Het ging héél lang goed en nu heb ik weer eczeem terug op mn oogleden en onder mn ogen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zij gebruikt volgens mij ook een ander zalfje in plaats van hormoonzalf. Misschien kan jij dit ook gaan gebruiken. Misschien weet iemand anders haar naam nog? Lara misschien? 
Héél jammer! sandr0 schreef:Balneum body lotion en badolie werken bij mijn dochtertje super! Zij heeft hele droge huid waardoor ze eczeem en veel jeuk krijgt. Voor haar was dit de juiste tip van de huisarts waardoor in ieder geval de jeuk een heel stuk minder is.
Astu! 

Petulan schreef:Astu!
Petulan schreef:sandr0 schreef:Balneum body lotion en badolie werken bij mijn dochtertje super! Zij heeft hele droge huid waardoor ze eczeem en veel jeuk krijgt. Voor haar was dit de juiste tip van de huisarts waardoor in ieder geval de jeuk een heel stuk minder is.
Kimmm schreef:Paula, heb je verder geen vette crème? In plaats van Purol? Hierdoor kan je de huid een beetje vet houden. Juist door de droge huid krijg je zoveel jeuk.
en ik had het idee dat ik ook minder jeuk had aan m'n ellebogen vandaag maar dat kan ook komen doordat ik de hele dag druk was.
2 weken mooi weer gehad
)
Kimmm schreef:Misschien weet iemand anders haar naam nog? Lara misschien?
Heeeel vervelend..
@ Laar: Balen dat het juist voor jou niet werkt..
Maar trouwens, het brandde bij mij ook de eerste paar keer. Iets rood. Daarna weggetrokken en eczeem meegenomen lijkt wel

Het makkelijkst is om ongeparfumeerde producten te gebruiken - in jouw geval de geparfumeerde bodylotion enz vermijden.