Ik wil wel aankomen, maar het lukt simpelweg gewoon niet!
ik ben 1.76 groot, weeg nu (springt even op de weegschaal) 52 kilo. Veel mensen zeggen dat ik te mager ben enz enz. Maar als ik mezelf dan vergelijk met DIE mensen dan denk ik weer, *ja jij was die kilo's liever kwijt he!* ben dus stiekem best trots op mijn lijntje. Ik kan eten wat ik wil, ik kom gewoon geen gram aan, herstel: 5 weken lui zijn en niks uitvoeren had wel een resultaat van 5 kilo aankomen, maar nu ik weer volop werk en bezig ben waren die er ook zo weer af... En stilzitten zit nu eenmaal niet in mij.
Ik heb in de zomer wel last van flauwvallen, vooral bij inspanning. Ik kan ook slecht tegen vet eten, vaak meteen buikpijn.
Maargoed, een paar kilo eraan zou ik niet erg vinden maar hoe ik er nu uitzie vind ik ook no problem! Ben er best trots op..
edit: ik heb nog een leuke opmerking, ik heb een excollegaatje/lerares en die heeft ooit de opmerking gemaakt dat ik een lintworm in me heb zitten en daar maak ik nu af en toe nog misbruik van "ja sorry die lintworm he, die heeft weer honger!"