[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:51

Wauw, ik vind de vlinder erg mooi geworden :)

Het gezicht op die arm... ik weet niet... iets klopt er gewoon niet aan! :+

En bij dromenvanger denk ik eerlijk gezegd meteen weer aan het plaatje van pagina 348 :') Ik zou sowieso wel kiezen voor iets "eigens" (er in), zodat je geen spijt krijgt.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xMyrth op 16-10-13 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ehona

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:11

Tja, denk dat dat per persoon verschilt. Ik heb ook van die vogels maar de betekenis die er voor mij aan zit, betekent zo veel meer dan een 'typical girl tattoo'. Als ik precies dat gevoel krijg bij de vogels die ik nu heb, waarom zou ik dan wat anders moeten kiezen omdat 'al die meiden' ook al zoiets hebben? Like I give a oliebol. Mijn tattoo is mooi, hij heeft voor mij betekenis en dat is wat telt. Niet dat duizend anderen me voor gingen. Deze tattoo is uniek omdat het míjn tattoo is.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:16

Ukkiee, ik denk ook dat je daar zeker een punt hebt! :j
Ik wil zelf ook een keer een tattoo van een vogel, een duif :) Niet omdat iedereen vogels zou willen, maar ter nagedachtenis aan mijn opa die altijd met zijn duifjes bezig was...

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:20

Trouwens even een tatto-gerelateerd vraagje. Ik heb mijn tat nu 2 maanden en vorige week had ik ineens onwijze jeuk aan mijn schouder, en toen ik krabte voelde ik dat er een klein stukje van mijn tat 'omhoog' was gekomen. De volgende dag was het weg. Gisteren had ik precies hetzelfde op een ander stukje, is nu ook weer weg. Wat betekent dit? Wat houdt het in? Ik heb volgende week een afspraak om te laten bijkleuren, kan dat dan wel?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:43

Oef, ja dat plaatje heb ik inderdaad ook voorbij zien komen, maar dan op facebook. En het is inderdaad zoals Ukkiee zei niet omdat de rest van Nederland er ook mee loopt, maar omdat het voor mij echt betekenis heeft en ergens voor staat. Dat het een 'hype' of iets dergelijks mag zijn interesseert me dan ook niet.

Dit is wat ik zelf getekend had, maar wil hem nog wel aangepast hebben.
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:47

Mooie vlinder op de vorige pagina!

Bij het idee van een dromenvanger moest ik ook meteen denken aan dat formulier hier bovenaan de pagina :o Denk er goed over na, want echt origineel is het niet vind ik. Maar als jij het echt mooi vindt, moet je er gewoon voor gaan :) Ik zou wel een shop uitkiezen die als goed bekend staat en niet eentje kiezen die toevallig bij jou in de buurt zit. Een dromenvanger is -vind ik- het mooist als ie realistisch getekend is, en dat vergt toch een bepaalde kwaliteit van een tatoeëerder.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:56

Ik denk niet dat je je per se aangesproken moet voelen over dat plaatje, immers, je doet iets omdat je dat mooi vind, niet omdat iemand anders dat al wel (of juist niet) heeft. Als jij zo'n dromenvanger heel mooi vind dan mag je dat lekker doen toch! Ieder zo z'n ding :).

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:02

Ik ben ook opzoek naar een shop die gedetailleerd en realistisch te werk gaat, maar aangezien ik hier in de buurt (naar horens) goede shops had zien zitten dacht ik; dat is mooi meegenomen. Echter vind ik het geen punt om verder te reizen, als het resultaat maar goed is. :j Vandaar dat ik bij Inktstitution en On Edge uit kwam. Vini Vidi Vici had ik ook over gehoord als een 'goede' shop.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:36

Komt weer veel moois voorbij!

Ja ik zou het ook gewoon zetten als het voor jou iets betekend en jij het mooi vind!
Die tatts vind ik over het algemeen wel gaan behalve infinity's die vind ik wel een stuk minder! En sterretjes kan ik ook niet meer zien.

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:09

ik ben morgen aan de beurt , vind het heel spannend !
het word iets met een vlinder maar verder nog onbekend ik laat me verrassen , wel wil ik iets kleins.. het staat voor de miskraam die ik juli gehad heb.. en toen we het slechte nieuws kregen had ik een vlindertje in de auto vandaar..
als ik hem heb plaats ik een foto :-)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:14

Ik ben toen bij crazy neefdles in delft geweest.
Beetje jammer dat zijn site zo lelijk is. Ik ken hem via mijn zus, kennissen en stiefvader.
Bei allen heeft die mooie tattoos gezet ook bij mij whoop!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:25

Inkstitution is een erg goede shop, weet niet welke style je wilt, maar voor realistisch is Errol echt ge-wel-dig

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:42

Naoom, lekker doen wat je wil hoor!
Ik wil ook een infinity laten zetten (wel met een hartje erin verwerkt, maar het blijft infinity),
maar voor mij geeft het precies de betekenis neer wat ik er mee bedoel.
Zolang ik er blij mee ben en aan het gene denk waarvoor hij gezet is,
kan het mij geen drol schelen wat anderen ervan vinden ;)

Afbeelding
Dit is die van mij, voor de geïnteresseerden. Ik ben er nog niet over uit of ik het hartje in ga laten kleuren of niet.
Het wordt zo'n rood vlak ben ik bang. Ik kreeg de foto niet gespiegeld, maar als tekst staat er: Eis quos amo
Oftewel: for those that I love (In NL klinkt zo knullig op een of andere manner)
Laatst bijgewerkt door IrisW op 16-10-13 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:43

Heey die vlinder ken ik haha ! Hij is mooi :) maar heb 'm te vaak gezien :p

@ ukkiee, het kan zijn dat je lichaam de inkt wat afstoot. Welke kleur is het? :p anders even in de shop volgende week wachten !

@ irisbikkel, als jij het mooi vind is het toch goed :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:58

Heeft 1 van jullie misschien een tekst/zinnetje oid ergens op jullie lichaam staan? En zoja mag ik daar een foto van zien? :D

Ik ben al jaren aan het twijfelen om een tattoo te nemen en ik ben er eindelijk achter wat ik wil en waar ik hem zou willen hebben.
Het wordt een nagedachtenis tattoo voor mijn overleden ouders. Hopelijk kan het as van mijn ouders verwerkt worden in de tattoo.
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk de tekst:

Als tranen een trap konden bouwen
en herinneringen een brug,
dan klom ik hoog de hemel in,
en haalde ik jullie gelijk weer terug.
Laatst bijgewerkt door Astor op 16-10-13 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:59

Dat is wel heel veel tekst Astor :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:00

Irisbikkel, misschien het hartje kleiner & niet in laten kleuren, kan best mooi zijn. Waarom wil je de tekst in die taal? Heeft dat een betekenis?

Dat is inderdaad behoorlijk wat tekst Astor! Ik heb er geen ervaring mee, ken niemand met een tekst, sorry.
Ik zou er wel haalde van maken, want een typo in je tattoo is niet zo mooi denk ik :')

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:16

Ja wilde er nog haalde van maken inderdaad.. Ik vind het wel een mooie tekst en waar ik heb wil hebben kan dat prima en is er genoeg ruimte.
Andere teksten zijn zo cliché en het moet voor mij bijzonder zijn omdat het voor mijn ouders is en niet omdat het gewoon een leuk zinnetje is :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:19

Persoonlijk vind ik Nederlandse teksten altijd zo net niet, en deze tekst vind ik ook een klein beetje afgezaagd to be honest. Maar ik neem aan dat er een betekenis voor jou aan zit.
Waar wil je het laten zetten? Hou er rekening mee dat tekst niet te klein kan omdat anders de letters op den duur dicht gaan zitten. Maar ik denk dat het best kan :j

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:25

Als je genoeg plek heb moet die tekst vast wel ergens passen :p
Mijn langste tekst is papa, you are a star in heaven now. Lang zat haha
Ik ben ook niet echt van de nederlandse teksten. Maar als jij het mooi vind :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:25

Ik wil het op de zijkant van mijn bovenlichaam. Dus bij mijn ribben net onder mijn bh bandje...
Vind het zo lastig..... Het is wel voor altijd dus daarom ben ik al jaren aan het dubben :P
Maar het zinnetje heeft zeker een betekenis voor mij. Maar hebben jullie misschien ideeen?
Vind zelf engels ook veel mooier maar ook veel dingen zijn cliché en brengen geen gevoel over bij mij.
Ter nagedachtenis van mijn overleden ouders dus.....

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:30

Rudina schreef:
Komt weer veel moois voorbij!
En sterretjes kan ik ook niet meer zien.

ik heb ook sterretjes voor mijn gestorven merrie. zij is mijn "twinkling star" dus vandaar het sterretje

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:34

Is wel een mooie plek astor ! Heb je al iets een ontwerp?
Wat verschrikkelijk voor je :(:)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:36

Astor schreef:
Ik wil het op de zijkant van mijn bovenlichaam. Dus bij mijn ribben net onder mijn bh bandje...
Vind het zo lastig..... Het is wel voor altijd dus daarom ben ik al jaren aan het dubben :P
Maar het zinnetje heeft zeker een betekenis voor mij. Maar hebben jullie misschien ideeen?
Vind zelf engels ook veel mooier maar ook veel dingen zijn cliché en brengen geen gevoel over bij mij.
Ter nagedachtenis van mijn overleden ouders dus.....

Wat erg voor je dat allebei je ouders overleden zijn..
Het feit dat je nu aan het twijfelen gebracht bent (zo komt het op mij over in ieder geval), zegt genoeg denk ik. Volgens mij zijn er op youtube zat mooie liedjes in het Engels te vinden zijn die betrekking hebben op een overleden dierbare :) Ik zal zelf ook eens voor je gaan denken!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:39

En cliché of niet.. als jij het mooi vind :)
Mijn tattoo's van m'n vader zijn ook best cliché denk.
Maar zal mij een worst wezen haha, ik vind 'm mooi !