Sall schreef:
Argh damn you!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Dat is waar. Maarja, dat stukje 'met mate' staat me dan weer niet aan.![]()
Ik zit nog steeds op te warmen. Paardje vanmiddag aan de longe gehad, beest ging volledig uit z'n plaat dus duurde even voordat hij ook echt wilde zakken aan de voorkant. Tenen waren inmiddels zo'n beetje bevroren en dan trekt dan zo lekker in je botten. Eerst maar even een beetje ontspannen dus en dan weer flink ertegenaan.
Vanavond lekker pannenkoeken eten!
NeverGiveUp schreef:Jolien87 schreef:Dat is waar. Maarja, dat stukje 'met mate' staat me dan weer niet aan.![]()
Ik zit nog steeds op te warmen. Paardje vanmiddag aan de longe gehad, beest ging volledig uit z'n plaat dus duurde even voordat hij ook echt wilde zakken aan de voorkant. Tenen waren inmiddels zo'n beetje bevroren en dan trekt dan zo lekker in je botten. Eerst maar even een beetje ontspannen dus en dan weer flink ertegenaan.
Vanavond lekker pannenkoeken eten!
Zelfde hierHad eerst geen zin dus lekker samen in het bos gewandeld. Toen kwamen we helemaal fris terug en paard wilde spelen.
''gaaaallop'' *Bok, spring, steiger, bok met vier benen* Maar wel zonder mij weg te trekken en daarna een prachtige overgang te maken met neusje laag, dus ben allang blij.
Paard is getraind, nu ik, day 27!
_Kiki_ schreef:Wat leuk dit zeg! Ik heb nu helaas nog last van mijn knie (gevallen), maar zodra die weer lief is wil ik hier zeker mee beginnen! Combineren jullie dit ook nog met 'gewoon' sporten?