Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelucky

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:13

Robin: Wat heftig zeg! Heel veel sterkte er mee...
Ellee: Wat een rot streek! Echt, jongens zijn soms zo gevoelloos.... Maar neem aan dat ze op dat moment al aardig dronken waren... enne, de meeste jongens denken toch niet na bij wat ze doen, dus probeer je er niet zo veel van aan te trekken, iedereen weet dat jij meer waard bent dan een kratje bier.

B_rOwny: Wat ontzettend naar voor je meis!1 wat was er aan de hand??

Gisteren wou ik het doen, na ruzie met men ouders, helaas hield deze stand tot dat het 24.30 was (was begonnen om 22.30) en daarna bleef men vader bij me zitten tot ik bijna sliep...
Wat een oliebol zooi man, dacht juist dat het weer beter ging :'-( De afgelopen dagen al weer een aantal keer gedaan en heb alle records weer gebroken....

Ruzies zijn ZO poedersuiker..

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:21

lovelucky schreef:
Voor een vriendin ben ik opzoek naar mensen die één of meerdere ouders hebben die je regelmatig in elkaar slaan (sorry het klinkt hel crú zo, maar dit is wel letterlijk wat ik bedoel).
Het gaat dus niet om flink gemept of geschopt worden, maar echt in elkaar geslagen, gewurgd en de deur uit geschopt worden (en helemaal onder de blauwe plekken zitten)?
Ik kan hier geen details neerzetten i.v.m. de veiligheid van mijn vriendin, maar als iemand hier iets uit herkent en mij zou willen helpen met het helpen/redden van mijn vriendin. Pb dan als je blieft even.

Iemand nog tips?

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:23

Nee sorry,

lovelucky : Nee ik weet niet hoe t komt, tws gewoon een normale dag netzoals andere.. Ik ga na boven ofzo.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:20

nee sorry ook geen tips??

@robin : idd heftig zeg Bloos! hoe kwam dat?

ik hoop dat ik het vanavond volhoud zonder het te doen...meestal wordt ik savond kei depri,en dan wordt dat huiswerk ook 3x niks,ik heb tot nu toe alleen nog maar 4ren en 3en gehaald..:/

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:26

Hier precies tzelfde, alleen nog maar onvoldoendes gehaald dit jaar.. Scheve mond

Enne, ze kreeg 2 dagen daarvoor te horen dat ze ernstig ziek was.. dat was zeg maar eeh, de druppel

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:47

het leren lukt voor geen meter hier Clown

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:48

Van hetzelfde, concentratie vermogen is NUL!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:05

Ja ik ook hoor, ik ben dr vandaag ook iets van uitgestuurd, hoefde me niet te melden maar ik was niet meer welkom in de klas,,

Ja hoor t was weer raak.. mn andere arm zit ook vol.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:12

Robs; Je kan het echt meis :+: Ik heb het vertrouwen in je!
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 11-09-24 07:59, in het totaal 1 keer bewerkt

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:20

Ellee laat maar goed weten dat je het niet pikt ! Je bent echt wel meer waard !,

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:24

Ellee, vertel ze dan maar eens heel duidelijk hoe jij je daarbij voelt als ze zoiets zeggen, dit moet je echt niet pikken (hoe moeilijk het ook is!)

B_rOwny, dat klinkt niet erg best meid.... wat was er aan de hand in de klas dan?

f*ck, ik moet van de week bloed laten prikken.............. iemand tips

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:29

Uh, misschien camouflage creme ofzo. ?

Nha, ik kwam binnen die leraar zei hoi ik zei hoi
Leraar : Ja wanneer gaje nu eindelijk die toets in halen?
Ik : weet ik ful wanneer
Leraar : Je had toch afspraak gemaakt met bruinink (ook lerares)
ik : Ja maar weet ef nie tmeer wanneer en ik heb geen zin om in mn agenda te kijken sanik niet zo.
Leraar : Kan je beter de les uit gaan
Ik : Oke ik ben weg..

Vriendin wou achter me aan, omdat ze gwoon weet wat er met me allemaal aan de hand is, vroeg ze gewoon netjes (zei ze en de klas ook ) zegt de leraar schreeuwend ;: Nee jij blijft hier !

(dit heb ik gehoord)

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:49

Camouflage ga ik het niet mee wegkrijgen, maar toch bedankt Lachen

Wat een vuile rot schoft! Leraren horen altijd rekening te houden met bepaalde situaties (niet dat ik er ooit iets van gemerkt heb hoor). Maar laat die leraar maar gewoon voor wat hij is (en dat is barstens weinig!!) en probeer het jezelf niet kwalijk te nemen iig.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:18

…..
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 11-09-24 07:57, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:25

Lieve Ellee blijf alsjeblieft achter de computer zitten, schreeuw, scheld gooi iets kapot, maar blijf van jezelf af! Je kan het best, als je je nu, op het hoogte punt van je woede maar beheerst!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:30

….
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 11-09-24 07:57, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:36

waar is hier? gewoon thuis neem ik aan??? Kan je dan niet beneden nog even wat gaan drinken ofzo? Of ga in bed een boek lezen... oid

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:38

Ja
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 11-09-24 07:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:41

:zzz

lovelucky

Kan je niet even bij je ouders of je broers in de buurt blijven, tot je weer een beetje afgekoeld bent. Probeer jezelf iig niet op te fokken, en ga niet toch dingen doen die niet handig zijn, terwijl de drang er eigenlijk niet meer is

lovelucky

Klinkt als een goed idee

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:44

Weltrusten :*

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:52

vandaag alweer 2 vette onvoldoendes teruggekregen Sigaar maar het leren lukt gewoon niet,

gisteravond zat ik een boek te lezen en het leek net of het precies voor mij geschreven was Bloos! het ging het precies zo als het bij mij ging een paar jaar geleden.

maar nu is het allemaal anders,het lijkt wel of ik nergens mee plezier in kan hebben,ik kijk altijd jaloers toe als andere in mijn klas de grootste lol hebben,waarom kunnen zij wel overal van genieten en ik niet? waarom moest alles bij mij gebeuren.Boos! ze weten helemaal niet wat ik meemaak elke dag,ik kan er soms echt niet tegen dat zij probleemloos door hun leven gaan en ik vet in de sh*t zit ..

het is eigelijk allemaal de schuld van mijn ouders,het begon allemaal met hun scheiding,en door hun voel ik me nou zo! Boos!
en zelf merken ze der niks van,gaan lekker uit met hun nieuwe vriend(in) en ik zit thuis alleen mezelf open te halen terwijl dat eigelijk hun schuld is..maar toch kan ik niet boos op ze zijn,ik kan helemaal niks meer lijkt het wel,ik kan niks meer voelen,niet meer blij zijn,niet meer vrolijk zijn,en niet eens meer normaal denken.laatstaan normaal mezelf kunnen zijn,van dat laatste baal ik echt enorm Scheve mond

sorry ik moest het even van me afschrijven omdat ik zo,n k*t dag op school had.
het zal wel heel vaag overkomen allemaal Tong uitsteken

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:53

en het ergste is nog dat ik over een paar dagen een gesprek heb over dit alles waar ik enorm tegenop zie Scheve mond

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 17:01

Citaat:
kan er soms echt niet tegen dat zij probleemloos door hun leven gaan en ik vet in de sh*t zit ..

Hoe weet jij zo zeker dat zij probleemloos door het leven gaan? Misschien doen zij zich wel zo voor. Ik heb dit zelf ook heel lang gedaan, vooral toen ik op de middelbare school zat. Ik deed altijd alsof ik het vrolijkste en gelukkigste meisje van de wereld was en dat ik probleemloos door het leven ging. Maar niemand wist wat ik vanaf me derde meegemaakt had en wat ik toen nog steeds dagelijks mee moest maken. Knipoog

Toch snap ik je reactie ergens wel. Het is heel dubbel, dat weet ik. Ik begrijp wel dat je dat zo voelt, maar aan de andere kant kan jij niet bepalen hoe het leven van een ander in werkelijkheid is. Zij weten ook niet wat jij meemaakt, net als jij dat niet van hun weet.

Ik zeg dit niet om je naar beneden te halen. Maar om je te laten weten dat je niet weet hoe andere mensen het hebben en hoe andere mensen zich voelen, ookal lijkt alles goed te zijn en doen ze nog zo vrolijk. Ik wens je heel veel sterkte. En echt, ik bedoel het goed en niet vervelend. Ik hoop dat je dat begrijpt. Ik heb het beste met jullie allemaal voor!