_Cynthia_ schreef:Ik had zo last dus had vandaag toch maar even gebeld naar het ziekenhuis en ze wilde me toch even zien. Nu was rechts idd dikker, maar hij dacht dat het door de hechtingen kwam. Nu eindelijk na 3 weken zijn de hechtingen die behoorlijk vast zaten. Ik lag helemaal verkrampt in de stoel zo vast zaten ze. Ook de elastieken zijn eruit gehaald . Wel raar nu voel je littekens zitten.
Ook mijn mond krijg ik niet bepaald ver open, maar dat is logisch.
Mochten jullie na 3 weken ook weer alles eten? Ik heb rechts wel nog erge last terwijl ik links geen dag last gehad heb. Zo raar.
Ha Cynthia! Ff op controle gaan is toch wel een fijn gevoel vond ik altijd. Het heeft bij mij lang geduurd voor ik mijn mond goed open kon doen, zoals vanouds zegmaar. Dat kan zeker nog wel even een aantal weken/maanden duren. Raar he? Die littekens. Ik had enorme hobbels en bobbels aan 'vlees' in mijn mond zitten, daar waar hechtingen hebben gezeten. Nu, een jaar later, is het allemaal weer helemaal vlak! Goed genezen dus, en al die 'flapjes' zijn weg gelukkig.
Oef, na 3 weken alles eten? Gut, volgens mij deed ik dat na één week al.
Ik was snel, na enkele dagen prakte ik mijn geliefde chocola al om het te kunnen eten.
Eten ging prima bij mij, alleen harde dingen zijn niet fijn. Maar bij mij was het meer mijn gevoel (bang voor de pijn en wie weet wat allemaal nog meer) dan dat het echt vervelend was, denk ik. Harde broodjes eet je niet zomaar. Enne.. met snoep als winegums heb ik nu nog last. Mijn kaak schiet dan uit de kom en d'as niet zo'n heel fijn gevoel. Het knarst en kraakt ook dan behoorlijk.
En eh, dat de ene kant zeerder doet dan de andere, is heel normaal. Had ik namelijk ook. Aan de ene kant was ik ook veel bont en blauwer en gezwollen dan de andere kant. Denk dat ze daar meer moeite mee hebben gehad. Ze hebben natuurlijk het een en ander moeten breken, en kan me voorstellen dat dat soms hardhandig gaat. Bij mij was het het geval dat ik weinig sponsbeen oid in mijn botten heb, daardoor zijn ze erg sterk en moeilijk te breken. Heel fijn, maar niet wanneer het gebroken moet worden.
Daardoor duurde de operatie bij mij langer dan gepland.
Heb je update foto's?! En hoe voel je je nu?! Al wat meer een positiever gevoel?!