Ik had de tattoo van de vorige pagina in het topic gezet omdat ik hem enorm gaaf vond, maar het is inderdaad niet mijn eigen tattoo
Toch zou ik hem niet kopiëren hoor! Het is toch veel leuker om iets in die stijl, maar wel met een eigen twist eraan op je lichaam te zetten? Al is het maar een ander paard.
GeneralFlynn
Geplaatst: 28-05-15 22:54
xZiva_ schreef:
Voor degene met fb : kijk even op Mandy Denise Tattoo haar pagina.. Als we het over kopieëren hebben..
Waar moet ik presies kijken? Ik zie wel tattoos maar weet niet welke je bedoeld.
Anoniem
Geplaatst: 28-05-15 22:58
RoosG schreef:
Strasshorse, waarom ga je niet gewoon naar Amanda? Is tenslotte toch haar stijl...
Idd. Zeker aan te raden. Ben echt zo blij met de mijne Net alsof er altijd iets miste op mijn voet en nu staat het er haha.
UhNee
Geplaatst: 28-05-15 23:00
Tinkerloos schreef:
xZiva_ schreef:
Voor degene met fb : kijk even op Mandy Denise Tattoo haar pagina.. Als we het over kopieëren hebben..
Waar moet ik presies kijken? Ik zie wel tattoos maar weet niet welke je bedoeld.
Een van de eerste foto's. Staat een slecht gekopieerde roos.
saartjuh88
Geplaatst: 28-05-15 23:04
Hoop toch dat mijn tattoo niet gekopieerd wordt. Is toch altijd een risico om m op internet te zetten. Ik wacht denk ik ook nog even met plaatsen tot ie af is.
Velletjes zijn bij mij voor t grootste gedeelte eraf en t is morgen een week geleden dus dat gaat best snel volgens mij. Jeukt wel echt al 3 dagen verschrikkelijk en ben al 5 dagen bijna bh loos
GeneralFlynn
Geplaatst: 28-05-15 23:05
Auwww,ik heb hem gezien op de facebook pagina. Zeker niet prachtig. De reacties ook eronder.
Maar ik zou bij haar ook niet haar ontwerp laten zetten. Zoals de tekening (die gekopieerd is) van die rozen op de pols heeft ze precies hetzelfde al bij 3 verschillende mensen gezet. Kan je hem beter aan laten passen zodat hij iets persoonlijker wordt. Maar dat is mijn mening
Bambolina
Geplaatst: 29-05-15 12:00
Wauw.. ben even op zoek gegaan, en heb de facebook van de copy cat gevonden, en een pagina gewijd aan haar mislukkingen. Ze heeft onder andere dit gedrocht gezet: