Het gezicht op die arm... ik weet niet... iets klopt er gewoon niet aan!

En bij dromenvanger denk ik eerlijk gezegd meteen weer aan het plaatje van pagina 348
Ik zou sowieso wel kiezen voor iets "eigens" (er in), zodat je geen spijt krijgt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zou sowieso wel kiezen voor iets "eigens" (er in), zodat je geen spijt krijgt.
Denk er goed over na, want echt origineel is het niet vind ik. Maar als jij het echt mooi vindt, moet je er gewoon voor gaan
Ik zou wel een shop uitkiezen die als goed bekend staat en niet eentje kiezen die toevallig bij jou in de buurt zit. Een dromenvanger is -vind ik- het mooist als ie realistisch getekend is, en dat vergt toch een bepaalde kwaliteit van een tatoeëerder.
.
Vandaar dat ik bij Inktstitution en On Edge uit kwam. Vini Vidi Vici had ik ook over gehoord als een 'goede' shop.

Astor schreef:Ik wil het op de zijkant van mijn bovenlichaam. Dus bij mijn ribben net onder mijn bh bandje...
Vind het zo lastig..... Het is wel voor altijd dus daarom ben ik al jaren aan het dubben
Maar het zinnetje heeft zeker een betekenis voor mij. Maar hebben jullie misschien ideeen?
Vind zelf engels ook veel mooier maar ook veel dingen zijn cliché en brengen geen gevoel over bij mij.
Ter nagedachtenis van mijn overleden ouders dus.....
Ik zal zelf ook eens voor je gaan denken!