Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:01

Sall schreef:
neem je erna wat lekkere:
[ Afbeelding ]

;)

Argh damn you! :9

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:02

donkere chocola is goed voor je! (met mate :P )

Afbeelding

zo, voor nu even genoeg.

Ik ga mijzelf een schop onder mijn (afgetrainde :') ) kontje geven en de kou in met de honden.

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:03

Dat afgetraind is bij mij nog lang net inzicht dus bovenstaanden blijven mijn motto's...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:05

Dat is waar. Maarja, dat stukje 'met mate' staat me dan weer niet aan. :o

Ik zit nog steeds op te warmen. Paardje vanmiddag aan de longe gehad, beest ging volledig uit z'n plaat dus duurde even voordat hij ook echt wilde zakken aan de voorkant. Tenen waren inmiddels zo'n beetje bevroren en dan trekt dan zo lekker in je botten. Eerst maar even een beetje ontspannen dus en dan weer flink ertegenaan.
Vanavond lekker pannenkoeken eten! *\o/*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:07

Bij mij nu in dit weer altijd m'n handen, tussendoor als ik bijzet verstel elke keer opwarmen aan z'n lekker warme huidje

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:13

Wauw CCCCC wat een geweldig resultaat heb je bereikt in 52 dagen. Respect voor je doorzettingsvermogen _/-\o_
Keep up the good work!!!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:15

Jolien87 schreef:

Ik zit nog steeds op te warmen. Paardje vanmiddag aan de longe gehad, beest ging volledig uit z'n plaat dus duurde even voordat hij ook echt wilde zakken aan de voorkant. Tenen waren inmiddels zo'n beetje bevroren en dan trekt dan zo lekker in je botten. Eerst maar even een beetje ontspannen dus en dan weer flink ertegenaan.

Zelfde hier :') Had eerst geen zin dus lekker samen in het bos gewandeld. Toen kwamen we helemaal fris terug en paard wilde spelen.
''gaaaallop'' *Bok, spring, steiger, bok met vier benen* Maar wel zonder mij weg te trekken en daarna een prachtige overgang te maken met neusje laag, dus ben allang blij.
Paard is getraind, nu ik, day 27!

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:21

Ik zie hier goede resultaten voorbij komen! Vandaar dat ik vandaag begonnen ben met dag 1 van de work-out.
Loop sinds januari 2x in de week hard met een loopgroep, maar daar komt na volgende week zaterdag een einde aan, vandaar opzoek naar vervanging. Ben heel benieuwd of ik dit ook echt braaf elke dag ga doen :o

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:22

Wat een mooie resultaten komen hier voorbij zeg. Toppie +:)+
Ik heb zojuist level 1 dag 7 gedaan, ik ben al verder gekomen dan ik dacht als totaal niet-doorzetter. Komt goed, ben benieuwd naar level 2.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:27

NeverGiveUp schreef:
Jolien87 schreef:

Zelfde hier :') Had eerst geen zin dus lekker samen in het bos gewandeld. Toen kwamen we helemaal fris terug en paard wilde spelen.
''gaaaallop'' *Bok, spring, steiger, bok met vier benen* Maar wel zonder mij weg te trekken en daarna een prachtige overgang te maken met neusje laag, dus ben allang blij.
Paard is getraind, nu ik, day 27!

Haha, dat had de mijne dus ook. Ondertussen bleef hij wel braaf om mij heen lopen, maar iedere overgang vooruit ging gepaard met een hoop gebok en gestuiter. Hij begint dat ook zo lekker met z'n hoofd te zwaaien. Maar hij heeft er nogal moeite meer om z'n koppie lekker omlaag te doen, dus dat duurde op deze manier alleen nog maar langer.

Gelukkig geen last van koude vingers, had lekker mijn rijhandschoenen aan. :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:30

Wat leuk dit zeg! Ik heb nu helaas nog last van mijn knie (gevallen), maar zodra die weer lief is wil ik hier zeker mee beginnen! Combineren jullie dit ook nog met 'gewoon' sporten?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:38

Oei pijnlijk Kiki. :(:)

Volgens mij combineren de meesten het shredden met een andere workout van Jillian of een andere sport zoals hardlopen of naar de sportschool.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:44

Ja, ik ging snowboarden 'en neeeee, snowboarden is geen problemen met benen, dat is problemen met armen' zei ik nog tegen een vriendin. Behalve als je verkeerd uit de stoeltjes lift stapt met 1 been op je board :')

Aaah, mooizo! Anders zou het voor mij toch niet werken, ga vaak met mijn vriend en een vriendin een aantal keer per week squashen/fitnessen en soms zelf nog zwemmen en dat wil ik blijven doen.

Ik heb net al een paar pagina's terug zitten lezen, en jullie hebben het wel gezellig hier zo te zien! Vinden jullie het goed als ik me hier ook een beetje blijf melden/meelezen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:49

Natuurlijk, iedereen is hier van harte welkom. :j
Dat is ook de spirit die hier heerst: iedereen vecht er even hard voor op zijn eigen manier en niemand hoeft zich beter of minder te voelen. Gelukkig is er ook niemand die zich beter voelt en als er iemand is die zich even minder voelt, dan zijn er altijd weer een boel schatten die ervoor zorgen dat diegene zich weer een stuk beter voelt.
Uiteindelijk weten we ook allemaal waar we mee bezig zijn, dus wat dat betreft zitten iedereen hier in hetzelfde schuitje. Nu klinkt dit net alsof het afzien is (is het ook af en toe :o ), maar over het algemeen is het heel erg genieten van alle super resultaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:53

_Kiki_ schreef:
Wat leuk dit zeg! Ik heb nu helaas nog last van mijn knie (gevallen), maar zodra die weer lief is wil ik hier zeker mee beginnen! Combineren jullie dit ook nog met 'gewoon' sporten?

Ik combineer het met 6w6p en de crosstrainer. Wie weet ga ik van de zomer het hardlopen ook weer op pakken. :) Moet makkelijk kunnen denk ik, shredden is ook maar 25 min per dag.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:59

Ik ben trouwens benieuwd hoe het er straks aan toe gaat in de zomer, als het weer warmer wordt.
Dan zweet je volgens mij helemaal de pan uit. :oo

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:00

Ik zweet bijna niet met shred...

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:01

Als het niet soms afzien is dan is er eigenlijk iets mis met het programma toch ;) Als ik ga sporten wil ik daarna eigenlijk 'kapot' zijn. Ik heb een poosje pilates gedaan en dat vond ik echt heel leuk en ook best vermoeiend maar daarvoor of daarna ging ik eigenlijk altijd nog even fitnessen, haha.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:04

Zo, done. de 6e x les 1. Ging best heel goed :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:06

Pfff, voor alle mensen die motivatie nodig hebben *gooit* hier is die van mij! Ik kan er namelijk niks mee op dit moment (dus moet ook niet zo'n topic als dit lezen) :+

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:06

Mooi machie!

Hier wat minder maar ik ben klaar, ik zie er echt uit als een monster :=

Ga even 10 minuutjes zonnebanken.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:55

Hmmm zonnebanken dat zou ik nu ook wel lekker vinden. Warmen mn spieren ook ff lekker op :D
Ben wel echt heel stijf zo na de eerste twee dagen. Hopelijk trekt dat gauw weg!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:01

Sall: haha, dankje, maar het kan mij voor de moment geen *tuut* schelen, ik kom mijn zetel niet uit en vind mijzelf even het zieligste mens ter wereld, nah :+

Oh, die chocola, ik vind mijzelf net zo flink dat ik niet in de kast ga duiken, en echt ENORME zin in vandaag, maar nog niet gedaan. Mijzelf dus bedwingen niet naar de keuken te lopen is de hoogste fysieke inspanning die ik ga doen :')

Je plaatje van 'Imay not be there yet but I'm closer then I was yesterday" vind ik niet zo leuk trouwens, zette de trut die mijn ex wou inpikken op haar facebook toen hij het uitgemaakt heeft...
Bah, nu wil ik weer chocola :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:37

Nouja zeg, wat een stomme actie Stral. Kan me voorstellen dat je daar diep ongelukkig van voelt. :(:)
Dat soort mensen kan ik uit principe wel voor hun hoofd slaan, ookal heb ik ze nog nooit gezien. _-:(

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:04

Ik wil gerust haar adres (en het zijne) opsturen voor moest je een tripje naar België willen maken :D

edit: hoofd inslaan valt onder cardio én strength! :D