Was erg lekker om nog een rondje te kunnen doen. Vrijdag gaan we weer richting huis, dus de komende dagen lekker rustig aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyChoice schreef:Thanks voor de schoenentipsinmiddels de five ten besteld bij bikester. Vanmiddag Leersumse veld route gedaan. Helaas was er een stuk omleiding. Dus nog een x doen als hij weer helemaal begaanbaar is. Krijg steeds meer vertrouwen in m'n fiets waardoor ik steeds meer durf en meer ontspan. Geen strakke schouders meer na een rit haha! Wel zat er een mega steil stuk in over gevlochten boomstronken. niet te doen als beginner. Gelukkig rijd ik hier veel paard en ken de weg goed. Al gezien hoe je zo kunt rijden dat je precies alleen dit steile stuk kunt omzeilen.
Gaaf al die vakanties naar het buitenland met de fietsen! Wij gaan voorlopig lekker de Utrechtse Heuvelrug verkennen waar we wonenEn verder weekendjes naar andere mooie single tracks
[ [url=m/N9iM9A.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4dwzbX.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XOvi6a.jpg]Afbeelding[/url] ]
stijntilla schreef:Time2tri: ik heb even terug zitten lezen, maar een heel traject zo te lezen! Klinkt wel gaaf, een op een training waarbij je dmv video's je eigen beweging kunt terug zien!
scooby09 schreef:Ja Eifel is prachtig heb 13 uur op mijn paard gezeten.
Heerlijk rond gereden.
Als het goed is in Sept weer.
Time2Tri schreef:Had daarstraks al een bericht getypt ... weg![]()
Ga e foto’s van je vakantie Laura !!
Die kerktoren heb ik al een een een foto van gezien hier in het topic geloof ik .
En ... yes ... morgen de oefen triathlon.
Ben in Lelystad in een Airbnb , en er is nog iemand die morgen mee doet en uit Nijmegen komt .
Wat een toeval .