Laat hem ergens in de middag zetten als ik klaar ben met school.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imposant schreef:@Berdien als ik op je link click krijg ik een soort I love penny topic![]()
lijkt me niet dat je een tattoo daar van hebt .
elbeauty schreef:Ik wil even reageren op een vraag die in een ander topic werd gesteld over de piercingshop in de V&D. Ik heb mijn 2e tongpiercing hier ook laten zetten. En ik ben daar echt heel erg tevrede over. Mijn eerste tongpiercing kosten mij 70 Euro en deed echt verschrikkelijk veel pijn en daarbij heb ik best veel bloed verloren. Deze had ik laten zetten bij magic cherry's in Eindhoven. Ik vond het echt verschrikkelijk de man die mijn piercing zetten was ook niet echt bepaald vriendelijk. Mijn 2e tongpiercing heb ik laten zetten bij danger-zone in de v&d. Hier werd ik heel goed geholpen het meisje dat hem zetten was erg aardig. Ze had er ook verstand van. Deze keer kosten mijn tongpiercing maar 30 euro. En dit keer deed het helemaal geen pijn en bloede het nauwelijks.
Ik denk dat het daar goedkoop is omdat hun maar een klein gedeelte van een winkel huren dat goedkoper zal zijn als een hele shop. Verder zijn bijna alle piercingshops en tattooshops kleine zelfstandige die zelf hun prijzen kunnen bepalen. En ik vind dat ik beter ben geholpen bij danger-zone dan bij de magic cherry.
susie_anne schreef:Ik heb mijn navel en tong ook bij V&D laten zetten. Navel in Utrecht en tong in Den Haag. Ik ben ook keurig geholpen en kan niet anders zeggen dan dat ik er super tevreden mee ben. Heb nooit ergens last van gehad.
Ik hoor ook erg slechte verhalen van V&D, maar daar kan ik niet over mee praten. Voor mij is er niks mis mee.