagel kreeg ik een riedel over wat je allemaal met nagels doet, dus deze kon er niet 'zomaar' afgevallen zijn... ;-) Ik snapte wat je bedoelde maar de toon was niet aardig.... Toen ik aangaf wellicht zelf gel te willen zetten, was dat ook niet okee want dat kan alleen maar met een opleiding..

En het enige negatieve wat ik naar jou toe lees op de laatste twee pagina's is dat je nagelsetje niet mooi gevonden wordt..?? Is dat dan echt wat je bedoelt met 'de sfeer is niet okee'? want jij begon erover?

En deze "het is duidelijk dat jullie mij liever niet hebben".... dat is wel een tikje sneu hoor... want dat staat ook nergens..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 07:51

LadyMadonna schreef:
Euh, er is zéker niet op m'n nagelriemen gelakt :n
Zijn acryl nagels :j

O.a dit..... Er zit een toon in, alsof wij allemaal iets heel geks zeggen, terwijl dit toch echter zo op de foto lijkt. Ik was niet de enige die dat vond, meerdere. Dus dan zou ik zelf al afvragen, is dit echt zo, of is het gewoon een momentopname van de foto geweest.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 08:15

Ik wil eigenlijk niet ook nog een 'pootje lichten' want ik hou er niet zo van met zn allen op 1 af te vuren, maar ik wil toch wel wat zeggen.

Niet iedereen heeft de gave om leuk te schrijven, ik heb daar zelf ook wel last van. Schrijf heel feitelijk, niet perse gezellig en ook niet op een manier makkelijk wegleest. Dus als iets misschien een beetje somber kan overkomen houd ik er meestal rekening mee dat het de schrijfwijze kan zijn en diegene het beter bedoelt dan verwoord.

LM is ook heel vaak behulpzaam geweest, goede tips gegeven, goede info. Over nagelproblemen, vijlen, uitharden. Ik heb zelf vragen gehad over mijn scheurnagels en daar heb je je ideeen over gegeven, over hoe dat ontstaat. Ze zei daar niet 'ga maar naar een salon'. Ik heb het zelfs met haar tips aangedurft om zelf een lamp en lakken aan te schaffen. Ze zei niet: ga maar naar een salon. Toegegeven merk ik wel dat dat de laatste tijd iets anders wordt. Ik proef een klein beetje verbittering, en dat begrijp ik eigenlijk ook wel weer. Je hebt geinvesteerd in cursussen en trainingen, salon opgezet en dan zie je dat iedereen zelf begint te hobbyen en sommige mensen nog handig zijn ook. Een stukje broodroof is het eigenlijk. Je livestream actie vond ik een leuk initiatief, maar ik denk dat je een beetje teleurgesteld raakte in de hoeveelheid kijkers. Ik denk niet dat dat zo goed werkt, je kijkers moeten maar net kunnen op dat moment. Ik denk dat een youtube video beter werkt, want dan zit je niet vast aan een bepaald tijdstip.

Cer schreef:
Nou ja op mijn berichtje over mn afgescheurde nagel kreeg ik een riedel over wat je allemaal met nagels doet, dus deze kon er niet 'zomaar' afgevallen zijn... ;-) Ik snapte wat je bedoelde maar de toon was niet aardig.... Toen ik aangaf wellicht zelf gel te willen zetten, was dat ook niet okee want dat kan alleen maar met een opleiding.

Was ik dat niet?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 08:25

F_Orumster schreef:
Was ik dat niet?

Nee hoor..

maar ik vond het ook niet echt erg, want je doet gewoon meer met je nagels dan je denkt.. bij mij is dat, ben ik proefondervindelijk achter gekomen, vnl schoonmaken... dus met een doekje, dweil of schuurponsje en dan met je vingers ff pielen om tussen de hoekjes te komen...
Ik denk dus dat mensen met lange nagels niet schoonmaken :P :D

Ik heb geen enkel probleem met de berichten van LM, zijn zeker nuttig :j maar ik snap heel niet waar de nare sfeer dan door gemaakt wordt...

Overigens ga ik al een poosje best okee met mn doe-het-zelf-gels :j
Nu voor het eerst ook nog een gellak gebruikt, dat vond ik wel spannend :P