Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tutti_Frutti schreef:Ik wil na mijn toneelstuk (Doornroosje) weer naar de kapper, en ik vraag me af wat ik nu ga laten doen!
Nu zijn opsteek manieren ook zeer welkom!
Zou een eigenwijze recht pony me staan?
Ik zal zou effies een foto plaatsen, heb er op deze pc geen.
Ik heb lang, superblond (niet wit!) haar ben een beetje slag, veel volume maar wel dun.
Suusjwah schreef:Ik heb ook weer een nieuw kapsel. Het is nu boven mn schouders en een soort van boblijn, niet echt extreem maar het loopt naar voren toe iets langer. En heb blonde highlights erdoor heen
xFioon schreef:wauw dat is echt gaaf van je! zullen die kinderen blij mee zijn
en hoe kort is het nu?
Tutti_Frutti schreef:Tutti_Frutti schreef:Ik wil na mijn toneelstuk (Doornroosje) weer naar de kapper, en ik vraag me af wat ik nu ga laten doen!
Nu zijn opsteek manieren ook zeer welkom!
Zou een eigenwijze recht pony me staan?
Ik zal zou effies een foto plaatsen, heb er op deze pc geen.
Ik heb lang, superblond (niet wit!) haar ben een beetje slag, veel volume maar wel dun.
Niet letten op m'n slaapshirt
[img]http://i113.photobucket.com/albums/n225/benniebente/DSC01790.jpg[img]
Megamutsj schreef:Ik had altijd een hele stijle pony tot net over me wenkbrauwen en aangezien ik die helemaal zat ben omdat ik die nu al bijna 17 jaar heb, had ik een goed idee. Gewoon een kuifje ervan gemaakt. Vastmaken met klipjes en met haarspray. Staat leuk ook nog! Dus is een goed alternatief voor mensen die soms wat anders willen of hun pony weg wilen hebben maar niet voor schut willen lopen.